dzlDave
Silver
+1Köp en sÄn hÀr. Funkar jÀttebra tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
+1Köp en sÄn hÀr. Funkar jÀttebra tycker jag.
@spammerstakeahike jag vet att du har det jobbigt nu MEN batterinivÄ H och en otrolig mÀngd LUX pÄ denna fronten.Som balsam för sjÀlen, eller hur?
Hur var de nu skulle de inte bli bÀttre vÀder framÄt veckan.....Yes, nu Àr min dag gjord! TvÄ saker som jag inte tummar pÄ : H och exakthet
Jag kan instÀmma delvis pÄ det dÀr. Har insett nu nÀr jag vÀxlar mellan G-shock och automatare att jag har blivit nÄgot mer maniskt med att jag vill att klockan gÄr rÀtt. RCVD har spökat till det lite för mina automatare, blir lite mental övning nÀr vissa drar sig +/- 15sec/dygn. Men jag vidhÄller att bluetooth Àr av ondo iaf och dÀr vinner automatarnaYes, nu Àr min dag gjord! TvÄ saker som jag inte tummar pÄ : H och exakthet
Mycket! Aningen frÀschare Àn min
Laddade debatten Mr one linerInlÀgg i den laddade debatten:
Min ligger bara under en vanlig skrivbordslampa ibland och anvĂ€nds ânormaltâ. Resten av tiden tillbringar den i en lĂ„da. Inga problem med laddningen.
ApropÄ myror:Ibland stöter man pÄ rejÀla stackar.
Va Àr det för hitte-pÄ? Skulle de ha en styrenhet som slÄr ifrÄn innan batteriet Àr fullt? Det betvivlar jag starkt. DÄ skulle de dra mer Àn de laddar=skulle ofrÄnkomligen dö efter ett tag.Jag hörde pÄ en youtube kanal att stÄlisarna aldrig blir fulladdade stÀmmer det?
NÀr jag tÀnker pÄ de andra jag har sÄ ligger de ju pÄ fullt jÀmnt medans denna har varit vÀldigt batterislukande
Den du köpte va splitterny, min har ju nÄgra Är pÄ nacken.InlÀgg i den laddade debatten:
Min ligger bara under en vanlig skrivbordslampa ibland och anvĂ€nds ânormaltâ. Resten av tiden tillbringar den i en lĂ„da. Inga problem med laddningen.
Ne men va roligt med fler kvinnor i trÄden, det behövs nu har vi 3 stycken i trÄden.
Laddningstider Ă€r helt modul-specifikt. Kolla hĂ€r för just din modul:Ăr de nĂ„gon som vet nĂ€r de stĂ„r charge i displayen hur lĂ€nge de brukar ta innan dom hoppar igĂ„ng? MĂ„ste erkĂ€nnas att de Ă€r ju rĂ€tt molnigt ute men ljus Ă€r de ju men inte starkt soljus
ApropÄ myror:
Termitdrottningen lÀgger ett Àgg var tredje sekund, non-stopp, utan avbrott, dag som natt, Äret om i 25 Är.
Den lever i 50 Är, lÀngst av alla insekter.
NÀr tvÄ myror blir ihop, lÀmnar de stacken och bygger eget⊠dÄ blir honan drottning i den nya stacken
NĂ€men, Fru Derix, vad kul
tack! Ăr ingen riktigt klocknörd, Ă€n, men jag gillar ju mycket baby-gâs. Ville ocksĂ„ se hur lĂ„ng tid det tar för herr Derix att upptĂ€cka att jag Ă€r medNĂ€men, Fru Derix, vad kul
Vi har hört sÄ mycket om dig, det mesta positivt
Tills nu!tack! Ăr ingen riktigt klocknörd, Ă€n, men jag gillar ju mycket baby-gâs. Ville ocksĂ„ se hur lĂ„ng tid det tar för herr Derix att upptĂ€cka att jag Ă€r med
Förnuft till fÄnga, nu förstÄr jag inte. Detta Àr ju den coolaste titanen hittills.Jag skulle ha nappat pÄ den för nÄgra veckor sedan, tur att jag fick mitt förnuft till fÄnga.
SÀg inte det, nÀr du minst anar det sitter du och klurar pÄ vilken titanare du ska vÀlja.De Àr tuffa. Men jag kommer nog inte sikta högre Àn stÄlis
Ha ha, precis vad jag oxÄ tÀnkte, fick oxÄ zooma in.Trodde först att du tog dig ett dopp, jag var tvungen att zooma, men det var bara en grÀsand.
BÀsta man kan köpa. Grymt bra!Köp en sÄn hÀr. Funkar jÀttebra tycker jag.
Wow, jösses, vilken stack! Tror de gillar klockan oxÄ, passa sÄ de inte suger ner den i stacken bara.Ibland stöter man pÄ rejÀla stackar.
à h, en sÄn dÀr skulle jag vilja ha i skala 1:1. En 4x4 squared.
Du ska kÀnna dig hjÀrtligt vÀlkommen i trÄden!FruDerix
Tror pÄ denna idén. Skulle nog bli grymt bra. Har varit inne pÄ den tanken sjÀlv dÄ jag tycker banden Àr för smala. Kör pÄ och visa!Vad tror ni om att skÀra ner, jacka ur ett Isofrane( eller Borealis ) gummi sÄ att det passar in pÄ 16mm?
TÀnkte om jag köper ett 24mmŽs och testar - kan ju bara gÄ Ät h-vte och dit Àr ju hela vÀrlden redan pÄ vÀg
Hittade den hÀr trÄden, tyvÀrr ingen som hade gjort det..