Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr gÀrna hojta till om/nÀr du tröttnar pÄ den dÀrMatchar klockan med ett par nya NB990
1kg mudmaster, blyg pjÀs det dÀrPlötsligt hÀnder det!
Fan va tuff den Àr. VÀntar pÄ paket hÀr medHÀr Àr nytillskottet! LÀnken justerad
Ha ha ha va jag kÀnner igen det dÀrOT. Eller kanske inte. Ligger nog nÄn Casio nÄnstans dÀr.
Aha, okej, dÄ har de skrivit fel pÄ denna alltsÄ för dÀr stÄr B2000GA dÀrav min förvirringInfo om den nya har inte slÀppt officiellt Àn. Den dÀr var en gammal G2000GA, inte B2000GA.
Lite misstÀnkt annons. Kontot reggat idag. Billig klocka.Tips! Rangeman 35th
Tid och datum pÄ bilderna stÀmde överens med nÀr annonsen lades upp. SÄ lÀnge man köper med Blocketpaketet borde det vara lugnt.Lite misstÀnkt annons. Kontot reggat idag. Billig klocka.
Edit: annonsen borta.
Ser trevlig ut. Intressant att fÄ koll pÄ prisbildenFrÄn WUS, ytterligare en knivskarp bild pÄ GWG-2040FR.
Förhoppningsvis inte mycket högre Àn vanliga GWG-2000, dÄ den redan Àr grÀnsfall dyr IMO.Ser trevlig ut. Intressant att fÄ koll pÄ prisbilden
Ser trevlig ut. Intressant att fÄ koll pÄ prisbilden
Kan ligga pÄ samma nivÄ som TLC.Förhoppningsvis inte mycket högre Àn vanliga GWG-2000, dÄ den redan Àr grÀnsfall dyr IMO.
SÀkert preview bilder man har kommit Ät frÄn nÄgon ÄterförsÀljares webserver.Tack för bilderna @L&W , mycket intressant.
I modern tid sĂ„ kan man ju dock undra varför (nĂ€stan) alla "första bilder" alltid mĂ„ste vara lĂ„gupplösta. Ăr det sĂ„ att nĂ„n, nĂ„nstans avsiktligt gjort dom sĂ€mre?
VEM knep den??????Tips! Rangeman 35th
KööööööööpVilken fining
Egentligen den enda klockan man som kan göra allt!Som fÀrsk husÀgare Àr det mycket som ska fixas. HÀckar ska klippas och det ska borras och hamras. Som smÄbarnsförÀlder blir man Àven utsatt för diverse attacker av geggig mat. Detta har medfört att jag i princip uteslutande har kört pÄ min g-shock de senaste tvÄ veckorna, vilket jag varit glad för varje gÄng jag mÀrkt att jag rÄkat "dinga" eller repa klockan. DÄ Àr det skönt att titta ner pÄ handleden och inse att man "bara" har en g-shock pÄ handleden.
Idag körde jag mc till jobbet och kommer avsluta dagen med babysim ( ErikGBG har lovat att fixa VIP-rum till lilleman och mig). Ăven detta Ă€r en ypperlig g-shock dag. Klinkers Ă€r hĂ„rt och vasst och vatten krĂ€ver tĂ€thet.
Klockan inhandlades nÄgon gÄng under tidigt 2000-tal och kostade mig ungefÀr 700kr. Den har spelat paintball, brottats, boxats och blivit utsatt för diverse misshandel utan att gnÀlla det minsta. TidhÄllningen Àr hyfsat klanderfri. Den brukar diffa cirka 30sek/halvÄr.
Ibland undrar jag vad det Àr vi hÄller pÄ med. 700kr Àr ju allt som behövs för att införskaffa en klocka som tÄl allt. Hur som helst; Jag har kommit fram till att jag Àlskar min g-shock.
Saab och G-shockSkruvat bil hela kvÀllen, sÄ jag blev "tvungen" att ta en liten runda med Toppolan efterÄt
Saab, g shock och vaniljsÄs med Àppelpaj. 3 rÀtt!!!Mmmmmmm. VaniljsÄs med Àppelpaj
Det Àr Eric Haze som designat/designar alla anniversary loggor.MÀrkligt att köra en collab som 40th