• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Slappa-lunch-pĂ„-soffan-G😃
IMG_20220920_115258.jpg

Ja det vart swish nu, sÄ...
Men som du sÀger sÄ hjÀlpte verkligen trÄden och hans respons till, sÄg Àven trÄden du refererade till, hann dock inte kika i den nu imorse.
Hehe nej, nu kĂ€nner jag mig lugnare...Ă€ven om ❀ gĂ„tt i 🚀 fart pĂ„ sĂ„ hĂ€r morgonen.
Nej, den kÀnns svÄrslagen. Var ute efter en grön ocksÄ primÀrt frÄn att ha svÀngt frÄn den svarta i början :)
Tror verkligen inte du kommer Ă„ngra dig, har gröna ocksĂ„, slutat med att ja köpt flera olika band till den 😅

TĂ€nk pĂ„ att den dĂ€r klockan kommer frĂ„n mig frĂ„n steget innan. Hepanterfieringen vĂ€ger 0,75 kg minst...đŸ€  @ironcastle
Jag ska ta pÄ mig nitrilhandskar nÀr jag öppnar den :pompus:

Just den dĂ€r biten har jag en historia om dĂ€r det var nĂ„gra som handlade med akvarieprodukter och nĂ€rmare bestĂ€mt anemoner. En dryg besvĂ€rlig kund, som de lackade ur pĂ„. Men den kan vi ta en annan gĂ„ng 😂

Senast Àndrad:
SĂ„, dĂ„ Ă€r dagen hĂ€r, inlĂ€gg 3000 och kommer förmodligen Ă€ntligen ur RolextrĂ€sket 😉
41017EC7-40BE-4A47-B893-DBFC38703EAD.gif

Alla som bidrar till den goda stĂ€mningen i den hĂ€r trĂ„den ska ha ett stort tack đŸ™đŸ» Utan er hade jag aldrig lagt sĂ„ hĂ€r oskĂ€ligt mycket pengar pĂ„ klockor i allmĂ€nhet och G-Shock i synnerhet. SĂ„ tack för min stĂ€ndigt sinande kassa 💾
4096C375-1ECC-432C-9BA0-0454107500AB.gif

TĂ€nker avslutningsvis att jag ska tillĂ€gna inlĂ€gget till mina tvĂ„ första screwback. De som öppnade upp en ny dimension av vad en digital ”plastklocka” kan vara.
F4F783F2-808A-432A-99CE-A56AF1078DA8.jpeg

Mot högre höjder!
81458301-5693-445C-841F-517C57251DBB.gif

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp