Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÀrgsÀttningen pÄ den dÀr Àr bra trevlig!!! Vad Àr bamford? För en som kör trÄden och matlagning och inte orkar googla samtidigtSnygg! Och kul att det gick att fÄ tag i en helt plötsligt
God dagens pÄ er allihopa!
Jösses, ni Àr morgonaktiva.
Jag lade ett bud i torsdags pĂ„ 1000kr under försĂ€ljningspriset pĂ„ den MRG som ligger ute pĂ„ K&S men kom inget svar. Jag vet, har inte gĂ„tt sĂ„ lĂ„ng tid men idag dök det upp en annan spĂ€nnande istĂ€llet sĂ„ det kan vara sĂ„ att det kanske Ă€r en annan ny medlem pĂ„ vĂ€g till MRG-familjen, rent âhypotetisktâ iaf som jag sett vissa uttrycka det.
Meddelade sÀljaren detta givetvis dÄ jag tycker det kÀnns reko.
Vad ska jag göra med mina utstötta froggisar?!
Vi fĂ„r seâŠ
Idag kommer en bild pÄ ett stycke lite ovanlig square. Ser den inte sÄ ofta hÀr i trÄden iaf.
GW-5035A 35th Anniversary Edition, Big Bang âBlackâ, Limited Edition
FÀrgsÀttningen pÄ den dÀr Àr bra trevlig!!! Vad Àr bamford? För en som kör trÄden och matlagning och inte orkar googla samtidigt
Coolt
Det dÀr Àr frÀnt!!!God dag! Blir "old school" spöad klocka idag
Hmmm.
Galet snygg den dÀr!
Va!? Fick du hem en fake?Den dÀr Àr ju iaf Àkta,
För det var ju inte den jag fick hem i veckan
Söt och alert!PÄ Nosework-kurs.
Bra med tÄlig klocka. Mycket hundslem blir det
Ha ha, detta var skoj sjukt skoj, skrattar sÄ jag fÄr ont i magen.Hmmm.
Kan inte du ta lite potatisbilder precis som vi andra, sÄ man inte behöver kÀnna sig sÄ vÀrdelös?
Jepp. SÄg bra ut pÄ bilderna, men vÀldigt obra i verkligheten.. I synnerhet med en Àkta bredvid sig..Va!? Fick du hem en fake?
VÀldigt trÄkigt och oseriöst av sÀljaren om denne nu kÀnde till detta vill sÀga.Jepp. SÄg bra ut pÄ bilderna, men vÀldigt obra i verkligheten.. I synnerhet med en Àkta bredvid sig..
Den RödaBjuder pÄ en samlingsbild och lite blandad kompott.
Ja, den Àr grym och lite ovanlig dÄ det Àr en 35th Anniversary Rangeman GPR-B1000Den Röda
Han sa att han inte visste om det, men nekade inte nÀr han fick jÀmförelsebilder... SÄ fick skicka tillbaks den.. Borde bonkats sönder med en hammare sÄ han inte sÀljer den nÄn annan stans ..VÀldigt trÄkigt och oseriöst av sÀljaren om denne nu kÀnde till detta vill sÀga.
Ah, verkligen. Slagit sönder med en slÀgga. TrÄkigt iaf.Han sa att han inte visste om det, men nekade inte nÀr han fick jÀmförelsebilder... SÄ fick skicka tillbaks den.. Borde bonkats sönder med en hammare sÄ han inte sÀljer den nÄn annan stans ..
Köpt g-shock och sÄlt VolvoHypotetiskt klockköp igÄr och ohypotetiskt bilförsÀljning nyss
Vill ha flera MR-G!
Om nÄgon rÄkar ha en som ligger och skrÀpar nÄgonstans i en lÄda eller under klÀderna i en garderob eller sÄ, skicka en rad sÄ gör vi lite bytesaffÀrer vet ja.
NÄgra bilder till pÄ blandat som ska fÄ flytta, allt för att fÄ er engagerade att leta igenom tvÀttkorgen och andra stÀllen dÀr ni kan ha rÄkat slÀngt ifrÄn er en MRG.
Javisst! HĂ€r kommer en potatisbild.Hmmm.
Kan inte du ta lite potatisbilder...
Det Àr humorJavisst! HÀr kommer en potatisbild.