Hype + oak = Guuuuuuuult
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sensorerna ligger och scannar puls och hjÀrtslag osv innan man riktigt somnar. NÀr den kÀnner att vÀrden sjunker och man Àr helt orörlig sÄ startar den mÀtningen. Den har en SpO2 sensor ocksÄ. Kul pryl för 400 spÀnn.Ok, men jag antar att det finns algoritmer som rÀknar ut att Àven om du lÀnge ligger vaken men stilla och har lÄg puls, inte sÀtter igÄng mÀtningen förrÀns du faktiskt har somnat. Det Àr ÀndÄ en smartare lösning, Àn den som Garmin kör med.
den sÄg lite smÄ cool ut, vad Àr de för nÄgon?Sensorerna ligger och scannar puls och hjÀrtslag osv innan man riktigt somnar. NÀr den kÀnner att vÀrden sjunker och man Àr helt orörlig sÄ startar den mÀtningen. Den har en SpO2 sensor ocksÄ. Kul pryl för 400 spÀnn.
Det Àr en GA-140-4Aden sÄg lite smÄ cool ut, vad Àr de för nÄgon?
Dom luras dom jÀklarna.... Den sista köptes ju igÄr!!!Denna finns pÄ lager igen
Har du kollat sÄ att orden inte Àr makulerad?Dom luras dom jÀklarna.... Den sista köptes ju igÄr!!!
SÄ kan du ju inte ha det?Skaffade mig precis ett angenÀmt problem. Det började bli fullt pÄ min ladd- och synkstation, sÄ jag skaffade en till. Men nu finns det plötsligt plats för fler
VarsÄgod kompis, nu Àr den hemma igen efter sin lÄnga fÀrd!En hÀmvÀndare..tack @Daion
Jag har lite blandat, kan nÄgot av följande kanske vara intressant för herrn?Ja, kÀnns himla skoj! Fasen vad fast jag Àr i det hÀr trÀsket nu, börjar bli sugen pÄ att sÀlja av lite frÄn övriga samlingen för att bekosta fler G StÄlis av nÄgot slag samt 5600ar stÄr pÄ listan (samt gmwb5000tvb1 om man fÄr drömma lite).
Tackar för erbjudandet, men hÄller mig ett tag till fler 40-ÄrsslÀpp, sÄ fÄr vi se om det finns plats efter detSÄ kan du ju inte ha det?
Kanske kan jag h nÄgot av intresse för att hjÀlpa dig att lösa problemet.
Fasiken, jag kommer nog aldrig kunna slÀppa hur bra den dÀr Àr alltsÄ Undrar om man skulle köpa hem den en fjÀrde gÄng?Promenad pÄ lunchen utan hundis idag. Men med ny kompis pÄ armen.
Gör det vettja. Efter sju gÄnger sÄ kommer den bli en keeper, trust me.Fasiken, jag kommer nog aldrig kunna slÀppa hur bra den dÀr Àr alltsÄ Undrar om man skulle köpa hem den en fjÀrde gÄng?
Jag tar hellre en som Àr översatt till svenskaHaha, hittade detta moddkit! Man kanske ska skaffa en Chi-Shock som komplement till TVA?
Funkar Google Translate tro?Jag tar hellre en som Àr översatt till svenska
Grattis! Kul att du Àr nöjdBesten har anlÀnt
à terigen, stort tack till alla trevliga och hjÀlpsamma medlemmar som guidat en genom filtreringarna innan köpet.
OTROLIGT TREVLIGT FORUM DETTA
Said and done! Missade den instÀllningenGrattis! Kul att du Àr nöjd
Nu Àr det bara att börja posta bilder, vÀlj att visa dem i fullbildade, sÄ blir det stora och snygga
Ăr sugen pĂ„ en MRG. Men de finns vĂ€l Ă€ven med GPS? Ăr de i samma storlek?Bra pris pĂ„ denna
Avslutad - Casio Mrg b1000
En riktigt schysst casio. F2f kan ske i Gbg. Swish Àr det vi kör pÄ. Om inte byte. BytesvÀrde 14k Nytt pris. Tidigare 12klocksnack.se
De dÀr Àr bra snyggaLite lys pÄ fyrkanterna piggar alltid upp!
Var hittade du denna?Kan det stÀmma att Bamford finns pÄ lager?