Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha. Nostalgi för min del. Har arbetat dĂ€r för typ 20 Ă„r sen. Ătit nĂ„gra stycken varma direkt frĂ„n maskinen. FörvĂ„nansvĂ€rt gottJag ser framför mig Gordon Ramsey;
Risifrutti for breakfast!?
You should get a snail on your eye!
Nu Àr den pÄ vÀg.Hur lÄngt har din graffa-fyrkant kommit? IgÄr fick Sakura in och det blev min tur att inte kunna hÄlla mig att bestÀlla...
HĂ„ller helt med! Dock önskar jag att typ 10-Ă„riga Aros tĂ€nkt lite annorlunda. Jag har alltid kört en massa boll/puck-sporter. Mamma tyckte att jag borde vĂ€ga upp det med nĂ„t âkreativtâ . Blev ivĂ€gtvingad pĂ„ provdag pĂ„ musikskolan. Testade olika instrument, ratade bl.a. gitarr och trummor.Godmorgon! Idag övar vi pĂ„ bĂ€sta instrumentet
Hahaha liknande bakgrund hĂ€r, började med esshorn, vidare till valthorn. Det blev inte sĂ„ mĂ„nga Ă„r dock innan jag tjatade mig till ett trumset, och sedan en gitarr. Och sen första gitarren för drygt 20 Ă„r sedan har jag varit fast. SĂ„ng har alltid varit mit primĂ€ra "instrument" och dĂ„ passar gitarren bra mycket bĂ€ttre Ă€n ett valthornHĂ„ller helt med! Dock önskar jag att typ 10-Ă„riga Aros tĂ€nkt lite annorlunda. Jag har alltid kört en massa boll/puck-sporter. Mamma tyckte att jag borde vĂ€ga upp det med nĂ„t âkreativtâ . Blev ivĂ€gtvingad pĂ„ provdag pĂ„ musikskolan. Testade olika instrument, ratade bl.a. gitarr och trummor.
Valde till slut kornett?!?!
Spelade typ 4 ggr den terminen. Var sen till en konsert och sprang över gatan, vÀskans lÄs snÀpper upp sig och ut i gatan studsar kornettjÀveln. NÄt hÀnde. Det var som att blÄsa i ett sugrör hela konserten. Slutade efter det
Har istÀllet försökt sjÀlvlÀra mig gitarr med hjÀlp av youtube pÄ Àldre dar. SÄ kul
Men vem vÀljer kornett istÀllet för gitarr?!
Det lÄter rimligtHahaha liknande bakgrund hÀr, började med esshorn, vidare till valthorn. Det blev inte sÄ mÄnga Är dock innan jag tjatade mig till ett trumset, och sedan en gitarr. Och sen första gitarren för drygt 20 Är sedan har jag varit fast. SÄng har alltid varit mit primÀra "instrument" och dÄ passar gitarren bra mycket bÀttre Àn ett valthorn
Kollar pÄ Apple-klockor pÄ Youtube, just for funsies
Nej men ska erkÀnna att funktionen kring att mÀta sömn gör mig lite sugen.Steget börjar bli kort för ett klick eller?
Men den funktionen fÄr du frÄn ett MiBand för 400kr ocksÄ. Har en sÄn sjÀlv. De Àr lika exakt/oexakt nÀr det gÀller mÀttningen av sömnkvalitet.Nej men ska erkÀnna att funktionen kring att mÀta sömn gör mig lite sugen.
Förstör inte mitt villhöver-sug nu!Men den funktionen fÄr du frÄn ett MiBand för 400kr ocksÄ. Har en sÄn sjÀlv. De Àr lika exakt/oexakt nÀr det gÀller mÀttningen av sömnkvalitet.
Jag försöker ju rÀddar dig frÄn snedsteg, lÀgg pengarna pÄ G-Shock istÀllet.Förstör inte mitt villhöver-sug nu!
Men den funktionen fÄr du frÄn ett MiBand för 400kr ocksÄ. Har en sÄn sjÀlv. De Àr lika exakt/oexakt nÀr det gÀller mÀttningen av sömnkvalitet.
Ja, kÀnns himla skoj! Fasen vad fast jag Àr i det hÀr trÀsket nu, börjar bli sugen pÄ att sÀlja av lite frÄn övriga samlingen för att bekosta fler G StÄlis av nÄgot slag samt 5600ar stÄr pÄ listan (samt gmwb5000tvb1 om man fÄr drömma lite).
DÀr var jag för typ 1,5 Är sen man fÄr sÄ mycket för pengarna med Gs och det finns sÄ mÄnga variationer, sÄ det fyller i princip 90% av mina klockbehov.Ja, kÀnns himla skoj! Fasen vad fast jag Àr i det hÀr trÀsket nu, börjar bli sugen pÄ att sÀlja av lite frÄn övriga samlingen för att bekosta fler G StÄlis av nÄgot slag samt 5600ar stÄr pÄ listan (samt gmwb5000tvb1 om man fÄr drömma lite).
Eller bara sover man@Derix
SömnmÀtare pÄ min Garmin instinct var kul i tvÄ nÀtter men de visar tokfel pÄ allt (har skrivit om detta i en annan trÄd).
För det första vill de veta nĂ€r du somnar in, vilket du mĂ„ste mata in i klockan. Bara det Ă€r lite Ă„ngestskapande att inte somna direkt nĂ€r klockan börjar mĂ€ta din sömn :-D Sen hĂ€vdar de att jag sovit dĂ„ligt, för lite djupsömn osv. ĂndĂ„ kĂ€nner jag mig utvilad och pigg pĂ„ morgonen.
OT@Derix
SömnmÀtare pÄ min Garmin instinct var kul i tvÄ nÀtter men de visar tokfel pÄ allt (har skrivit om detta i en annan trÄd).
För det första vill de veta nĂ€r du somnar in, vilket du mĂ„ste mata in i klockan. Bara det Ă€r lite Ă„ngestskapande att inte somna direkt nĂ€r klockan börjar mĂ€ta din sömn :-D Sen hĂ€vdar de att jag sovit dĂ„ligt, för lite djupsömn osv. ĂndĂ„ kĂ€nner jag mig utvilad och pigg pĂ„ morgonen.
OT
MiBand mÀter nÀr du somnar med rörelsesensor och pulsmÀtare osv. Det medföljande app funkar sisÄdÀr. Men installerar man Notify for MiBand sÄ fÄr man riktigt detaljerad rapporter som stÀmmer hyffsat bra med verkligheten.