BerÀtta merStenhÄrd mod tyckte jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BerÀtta merStenhÄrd mod tyckte jag
Sorry att jag gör dig besviken. Vet inget om den egentligen. Satt och kikade pÄ dw5600 pÄ instagram bara. Men satan va hÄrdBerÀtta mer
Det var en moddad DW-6000HR med en röd polariseringsfilter pÄ displayen.Sorry att jag gör dig besviken. Vet inget om den egentligen. Satt och kikade pÄ dw5600 pÄ instagram bara. Men satan va hÄrd
Ja jag sÄg det i kommentarerna nu. Grymt snyggt. Men knappt lÀsbart utan el pÄslaget stod det. Grymt snyggt i alla fallDet var en moddad DW-6000HR med en röd polariseringsfilter pÄ displayen.
Hmmmm, den dÀr med lÀnk i metall..Gomorron!
"TrÄkig" 6900 idag.
Det har jag ju haft, det blev en rÀtt rejÀl pjÀs.Hmmmm, den dÀr med lÀnk i metall..
Hmmm, man kanske skulle skaffa en sÄn dÀringa stÄl6900 bara för att....Det har jag ju haft, det blev en rÀtt rejÀl pjÀs.
Absolut det Àr det verkligenNegativ display kan vara rÀtt trevlig under optimala ljusförhÄllanden ÀndÄ.
Verkligen! Och grymt fin den dÀr klockanNegativ display kan vara rÀtt trevlig under optimala ljusförhÄllanden ÀndÄ.
Det dÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara rent klantigt av förÀldrarna??HejdÄ öron. Det var roligt sÄ lÀnge det varade.
Som i mitt fall sÄ Àr förÀldrarna smarta, men slÀkten, not so muchDet dÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara rent klantigt av förÀldrarna??
SÄnt dÀr fÄr man ju tyvÀrr av vÀnner och bekanta/slÀkt. Tror det Àr pÄ ren djÀvulskapDet dÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara rent klantigt av förÀldrarna??
Exakt!Som i mitt fall sÄ Àr förÀldrarna smarta, men slÀkten, not so much
Tjatade pÄ mina förÀldrar tills jag fick ett trumset nÀr jag var liten, sÄ jag har en kÀnsla av att de köpt det hÀr till min son för att hÀmnasDet dÀr mÄste vÀl ÀndÄ vara rent klantigt av förÀldrarna??
HejdÄ öron. Det var roligt sÄ lÀnge det varade.