• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Detta Àr inte Derix-approved :stop:
Prj3Kfru_t.jpg

qi8EZGn4_o.jpg

Som en screwback kanske? Den verkar har snap-on bezel som DWE modellerna och baklocket i titan.

"It will be one of the stars of the 40th Anniversary of G-Shock..., if Casio manages to get it to arrive on time. They are still working on it at the moment."

Är det en laddningskontakt pĂ„ baksidan? Om det Ă€r samma laddningsintevall som andra smartwacthes sĂ„ gĂ„r den fetbort för mig.
Vad Àr egentligen USP:en för en G-shock smartwatch, deras tidigare försök har vÀl varit rÀtt rejÀla floppar?

Edit: Ja, förutom det uppenbara dÄ. Men det kÀnns ju som att den mÄste vara mycket nÀra apple watch i funktionalitet för att de ska kunna sÀlja nÄn större mÀngd, och det har jag svÄrt att se att de skulle lyckas med. Men jag har gÀrna fel i den frÄgan. :)

Senast Àndrad:
Finns det nÄgon g Shock med större tryckknappar? Jag har en dw5600 men knapparna Àr sÄ smÄ och svÄra att anvÀnda tycker jag
CasiOak har vÀl nÄgot större och mer lÀttmanövrerade knappar vill jag pÄstÄ.

BD2A5E30-F13B-4395-8C2A-30F9E5DD06E6.jpeg
59AEC0E9-2908-4B6C-93FC-E99D6CD8347A.jpeg

Ă€r det digitalt du Ă€r ute efter Ă€r ovanstĂ„ende förslag med DW6900 ett bra đŸ‘đŸ»

Är det en laddningskontakt pĂ„ baksidan? Om det Ă€r samma laddningsintevall som andra smartwacthes sĂ„ gĂ„r den fetbort för mig.
Vad Àr egentligen USP:en för en G-shock smartwatch, deras tidigare försök har vÀl varit rÀtt rejÀla floppar?

Edit: Ja, förutom det uppenbara dÄ. Men det kÀnns ju som att den mÄste vara mycket nÀra apple watch i funktionalitet för att de ska kunna sÀlja nÄn större mÀngd, och det har jag svÄrt att se att de skulle lyckas med. Men jag har gÀrna fel i den frÄgan. :)
Jag har testat (nĂ€stan) alla smart watch, bĂ€sta tycker jag var Pebble, sen kom Garmin nĂ€r Pebble gick i graven, dĂ€r efter skaffade jag min GBD-200, och för att gĂ„ notiser, men inget massa ploj och 2 Ă„rs batteri... Älskar den! NĂ„gra smĂ„ modifikationer skulle behövas, men tycker att G-Shock som smartklocka Ă€r det bĂ€sta som funnits om man frĂ„gar mig. BĂ€sta vore det om denna har Tough Solar, det Ă€r ju guld vĂ€rd för att vara smart klocka, typ att aldrig ladda Ă€r ju super nice :)
Det Ă€r dĂ„ du ger dem en kanariefĂ„gel i julklapp. 🧐
Ja helt rĂ€tt, vĂ€rde fan göra de 😅

Tillbaka
Topp