• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

VÀldigt mycket inlÀgg sÄ hÀr tidigt pÄ morgonen.
Men sÄ fort jag anger Paris sÄ Àndrar tiden sig till 9:30, dst on. UTC anger rÀtt dÀremot...

Carbon fiber. kÀnns stelare Àn vanliga resins.

PXL_20220924_074120721.jpg

SÄ, Paris auto dst och kör en sync?
Testat det 😁
FÄr köra manuellt tills jag orkar hÄlla pÄ mer. Fick en lyckad GET sync första gÄngen jag körde, men nu fÄr det bli ett hela tiden. Testat 3 gÄnger.
DST auto och on sÀtter tillbaka tiden en timme med den pÄ auto med Paris som city.

Ha ha jag satt och vÀntade pÄ ett "i told you".

Ja jag tycker vĂ€l att min 5610u skulle förtjĂ€na enđŸ€Ł. Hur i hela £©¹„¹^}₏„{ kan de kosta som de gör. De skulle sĂ€lja massor om de var billigare
Kör ett sĂ„nt pĂ„ min 5610 oxĂ„ 😉
Den gamla varianten finns som AM-band muchos billigare ....

Senast Àndrad:
FÄr köra manuellt tills jag orkar hÄlla pÄ mer. Fick en lyckad GET sync första gÄngen jag körde, men nu fÄr det bli ett hela tiden. Testat 3 gÄnger.
DST auto och on sÀtter tillbaka tiden en timme med den pÄ auto med Paris som city.

För mig kan det vara klurigt att fÄ till manuell synk, medan autosynken funkar fint pÄ natten. GÀller att hitta ett bra stÀlle.

Multiband6 = svartmagi = LĂ„t klockan hĂ„llas sĂ„ löser det sig automatiskt 😉

Multiband6 = svartmagi = LĂ„t klockan hĂ„llas sĂ„ löser det sig automatiskt 😉
Hehe ja. FÄr se hur det gÄr.
I vÀrsta fall fÄr jag köra mauuell, vet att det Àr flera som har problem med det ibland.
SÄ bara för att sammanfatta hur jag jag instÀllningarna nu:
PARIS
DST ON
R/C AUTO (dÄ han inte inte vill utföra en sync manuellt)
NÄt mer jag ska Àndra pÄ? TÀnker att auto dÄ försöker den vÀl synka pÄ natten?

NÄt mer som behövs Àndras?

Jo faktiskt, detta Ă€r nytt för mig. LĂ„t oss rĂ„dfrĂ„ga @ironcastle hur man ska göra? đŸ€”
Ahaaa, du tĂ€nker pĂ„ nattvilad nos 😁
Jo, det gör jag alltid.
Först sÀtter man pÄ sig en sÄn dÀr fin nÀsmössa som @roosterman visade. Sen njuter man i fulla drag av den ljuvliga doften av kudde och sover sött natten lÄng.
SÄ fÄr man en nattvilad nos.

Fast det jag menade nÀr jag myntade begreppet var snarare att man sluppit andas in grill-lukt, grÀs, öl, bensin och lite vad man möter i vardagen. SÄ att nÀsan Àr lika pigg och frÀsch som dina morgonbilder brukar vara!

Tillbaka
Topp