• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Man skulle ju kunna sluta byta band och grejer över en grĂ„ tjockmatta Men det vore ju ingen sportđŸ€Ł. Vart Ă€r bandstiftet nu dĂ„đŸ€š. Ha ha 😅

Bilagor

• IMG_20220904_145125.jpg
    IMG_20220904_145125.jpg
    331.3 KB · Visningar: 4
Va Àr det för hitte-pÄ? Skulle de ha en styrenhet som slÄr ifrÄn innan batteriet Àr fullt? Det betvivlar jag starkt. DÄ skulle de dra mer Àn de laddar=skulle ofrÄnkomligen dö efter ett tag.
Möjligen tar det lÄng tid, men fullt tÀnker jag att det mÄste bli bara det fÄr ladda tillrÀckligt lÀnge. Och batteriet Àr som det ska.

Vet inte hur det Àr pÄ klockor men pÄ telefoner och bÀrbara visar indikatorn 100% fastÀn den kanske Àr laddad till typ 97%, för att inte slita pÄ batteriet. Men den kopplas dock inte ur nÀr den vÀl nÄtt 100%.

Ha ha ja man hinner kanske inte visa intresse innan de ryker. Jag avvaktar lite hĂ€r. Men Ă€r sugen pĂ„ stĂ„lis i framtiden om nĂ„gon har nĂ„gon extra som de gĂ„r och snubblar pĂ„ i onödan đŸ€Ł
Det Ă€r tur för oss andra att hajen oftast jagar sena timmar, sĂ„ nĂ€r det ska slĂ€ppas nĂ„t dagtid har vi andra en Ă€rlig chans iaf 🙂

Tillbaka
Topp