Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Mina"?!VĂ€xlar mellan positiv och negativ porter, tills mina nya kommer.
Ja det Àr ett gÀng pÄ vÀg in"Mina"?!
Autocorrectat sportur? NÀrmsta gissning jag kom pÄVad Àr en spirtsup för nÄgot?
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
PÄ spÄrvagnen (som tunnelbana fast lÄngsammare, bullrigare och över marken för er som Àr frÄn Stockholm ) pÄ vÀg till sjukan för operation.
LĂ€ngesedan man lĂ„g pĂ„ operationsbordet och kĂ€nslan i munnen tyder pĂ„ att jag tappat vananâŠ.
Men skÀmtar dom eller? Jag slÀppte min mod med positiv display för 1666kr. 2300 Àr ju rena rÄnet!Vad Àr en spirtsup för nÄgot?
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Ja, 1666kr kÀnns mer rimligt för ett radiostyrt spirtsup.Men skÀmtar dom eller? Jag slÀppte min mod med positiv display för 1666kr. 2300 Àr ju rena rÄnet!
Har för mig att det handlar till viss del om hur materialen spricker/krossas. Minns inte riktigt men har för mig att det var sÄ att safir har en tendens att krossas i smÄbitar, men mineralglas Àr "segare" och spricker "bara" istÀllet.Jag har funderat en del angÄende klockglas. Och drar slutsatsen att hÀrdat mineralglas borde vara passe'. Antingen akryl vilket Àr lÀtt att putsa bort repor, eller safir. Eller hur ser ni pÄ det?
NÀr det gÀller kostnaden sÄ gÄr ett safirglas faktiskt pÄ bara 200-300kr sÄ finns ingen anledning att kvalitetsklockor har mineralglas istÀllet.
Safir Àr iofs inte 100% sÀkert mot repor för det finns ju andra föremÄl som har safir, eller rentav diamant, som skulle kunna repa det.
Mineralglas ska kunna putsas men Àr mycket svÄrare Àn att putsa akryl. Finns det nÄgot annat argument för mineralglas?
En ordentlig lÄgoddsare vad som finns i det paketet.Mycket grönt idag
Casio anvÀnder safirglas bara i sina highend modeller, för att kunna ta mer betalt.Jag har funderat en del angÄende klockglas. Och drar slutsatsen att hÀrdat mineralglas borde vara passe'. Antingen akryl vilket Àr lÀtt att putsa bort repor, eller safir. Eller hur ser ni pÄ det?
NÀr det gÀller kostnaden sÄ gÄr ett safirglas faktiskt pÄ bara 200-300kr sÄ finns ingen anledning att kvalitetsklockor har mineralglas istÀllet.
Safir Àr iofs inte 100% sÀkert mot repor för det finns ju andra föremÄl som har safir, eller rentav diamant, som skulle kunna repa det.
Mineralglas ska kunna putsas men Àr mycket svÄrare Àn att putsa akryl. Finns det nÄgot annat argument för mineralglas?
Casio anvÀnder safirglas bara i sina highend modeller, för att kunna ta mer betalt.
Nej nej nej.. Inte hoppas..Hoppas att det gÄr bra!
Det handlar inte om vad det kostar, det kostar Ànnu mindre för tillverkarna att anvÀnda det. Safirglaset upplevs mer premium Àn mineralglas och dÀrför anvÀnds i premium modeller för att kunna motivera ett högre pris. Det Àr dÀrför Casio inte anvÀnder safirglas i stÄlisarna.Men ÀndÄ handlar det bara om ett par hundra kronor skillnad sÄ tror nog det hÀr handlar lite om att ge de finare modellerna lite status ocksÄ.
Och precis som för @L&W Àr det fantastiskt kul att Amazon.com tycker det Àr lÀmpligt att skicka en klocka med kartong, men utan plÄtlÄdan i en plastpÄse frÄn USA. Jag menar det Àr ju inte sÄ att den ska processas pÄ nÄgra stÀllen pÄ vÀgen Tur det Àr en G-Shock!Precis hÀmtat ut denna.
Exemplariskt skött som vanligt av hela fraktkedjan. NOT!
Den lÀmnade Amerikat 16/8 och sedan dess har jag inte hört nÄt. Tyckte det tog lite tid sÄ började söka efter den igÄr. Visade sig att den legat pÄ mitt utlÀmningsstÀlle sen 26/8. Helt utan avisering i nÄgon form
Men annars Àr jag nöjd med klockan!
Ja, tur att de tÄl tuffa tag! Tror att min har blivit stampat nÄgra gÄnger pÄ vÀgen.Och precis som för @L&W Àr det fantastiskt kul att Amazon.com tycker det Àr lÀmpligt att skicka en klocka med kartong, men utan plÄtlÄdan i en plastpÄse frÄn USA. Jag menar det Àr ju inte sÄ att den ska processas pÄ nÄgra stÀllen pÄ vÀgen Tur det Àr en G-Shock!
Samma hĂ€r, men hittade ingen gif som passade pĂ„ âstomp on packageâJa, tur att de tĂ„l tuffa tag! Tror att min har blivit stampat nĂ„gra gĂ„nger pĂ„ vĂ€gen.
NejdÄ kÀnner mig sÄ nöjd över min MTG till fint och min stÄlis till jobb. Vi har skaffat lite nya möbler sÄ kÀnns sunt att fÄ tillbaka lite pengar@hepanter gör du en G-exit?
Tusen tackOj oj, vilken bild dÀr. Fantastiskt fin!
Tusen tackFantastisk bild, den sista.
Mudmaster idag.
Tell me your wife is on the forum without telling me your wife is on the forumVi har skaffat lite nya möbler sÄ kÀnns sunt att fÄ tillbaka lite pengar