• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens kompis! NÀsta finns att hÀmta hos ombudet men fÄr tyvÀrr vÀnta tills imorgon eftersom ytterligare en antagligen kommer dÄ :)
DSC_0415.jpg

Vart man med stĂ„lis igen😊
Vad e det för fel pĂ„ en nĂ€r man köper tillbaka klockor man tidigare haft!? đŸ€”đŸ˜„
IMG20220907165214.jpg

Att man Àr en vis mÀnniska som vÄgar omvÀrdera tidigare stÀllningstaganden!

SjÀlv sÄ har jag köpt en SKX samt en Squale H1545 tvÄ gÄnger, bÄda upplevdes bÀttre andra gÄngen om.

Att man Àr en vis mÀnniska som vÄgar omvÀrdera tidigare stÀllningstaganden!

SjÀlv sÄ har jag köpt en SKX samt en Squale H1545 tvÄ gÄnger, bÄda upplevdes bÀttre andra gÄngen om.
Du har sĂ„ rĂ€tt! 😊
Har köpt tillbaka stĂ„lisen och gw5000 och det Ă€r som du sĂ€ger de kĂ€nns bĂ€ttre! Denna gĂ„ngen fĂ„r de stanna istĂ€llet för att hĂ„lla pĂ„ Ă„ vela😄👍

NÄgot intresse för den hÀr i trÄden.
NĂ€ra nyskick. Enda jag ser Ă€r ett 1mm mĂ€rke pĂ„ bezelhörnet. GĂ„r inte ens att fĂ„ med pĂ„ bild 🙂

566kr inklusive skicka lÀtt?
Squares Àr helt enkelt mer min grej Àn oak.

Bilagor

• IMG_20220907_183504.jpg
    IMG_20220907_183504.jpg
    226.2 KB · Visningar: 3
  • IMG_20220907_183435.jpg
    IMG_20220907_183435.jpg
    228.6 KB · Visningar: 2
NÄgot intresse för den hÀr i trÄden.
NĂ€ra nyskick. Enda jag ser Ă€r ett 1mm mĂ€rke pĂ„ bezelhörnet. GĂ„r inte ens att fĂ„ med pĂ„ bild 🙂

566kr inklusive skicka lÀtt?
Squares Àr helt enkelt mer min grej Àn oak.
Ha ha det enormt frÀscha glaset i bakgrunden Àr ett plantskott. SÄ inte sÄ ofrÀsch som jag sÄg att det sÄg ut.

Ps byte mot square kan va skoj. Lite pengar upp funkar 🙂

Tillbaka
Topp