Slappa-lunch-pÄ-soffan-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha han hÄller strömmen bra Àn
1kg.... Hmmmm, lÄter misstÀnkt likt en tegelsten..Plötsligt hÀnder det!
Vafaan!1kg.... Hmmmm, lÄter misstÀnkt likt en tegelsten..
TÀnk pÄ att den dÀr klockan kommer frÄn mig frÄn steget innan. Hepanterfieringen vÀger 0,75 kg minst... @ironcastle1kg.... Hmmmm, lÄter misstÀnkt likt en tegelsten..
Tror verkligen inte du kommer Ängra dig, har gröna ocksÄ, slutat med att ja köpt flera olika band till denJa det vart swish nu, sÄ...
Men som du sÀger sÄ hjÀlpte verkligen trÄden och hans respons till, sÄg Àven trÄden du refererade till, hann dock inte kika i den nu imorse.
Hehe nej, nu kÀnner jag mig lugnare...Àven om †gÄtt i fart pÄ sÄ hÀr morgonen.
Nej, den kÀnns svÄrslagen. Var ute efter en grön ocksÄ primÀrt frÄn att ha svÀngt frÄn den svarta i början
Jag ska ta pÄ mig nitrilhandskar nÀr jag öppnar denTÀnk pÄ att den dÀr klockan kommer frÄn mig frÄn steget innan. Hepanterfieringen vÀger 0,75 kg minst... @ironcastle
Min nyköpta semistÄlis kollade jag batteriet pÄ igÄr, ca 1/3. La den framför MTB-lampan pÄ en dm avstÄnd. 3200lumen, men tog ÀndÄ bÀgge batterierna och ca 6 timmar att bli fullt.Haha han hÄller strömmen bra Àn
Du Àr trogen din strategi. Imponerande helt klartHar mina favoriter ibland mina titanare. SÄ denna ska fÄ lÀmna. NÄn som Àr intresserad dra ett pm. Den Àr i grymt fint skick.
StÀndigt flippande?Du Àr trogen din strategi. Imponerande helt klart
Passar pÄ nu kanon vÀderMin nyköpta semistÄlis kollade jag batteriet pÄ igÄr, ca 1/3. La den framför MTB-lampan pÄ en dm avstÄnd. 3200lumen, men tog ÀndÄ bÀgge batterierna och ca 6 timmar att bli fullt.
Men du hade gett den en Àrlig chans i solen va?
Nej, att ha fÄ man verkligen Àr 100 med.StÀndigt flippande?
Vafaan!
Nu blir jag ju nervös!
Ja, tÀnk om man hade en sÄdan strategi..Nej, att ha fÄ man verkligen Àr 100 med.
Haha ja!Tror verkligen inte du kommer Ängra dig, har gröna ocksÄ, slutat med att ja köpt flera olika band till den
SjÀlv har ja lite svÄrt för den röda, gillade gula bandet för att de passade med detaljerna pÄ klockan. Men klart smaken Àr som baken, sÄ lÀnge man sjÀlv Àr nöjd sÄ ska man aldrig ta Ät sig för vad andra tycker ^^Haha ja!
Den röda Àr onekligen den snyggaste
Kolla vikten @ironcastleTÀnk pÄ att den dÀr klockan kommer frÄn mig frÄn steget innan. Hepanterfieringen vÀger 0,75 kg minst... @ironcastle
"Hepantifiering", Àr det nÀr den Àkta svenska naturdoften appliceras?TÀnk pÄ att den dÀr klockan kommer frÄn mig frÄn steget innan. Hepanterfieringen vÀger 0,75 kg minst... @ironcastle
Natur och natur, rÀknas koskit till det? Jag tycker det mest luktar barr och mossa i naturen"Hepantifiering", Àr det nÀr den Àkta svenska naturdoften appliceras?
DÄ har du inte gÄtt i riktig naturNatur och natur, rÀknas koskit till det? Jag tycker det mest luktar barr och mossa i naturen
Natur och natur, rÀknas koskit till det? Jag tycker det mest luktar barr och mossa i naturen
Det lantligaste jag har Àr dagens flanellskjorta!DÄ har du inte gÄtt i riktig natur
Skrytbild