• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sorterar mina G’s efter hur ofta de anvĂ€nds. MRG’n och 35-Ă„rsmodellera anvĂ€nds minst đŸ€”
59516A2B-24B4-45EE-AD98-5683F8DA739B.jpeg

Nej, det Àr överspelat, dessutom har jag ju trixat med den.

Fast jag tror att det ÀndÄ Àr rÀtt metod, bara gummit drar ihop sig. Kan inte kÀnna nÄgon lukt alls nu, och att det finns olja i parfym Àr inte orimligt. Bandet kÀndes Àven lite oljigt tyckte jag.

Cigarettrök dÀremot, det Àr (sÄklart) nÄgot annat. "Inversen" av det vet jag inte vad det kan vara. Men att sprit löser olja Àr inget konstigt. Logiskt bör det stÀmma. FrÄgan Àr om all olja Àr upplöst bara, tror jag.
Men vi fÄr se, som sagt.
Kanske Ă€r överspelat nu, men: Det enda jag tycker fungerar för att ta bort lukt Ă€r vĂ€rme. Luktar strapsen hade jag lagt dem i torkskĂ„p (om du har ett sĂ„dant). Det Ă€r det enda som hittills fungerat för mig med diverse saker. Äcklig lukt i termos: i med kokande vatten och pĂ„ med locket, shaker med proteinpulverlukt: i med kokande vatten, tröja som luktar rök: in i torkskĂ„p/upp pĂ„ handdukstork.

Annars kan du vÀl prova köra rasket i diskmaskin?

Fan den röda Àr helt galet snygg!
Kör du rescue edition helt och hÄllet, för jag har sett en del som enbart byter bandet pÄ sin.
Nu vet ja inte exakt men jag misstÀnker att det @Derix har inte Àr en rescue red utan en GWG-1000-1A9JF med rött band bara.

Kanske Ă€r överspelat nu, men: Det enda jag tycker fungerar för att ta bort lukt Ă€r vĂ€rme. Luktar strapsen hade jag lagt dem i torkskĂ„p (om du har ett sĂ„dant). Det Ă€r det enda som hittills fungerat för mig med diverse saker. Äcklig lukt i termos: i med kokande vatten och pĂ„ med locket, shaker med proteinpulverlukt: i med kokande vatten, tröja som luktar rök: in i torkskĂ„p/upp pĂ„ handdukstork.

Annars kan du vÀl prova köra rasket i diskmaskin?
Ligger nÄgot i vad du skriver.
Har köpt hem vaniljdoftande band som luktat sÄ starkt att man nÀstan fÄtt kvÀljningar. De har jag kokat. Oljeskimmer pÄ ytan i kastrullen sÀger att nÄgot hÀnder, och sen har de luktat mÀrkbart mindre.

Denna Àr inte helt luktfri nu, men definitivt mindre Àn nÀr jag fick hem den. Spritbadet har gjort skillnad.

Tillbaka
Topp