Klokt resonemangTack för svar. Tror jag behÄller.. sÄlde min andra Mudmaster i förra veckan, tror att man behöver minst 1 i hemmet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klokt resonemangTack för svar. Tror jag behÄller.. sÄlde min andra Mudmaster i förra veckan, tror att man behöver minst 1 i hemmet
Ăr det ö-rĂ„d? HĂ€nger nĂ„gon löst?Sorterar mina Gâs efter hur ofta de anvĂ€nds. MRGân och 35-Ă„rsmodellera anvĂ€nds minst
SĂ„nt dĂ€r vet man aldrigĂr det ö-rĂ„d? HĂ€nger nĂ„gon löst?
SÄnt dÀr vet man aldrig
Nej! Det Àr ju den bÀsta avataren jag sett! Garvar (inombords i a f) varenda gÄng jag ser den!
Och varje gÄng man ser ett inlÀgg av @Aros sÄ fÄr man First Date pÄ hjÀrnan.. som att fÀrdas tillbaka till tonÄren
Sorterar mina Gâs efter hur ofta de anvĂ€nds. MRGân och 35-Ă„rsmodellera anvĂ€nds minst
Just MRG'n Ă€r vĂ€ldigt bulkig. Passar riktigt bra pĂ„ sommaren med T-shirt men under en skjortĂ€rm eller tjockare tröja gĂ„r den bort.Ăr det att de finaste modellerna anvĂ€nder man sparsamt?
Kanske Ă€r överspelat nu, men: Det enda jag tycker fungerar för att ta bort lukt Ă€r vĂ€rme. Luktar strapsen hade jag lagt dem i torkskĂ„p (om du har ett sĂ„dant). Det Ă€r det enda som hittills fungerat för mig med diverse saker. Ăcklig lukt i termos: i med kokande vatten och pĂ„ med locket, shaker med proteinpulverlukt: i med kokande vatten, tröja som luktar rök: in i torkskĂ„p/upp pĂ„ handdukstork.Nej, det Ă€r överspelat, dessutom har jag ju trixat med den.
Fast jag tror att det ÀndÄ Àr rÀtt metod, bara gummit drar ihop sig. Kan inte kÀnna nÄgon lukt alls nu, och att det finns olja i parfym Àr inte orimligt. Bandet kÀndes Àven lite oljigt tyckte jag.
Cigarettrök dÀremot, det Àr (sÄklart) nÄgot annat. "Inversen" av det vet jag inte vad det kan vara. Men att sprit löser olja Àr inget konstigt. Logiskt bör det stÀmma. FrÄgan Àr om all olja Àr upplöst bara, tror jag.
Men vi fÄr se, som sagt.
Fan den röda Àr helt galet snygg!
Nu vet ja inte exakt men jag misstÀnker att det @Derix har inte Àr en rescue red utan en GWG-1000-1A9JF med rött band bara.Fan den röda Àr helt galet snygg!
Kör du rescue edition helt och hÄllet, för jag har sett en del som enbart byter bandet pÄ sin.
StÀmmer.Nu vet ja inte exakt men jag misstÀnker att det @Derix har inte Àr en rescue red utan en GWG-1000-1A9JF med rött band bara.
Casio G-Shock GWG-1000RD-4AER Mudmaster Red
Köp Casio G-Shock GWG-1000RD-4AER Mudmaster Red pÄ nÀtet för 7 702,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Otroligt snygg! Inte alls avisStÀmmer.
Meh, jag trodde du hade bestÀllt en G-Shock, inte en sketen flyer.DÄsÄ mina vÀnner
HÀr kommer den efterlÀngtade DW-5000SS.DÄsÄ mina vÀnner
Snygg! TegelstenarHÀr kommer den efterlÀngtade DW-5000SS.
Som ett konstverk, riktigt snygg!
Tegelstenar överallt.Snygg! Tegelstenar
Grattis! Hur tuff som helst!HÀr kommer den efterlÀngtade DW-5000SS.
Ligger nĂ„got i vad du skriver.Kanske Ă€r överspelat nu, men: Det enda jag tycker fungerar för att ta bort lukt Ă€r vĂ€rme. Luktar strapsen hade jag lagt dem i torkskĂ„p (om du har ett sĂ„dant). Det Ă€r det enda som hittills fungerat för mig med diverse saker. Ăcklig lukt i termos: i med kokande vatten och pĂ„ med locket, shaker med proteinpulverlukt: i med kokande vatten, tröja som luktar rök: in i torkskĂ„p/upp pĂ„ handdukstork.
Annars kan du vÀl prova köra rasket i diskmaskin?
Gratis, kul att se den âliveâHĂ€r kommer den efterlĂ€ngtade DW-5000SS.
Grattis! Hur tuff som helst!
Tackar! Den Ă€r en cool liten rackare.Gratis, kul att se den âliveâ