• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Plötsligt hÀnder det!
Screenshot_20220920-115833_PostNord.jpg

Är vi 2st 😁

Senast Àndrad:
Samma sak hĂ€r, blurra hans namn och sĂ€ndnings-ID, gĂ„r lĂ€tt att se var personen bor utifrĂ„n vart paketet lĂ€mnats in och namnet. TĂ€nk pĂ„ att var restriktiv med vad du delar. För allas sĂ€kerhet. Det kan i vissa fall röra sig om vĂ€ldigt dyra klocksamlingar som dĂ„ blir lĂ€tta att lokalisera för den som har ont uppsĂ„t. 🙂

Samma sak hĂ€r, blurra hans namn och sĂ€ndnings-ID, gĂ„r lĂ€tt att se var personen bor utifrĂ„n vart paketet lĂ€mnats in och namnet. TĂ€nk pĂ„ att var restriktiv med vad du delar. För allas sĂ€kerhet. Det kan i vissa fall röra sig om vĂ€ldigt dyra klocksamlingar som dĂ„ blir lĂ€tta att lokalisera för den som har ont uppsĂ„t. 🙂
Absolut, en del, fÄr vÀl kalla det GDPR missar frÄn min sida. Verkligen inte min mening i denna glÀdjeiver...
Ska vara mer restriktiv nÀsta gÄng, fixat bilden.

😂😂😂
Nu Àr det bara att lÀgga i nÀsta vÀxel! Drygt ett inlÀgg om dagen bara sen reggning!
SĂ€tt fart nu! 😙

... frĂ„n en som inte Ă€r sĂ„ j-a mycket bĂ€ttre sjĂ€lv heller 😂
Du fĂ„r tĂ€nka pĂ„ att jag hade uppehĂ„ll sen reggningen 2013 och 30 inlĂ€gg till typ hösten -20. 😉

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp