Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin samling. Stort plus för att de Àr syncade6900-trippel
Det Àr ju nÄt med tegelstenar alltsÄ
Passar GW-6900 bezel/band pÄ DW-6900 case eller Àr det nÄgot mÄtt som skiljer?
Vart man med stÄlis igen
Vad e det för fel pÄ en nÀr man köper tillbaka klockor man tidigare haft!?
Jag har varit sÄ nÀra att skaffa den stÄl-oaken bara för att göra just det dÀr
Exakt jag har köpt och slÀppt ivÀg GWG-1000 tre! ggrAtt man Àr en vis mÀnniska som vÄgar omvÀrdera tidigare stÀllningstaganden!
SjÀlv sÄ har jag köpt en SKX samt en Squale H1545 tvÄ gÄnger, bÄda upplevdes bÀttre andra gÄngen om.
Du har sÄ rÀtt!Att man Àr en vis mÀnniska som vÄgar omvÀrdera tidigare stÀllningstaganden!
SjÀlv sÄ har jag köpt en SKX samt en Squale H1545 tvÄ gÄnger, bÄda upplevdes bÀttre andra gÄngen om.
Hoppsan grattis grattis
HÀrligt att höra!Och dÀr kom den nya Àlsklingen hem! Jag har haft ett sug efter just den hÀr klockan sen jag sÄg den hÀr pÄ forumet för första gÄngen och nu Àr den min! My precious! Tack för affÀren @Aros , jag Àr supernöjd!
Kolla, ett radiostyrt spirtsup! BÀst att jag byter klocka dÄ.Och dÀr kom den nya Àlsklingen hem! Jag har haft ett sug efter just den hÀr klockan sen jag sÄg den hÀr pÄ forumet för första gÄngen och nu Àr den min! My precious! Tack för affÀren @Aros , jag Àr supernöjd!
En brorsa frÄn en annan morsa, ha ha!Kolla, ett radiostyrt spirtsup! BÀst att jag byter klocka dÄ.
Den dÀr har varit med en del vad? Den börjar vara litet rund om kanterna. Snart fÄr du en 9400 med vassa kanter igen!Kolla, ett radiostyrt spirtsup! BÀst att jag byter klocka dÄ.
Det har den sÀkert, jag skaffade den "brand used"Den dÀr har varit med en del vad? Den börjar vara litet rund om kanterna. Snart fÄr du en 9400 med vassa kanter igen!
Ha ha det enormt frÀscha glaset i bakgrunden Àr ett plantskott. SÄ inte sÄ ofrÀsch som jag sÄg att det sÄg ut.NÄgot intresse för den hÀr i trÄden.
NÀra nyskick. Enda jag ser Àr ett 1mm mÀrke pÄ bezelhörnet. GÄr inte ens att fÄ med pÄ bild
566kr inklusive skicka lÀtt?
Squares Àr helt enkelt mer min grej Àn oak.
Fattigmans-stÄlisoakJag har varit sÄ nÀra att skaffa den stÄl-oaken bara för att göra just det dÀr