Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla vÄra affÀrer hÀr gÄr till sÄ, Swish först och sÄ fÄr man lite pÄ personen. Nu hade ju dessutom @Nygren handlat av honom tidigare. Det Àr ju en referens i sammanhanget. Tror inte du behöver vara orolig. Annars fÄr du nog köpa till nypris av butik.Ja fast, om jag swishar sÄ har jag ju inget mer Àn ett kvitto pÄ swish. Tradera har man ju PayPal och ett kvitto pÄ köpet.
Eller tÀnker jag fel?
Ja fast han vill ju enbart anvÀnda swish. Inget blocketpaket nÀmns.Du tÀnker fel.
Handla via blocketpaket sÄ Àr bÄde du och sÀljare safe gÀllande sak kontra pengar DÄ betalar du till Rocker via faktura 15 dagar dessutom.
Han bjuder pÄ frakten sÀger han.SÀljaren ska alltsÄ erbjuda frakt i annonsen, sÄ skapas det en betalning via Blocket istÀllet för att du Swishar personen i frÄga direkt.
Ja, eftersom personen har köpt och sĂ„lt klockor hĂ€r pĂ„ forumet förut sĂ„ skulle jag sĂ€ga att det Ă€r sĂ€kert.Ăr det safe med detta sĂ€ger ni I och med att frakten Ă€r skapad skulle ni sĂ€ga?
DÄ kör vi pÄ det.Ja, eftersom personen har köpt och sÄlt klockor hÀr pÄ forumet förut sÄ skulle jag sÀga att det Àr sÀkert.
Bara kör.Ăr det safe med detta sĂ€ger ni I och med att frakten Ă€r skapad skulle ni sĂ€ga?
Ja dÄ slipper ju du leta Ät migBara kör.
SÀljaren Àr betrodd och som @Nygren sa, riktigt bra att ha o göra med.
Köp nu och till helgen har du en GWG-1000 hos dig
FĂ€rdigt!
Inga problem.Ja dÄ slipper ju du leta Ät mig
Hmmm, den Àr borta nu...Veckans förmodligen bÀsta tips
Det Ă€r aldrig 100 % safe med distansköp via annons, och det Ă€r inget som nĂ„gon annan kan garantera. Givetvis bra att vara kritisk och göra bedömningar, men jag tĂ€nker att man inte kommer ifrĂ„n ett visst riskmoment för att bli blĂ„st om man ska hĂ„lla pĂ„ med sĂ„dant. SĂ„ lĂ€nge man undviker de mest uppenbara minorna (se trĂ„den "Blocket och andra tokiga annonser" för att se hur sĂ„dana ser ut) sĂ„ bör du dock vara safe.Ăr det safe med detta sĂ€ger ni I och med att frakten Ă€r skapad skulle ni sĂ€ga?
Du tÀnker fel.
Handla via blocketpaket sÄ Àr bÄde du och sÀljare safe gÀllande sak kontra pengar DÄ betalar du till Rocker via faktura 15 dagar dessutom.
Det Àr aldrig 100 % safe med distansköp via annons, och det Àr inget som nÄgon annan kan garantera. Givetvis bra att vara kritisk och göra bedömningar, men jag tÀnker att man inte kommer ifrÄn ett visst riskmoment för att bli blÄst om man ska hÄlla pÄ med sÄdant. SÄ lÀnge man undviker de mest uppenbara minorna (se trÄden "Blocket och andra tokiga annonser" för att se hur sÄdana ser ut) sÄ bör du dock vara safe.
Nej, Àr ju alltid en risk man tar. Men nu sÄ hÀr i efterhand med hjÀlp av denna trÄd och efter att ha pratat med honom pÄ telefon, sÄ kÀnns det sÀkrare.Det Àr aldrig 100 % safe med distansköp via annons, och det Àr inget som nÄgon annan kan garantera. Givetvis bra att vara kritisk och göra bedömningar, men jag tÀnker att man inte kommer ifrÄn ett visst riskmoment för att bli blÄst om man ska hÄlla pÄ med sÄdant. SÄ lÀnge man undviker de mest uppenbara minorna (se trÄden "Blocket och andra tokiga annonser" för att se hur sÄdana ser ut) sÄ bör du dock vara safe.
Haha, det Àr skönt!Godmorgon frÄn kaoset
Fantastisk. Kanske ska ringa banken & slippa lite amorteringar efter alla rÀntehöjningar sÄ man kan slÄ till pÄ en...
Du Àr sÄ jÀkla huslig @FruDerix ligger vÀl bara pÄ divanen och kÀkar chokladpraliner nu under tiden??MjöldrÀnkt IP. Bakar bröd och steker Àgg
FörstÄr att du Àr nojig, vilket jag ocksÄ var / Àr men man fÄr försöka se pÄ vilken information man har till handsJa fast, om jag swishar sÄ har jag ju inget mer Àn ett kvitto pÄ swish. Tradera har man ju PayPal och ett kvitto pÄ köpet.
Eller tÀnker jag fel?
FörstÄr att du Àr nojig, vilket jag ocksÄ var / Àr men man fÄr försöka se pÄ vilken information man har till hands
Hade de varit blocket enbart hade jag nog varit lite skeptisk och orolig, men kanske frÄgat om blocket paketet om ja verkligen ville ha just den klockan.
Men nÀr folk har köpt ifrÄn personen tidigare och gjort "svÄra" biten Ät dig sÄ hade jag litat pÄ medlemmarna hÀr, speciellt om @Nygren som Àr en veteran pÄ denna trÄd har sagt de, hade det rÀckt för mig. Men sen Àr det Àven bra att kolla "good guy bad guy" om nu personen gjort affÀrer pÄ detta forum tidigare som min tillex - Good guy Bad guy sÄ fÄr du ÀndÄ lite mer tillit pÄ personen
min första g-shock (gwg-1000) köpte jag hÀr ifrÄn, Àven om det fanns en GgBg lÀnk sÄ var ja lite orolig, men personen kom förbi och lÀmnade den i brevlÄdan medans jag var pÄ jobbat... timmarna gick sÄÄÄÄ sakta
var inte meningen att bli sÄ lÄngt, men förstÄ din oro, men du kommer bli sÄ glad nÀr den kommer, och den sÄg verkligen ny ut pÄ bilderna. kunde nog inte köpt en bÀttre g-shock som din första (om jag förstÄr det rÀtt).
Du har glömt prislappen pÄ 498 kr å la @Daion