Jonte.L
Silver
Ha ha tycker ÀndÄ folk Àr schyssta hÀr i trÄden. Men tog bort sÀljarnamnet innan hela Sverige ser. Skrev till sÀljaren sÄ fÄr vi seDu kan va lugn jag har inte Facebook heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha tycker ÀndÄ folk Àr schyssta hÀr i trÄden. Men tog bort sÀljarnamnet innan hela Sverige ser. Skrev till sÀljaren sÄ fÄr vi seDu kan va lugn jag har inte Facebook heller
Ja man ska inte servera nÄt man sjÀlv vill haHa ha tycker ÀndÄ folk Àr schyssta hÀr i trÄden. Men tog bort sÀljarnamnet innan hela Sverige ser. Skrev till sÀljaren sÄ fÄr vi se
I september nÄn gÄng.NÀr slÀpps dessa?
NÀÀAppropÄ smÄttingar.... Har FruDerix slÀppt ut minitrean Àn @Derix ??
SÀg Ät henne (om du vÄgar) att ta p Äsig en av sina Baby-Gs sÄ kanske hon kommer igÄng
riktigt coolt!Jag ska diska, stÀda och panta burkar idag. Men först var jag förstÄs tvungen att öppna paketet med min nya G-shock!
Modellen heter GA-2100SRS-7AER. Denna modell Àr vÀldigt annorlunda för glaset Àr behandlat med en fÀrgcoating(eller vad det nu kallas) som gör att det i vissa vinklar nÀstan ser ut att vara imma pÄ glaset.
Men i andra vinklar och i rÀtt ljus syns den mycket bÀttre, ser synnerligen coolt ut!
Och i solen: snygga fÀrger!
Genomskinligt armband Àr nÄt nytt för mig.
Blev jag den förste med denna modell hÀr pÄ KS mÄntro?
Haha ocksÄ varit sugen pÄ en sÄdan, men har ju redan hÀrmat din UX sÄ nu fÄr jag ge migJahapp
DÄ Àr man officiellt med en G-Shock.
Fint inslagen med rosett och allt.
Första intrycket Àr liten&lÀtt.
KÀnslan av resinbandet Àr sisÄdÀr, Isofrane Àr banne mig bekvÀmare
SÄ fÄr vÀl bryta in det lite.
Men ska bli skoj och bygga lite, var ju tvungen att köpa ngt frÄn Klna
Kör vettja.Haha ocksÄ varit sugen pÄ en sÄdan, men har ju redan hÀrmat din UX sÄ nu fÄr jag ge mig
Vad blev det????@roosterman Oooops!
Tusan ocksÄ.
Helt ok att hÀrmas i den hÀr trÄdenHaha ocksÄ varit sugen pÄ en sÄdan, men har ju redan hÀrmat din UX sÄ nu fÄr jag ge mig
Jovars. Slitet band men ÀndÄ ett kap för 200 spÀnn inkl frakt
Va? SÄnt fÄr man vÀnta och seVad blev det????