Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej men se dÀr
Undrar hur mÄnga AgedIP @hepanter har?Knappt sÄ man vÄgar skriva det men det landar nog en Aged IP hos mig i veckan
Dom Àr lÀttrÀknade men de kan kanske braka till lite i trÄden framöver med nÄt annatUndrar hur mÄnga AgedIP @hepanter har?
TÄrta kontrar jag med för en stund senHörde jag GLASS??
Nope. Men gelato och rosĂšgĂŒld
VÀlkommen! Full respekt frÄn mig med tanke pÄ att det snart Àr dags för tillökning i familjen. HÀr bekymras det inte över mjölkstockning eller psykoprofylax. NÀdÄ, skaffar konto pÄ klocksnack istÀllet
Nu blir @roosterman avis.Idag bjuder jag pÄ en bild av mitt klockskÄpprojekt.
Som ni ser kommer det rymmas ett antal pĂ„ âvĂ€ggenâ dĂ€r inne i skĂ„pet. För att vara exakt, 70st.
Ja de va en roosterman knÀckareNu blir @roosterman avis.
Va Àr det för hitte-pÄ? Skulle de ha en styrenhet som slÄr ifrÄn innan batteriet Àr fullt? Det betvivlar jag starkt. DÄ skulle de dra mer Àn de laddar=skulle ofrÄnkomligen dö efter ett tag.
Möjligen tar det lÄng tid, men fullt tÀnker jag att det mÄste bli bara det fÄr ladda tillrÀckligt lÀnge. Och batteriet Àr som det ska.
Idag bjuder jag pÄ en bild av mitt klockskÄpprojekt.
Som ni ser kommer det rymmas ett antal pĂ„ âvĂ€ggenâ dĂ€r inne i skĂ„pet. För att vara exakt, 70st.
SÄnt dÀr blir man ju bara glad avNu blir @roosterman avis.
Tror du det i vardagsrummet skulle vÀl hon gÄ med pÄ? Ut med vitrinskÄpet in med gshockskÄpEpiskt. Nu snackar vi. Jag skulle ocksÄ vilja ha en sÄn men min fru skulle protestera 24/7
PM, men @Daion har vÀl redan klippt bÀggeGör om lite i klocklÄdan sÄ tÀnker slÀppa dessa 2. Dra ett pm om intresse finns.
GW-B5000G1ER
Kommer fullset samt med porterbezel
Sen en trÄkstÄlis GW-B5000D1-ER
Kommer fullset och med ett passande gummi som Àr oanvÀnt
VĂ€lkommen!
Det Àr tur för oss andra att hajen oftast jagar sena timmar, sÄ nÀr det ska slÀppas nÄt dagtid har vi andra en Àrlig chans iafHa ha ja man hinner kanske inte visa intresse innan de ryker. Jag avvaktar lite hÀr. Men Àr sugen pÄ stÄlis i framtiden om nÄgon har nÄgon extra som de gÄr och snubblar pÄ i onödan
DÄ kanske du högg en av domDet Àr tur för oss andra att hajen oftast jagar sena timmar, sÄ nÀr det ska slÀppas nÄt dagtid har vi andra en Àrlig chans iaf
Kan va sÄ, kan va sÄDÄ kanske du högg en av dom
Whaaat, du som alltid sÀger att stÄlisen sitter dÄligt pÄ digKan va sÄ, kan va sÄ
SpÀnnandeKan va sÄ, kan va sÄ
MÄste man inte köpa och testa fler gÄngerWhaaat, du som alltid sÀger att stÄlisen sitter dÄligt pÄ dig