Ănda till den 30 oktober. Sen Ă€r det normaltid, det vill sĂ€ga dst off.Och DST on? ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ănda till den 30 oktober. Sen Ă€r det normaltid, det vill sĂ€ga dst off.Och DST on? ?
Jag kör PAR och DST pÄ auto. DÄ ska den följa vÄra/EU-datum för sommartid.Och DST on? ?
Auto, ska se. Nix, gav mig en timme mindre, sÄ 8:35 enligt den instÀllningen.Jag kör PAR och DST pÄ auto. DÄ ska den följa vÄra/EU-datum för sommartid.
LÄt klockan synca mot MB6 nÀr du Àndrat instÀllningarna. Annars Àr den ju kvar i den tidzon den syncade mot sist.VÀldigt mycket inlÀgg sÄ hÀr tidigt pÄ morgonen.
Men sÄ fort jag anger Paris sÄ Àndrar tiden sig till 9:30, dst on. UTC anger rÀtt dÀremot...
Jo faktiskt, detta Àr nytt för mig. LÄt oss rÄdfrÄga @ironcastle hur man ska göra?Du glömde inte nÀsmössan vÀl, sÄ nÀsan fick vila varmt och skönt?
Synca hur tÀnker du?LÄt klockan synca mot MB6 nÀr du Àndrat instÀllningarna. Annars Àr den ju kvar i den tidzon den syncade mot sist.
Om nu klockan syncat mot fel tidzon sÄ Àr den kvar dÀr tills du gjort en ny sync mot rÀtt tidzon.Synca hur tÀnker du?
Men det Àr hÄrding med kolfiberCarbon fiber. kÀnns stelare Àn vanliga resins.
SÄ, Paris auto dst och kör en sync?Om nu klockan syncat mot fel tidzon sÄ Àr den kvar dÀr tills du gjort en ny sync mot rÀtt tidzon.
AlltsÄ kör en manuellt sync sÄ borde det rÀtta till sig. Den tror ju fortfarande att du Àr i London
Bytt band , eller knep du den som sÄldes hÀromdan med J-spec??Carbon fiber. kÀnns stelare Àn vanliga resins.
FÄr köra manuellt tills jag orkar hÄlla pÄ mer. Fick en lyckad GET sync första gÄngen jag körde, men nu fÄr det bli ett hela tiden. Testat 3 gÄnger.SÄ, Paris auto dst och kör en sync?
Testat det
Ha ha jag satt och vÀntade pÄ ett "i told you".
Aldrig nÄgonsin fÄtt en klocka att sitta sÄ bra. Brukar hamna mellan 2 hÄl annars
Kör ett sÄnt pÄ min 5610 oxÄHa ha jag satt och vÀntade pÄ ett "i told you".
Ja jag tycker vĂ€l att min 5610u skulle förtjĂ€na en. Hur i hela £©¹„¹^}âŹÂ„{ kan de kosta som de gör. De skulle sĂ€lja massor om de var billigare
Han har ju kört kolfiber pÄ gw9400 hela tiden, köpt i Japan va? Kolfiber Àr coolareBytt band , eller knep du den som sÄldes hÀromdan med J-spec??
Ahaaa, lÄg/ligger en sÄn ute i veckan iafHan har ju kört kolfiber pÄ gw9400 hela tiden, köpt i Japan va? Kolfiber Àr coolare
Men har du laddat klockan?Shit 3 dagar pÄ fönsterbrÀdan i söderlÀget
FÄr köra manuellt tills jag orkar hÄlla pÄ mer. Fick en lyckad GET sync första gÄngen jag körde, men nu fÄr det bli ett hela tiden. Testat 3 gÄnger.
DST auto och on sÀtter tillbaka tiden en timme med den pÄ auto med Paris som city.
Multiband6 = svartmagi = LÄt klockan hÄllas sÄ löser det sig automatisktFÄr köra manuellt tills jag orkar hÄlla pÄ mer. Fick en lyckad GET sync första gÄngen jag körde, men nu fÄr det bli ett hela tiden. Testat 3 gÄnger.
DST auto och on sÀtter tillbaka tiden en timme med den pÄ auto med Paris som city.
BatterinivÄn pÄ Gmw Àr inte svart magi. Det Àr fasen hÄrt arbete bakom, den beter sig ju som en badj..l vill bara solaMultiband6 = svartmagi = LÄt klockan hÄllas sÄ löser det sig automatiskt
Ja fast nu nÀr jag testat orginaletKör ett sÄnt pÄ min 5610 oxÄ
Den gamla varianten finns som AM-band muchos billigare ....
Hehe ja. FÄr se hur det gÄr.Multiband6 = svartmagi = LÄt klockan hÄllas sÄ löser det sig automatiskt
Ahaaa, du tÀnker pÄ nattvilad nosJo faktiskt, detta Àr nytt för mig. LÄt oss rÄdfrÄga @ironcastle hur man ska göra?
Du kan ju köpa ett lass GW-B5600BC, sno banden, sÀlja vidare sjÀlva klockan fast pÄ resin and sÄ kommer du aningens billigare undan nÀr du bygger upp en samling kombilÀnkarJa fast nu nÀr jag testat orginalet