Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oj vad snygg den dÀr Àr, tycker den röd/svarta Àr otroligt frÀsch men den dÀr var snÀppet vÀrre
SpÄrat ur??? Hur tÀnker du nu???NÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
Att @roosterman har mÄnga klockor och spÄrade ur för lÀnge sen, det Àr ju gamla nyheter
Men vad kan snittet vara i trĂ„den? Hur mĂ„nga klockor har ni? Inte bara Gâs, utan allt som allt? Jag ligger nu pĂ„ 34st
I övrigt Àr den hÀr fantastiskt
SÄ jÀkla fin!
Och som ni ser mot gÄrdagens bild, börjar flÀrpens beteende bÀttra sig
Ligger ocksÄ nÄgonstans kring 30-strÀcket totalt, varav (snart) 5 Àr G.NÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
Att @roosterman har mÄnga klockor och spÄrade ur för lÀnge sen, det Àr ju gamla nyheter
Men vad kan snittet vara i trĂ„den? Hur mĂ„nga klockor har ni? Inte bara Gâs, utan allt som allt? Jag ligger nu pĂ„ 34st
SÄ jÀkla fin!
Tack! Den Àr snygg! Matchar tangenterna pÄ min dator.Oj vad snygg den dÀr Àr, tycker den röd/svarta Àr otroligt frÀsch men den dÀr var snÀppet vÀrre
Tips.
Det hÀr att spÄra paket blev lÀttare sen jag laddade hem den hÀr appen, hittat alla paket sÄ lÀtt att se var de hÄller hus.
Bara slÄ in sÀndningsnumret och voilà !
Jepp!Funkar den oavsett fraktbolag?
Men du har ju en skock Seiko ocksÄJag har bara en - men den Àr desto finare istÀllet! Den synkade snÀllt i natt ocksÄ, sÄnt blir man ju glad av.
Exploderat, kÀnns det som ett bÀttre vokabulÀr?SpÄrat ur??? Hur tÀnker du nu???
Jag har just nu 6 st G's, dryga dussinet andra lite roligare, nÄgon gammal förtjÀnstklocka, Garmin, och en knapp handfull Citizen. In alles inte ens 30 st. Inte sÄ farligt alltsÄ.NÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
SÄ jÀkla fin!
Har köpt pÄ Ebay frÄn Polen, av alla vÀrldens stÀllen, till min Rangeman. Var billigast dÀr. Original, naturligtvis.Om jag nu skulle vilja köpa olika originalband istf. Aliexpress och liknande sajter; finns det sajter inom EU eller?
Det topptunga Àr delvis tjusningen med den tycker jag. KÀnns rejÀlare Àn en med skruvad baksida och utan stÄlboett.TjÀnstgör pÄ hemmakontoret.
VÀnjer mig vid nykomlingen. En aning topptung mÄste jag sÀga. Lite av en tjockis ocksÄ. Men jag gillar utseendet, avskalat och monokromt.
Ligger pÄ 25 stycken varav 16 Àr G's. Kunde varit 26 men rÀknar inte denna som klocka. #OWGMarch2022 #PuckoIsLife #ThisItheWayNÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
SÄ jÀkla fin!
NÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
SÄ jÀkla fin!
Hur mÄnga kilo vÀger den?Fick bli stÄloaken idag igen.
MÄste ju gÄ in den
NĂ„gonstans mellan 50-60stMen vad kan snittet vara i trĂ„den? Hur mĂ„nga klockor har ni? Inte bara Gâs, utan allt som allt? Jag ligger nu pĂ„ 34st
UngefÀr ca 23 kilo Eller ca 0.1 egentligenHur mÄnga kilo vÀger den?
Eftersom jag som sagt redan spÄrat ur sÄ tror jag dÀr Àr totalt strax under 110 Gs hemma, varav 20 tillskrivs @Roosterwife .NÀr jag köpte min senaste kÀrlek , semistÄlisen av @Ploprof började jag rÀkna klockor och sÄ sattes ju 4st upp pÄ transfermarknaden. Finns fortfarande en Röd/Svart King och en DW i camo kvar
SÄ jÀkla fin!
Jag har blandat ihop den med helstÄlsvarianten, tÀnkte att du var först som vanligt.UngefÀr ca 23 kilo Eller ca 0.1 egentligen
Men mÄste sÀga att den blev jÀkligt bra balanserad med stÄllÀnken. StÄloaken Àr vÀldigt topptung annars
Vi fÄr kalla den helstÄlshomage/fattigmanshelstÄloakJag har blandat ihop den med helstÄlsvarianten, tÀnkte att du var först som vsnligt.