Plötsligt hÀnder det!
Ăr vi 2st
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Plötsligt hÀnder det!
Samma sak hÀr, blurra hans namn och sÀndnings-ID, gÄr lÀtt att se var personen bor utifrÄn vart paketet lÀmnats in och namnet. TÀnk pÄ att var restriktiv med vad du delar. För allas sÀkerhet. Det kan i vissa fall röra sig om vÀldigt dyra klocksamlingar som dÄ blir lÀtta att lokalisera för den som har ont uppsÄt.
Ăr vi 2st
Absolut, en del, fÄr vÀl kalla det GDPR missar frÄn min sida. Verkligen inte min mening i denna glÀdjeiver...Samma sak hÀr, blurra hans namn och sÀndnings-ID, gÄr lÀtt att se var personen bor utifrÄn vart paketet lÀmnats in och namnet. TÀnk pÄ att var restriktiv med vad du delar. För allas sÀkerhet. Det kan i vissa fall röra sig om vÀldigt dyra klocksamlingar som dÄ blir lÀtta att lokalisera för den som har ont uppsÄt.
Absolut, en del, fÄr vÀl kalla det GDPR missar frÄn min sida. Verkligen inte min mening i denna glÀdjeiver...
Ska vara mer restriktiv nÀsta gÄng, fixat bilden.
Sant, tog bort den istÀllet.Tror tyvÀrr du behöver ta en vÀnta till med bilden, gÄr fortfarande tydligt se namnet trots övermÄlningen.
Kul med ditt köp för övrigt!
Mot högre höjder!
Du fÄr tÀnka pÄ att jag hade uppehÄll sen reggningen 2013 och 30 inlÀgg till typ hösten -20.
Nu Àr det bara att lÀgga i nÀsta vÀxel! Drygt ett inlÀgg om dagen bara sen reggning!
SĂ€tt fart nu!
... frÄn en som inte Àr sÄ j-a mycket bÀttre sjÀlv heller
Sluta nu, jag liiiiider
Hyyyyype!Mer nytt om 40th anniversary.
MTG--B3000FR och GWG-2040FRMer nytt om 40th anniversary.
Numrerad upplaga =MRG-B2000GA 40th Anniversary
Limiterad till 500st
Den lÀr vara superdyr ocksÄNumrerad upplaga =
Har du köpt luft pÄ paket?Fattar ingenting
Svar JA! Sen vill dom ju ocksÄ leka med sina grejer dÀr en annan Àr. VÀldigt populÀrt. SÄ man kan se spÄret hur förflyttningen gÄtt till frÄn rum till rum.
MÀrkligt att köra en collab som 40thNya 40th stÄlis
EH = Eric Haze
Han har ju gjort 35th tidigare sÄ.MÀrkligt att köra en collab som 40th
HelvâŠ.. har du industridammsugare hemma? ⊠inte?OT. Eller kanske inte. Ligger nog nĂ„n Casio nĂ„nstans dĂ€r.
NÀr jag söker pÄ nÀtet pÄ beteckningen MRG-B2000GA sÄ kommer denna bild upp med texten Gassan LTD Top 2019MRG-B2000GA 40th Anniversary
Limiterad till 500st
Info om den nya har inte slÀppt officiellt Àn. Den dÀr var en gammal G2000GA, inte B2000GA.NÀr jag söker pÄ nÀtet pÄ beteckningen MRG-B2000GA sÄ kommer denna bild upp med texten Gassan LTD Top 2019