Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt coolHÀr kommer den efterlÀngtade DW-5000SS.
Som ett konstverk, riktigt snygg!
Jaha. SÄ var det dags igen.GrillmÀstaren
Tackar!Riktigt cool
NÀr @Roosterwife utbrister "Kolla, den dÀr var snygg", dÄ Àr den en hit.Tackar! Den Àr en cool liten rackare.
Större Turbo förstÄs. Typiskt honom som fyller bakdÀcket med konfetti!Vart ute och skruvat bil.. Vilken G fÄr följa med dÄ tro??
Beater deluxe förstÄs
HÀr kommer den efterlÀngtade DW-5000SS.
Som ett konstverk, riktigt snygg!
Ăsch dĂ„. Klart inga i den hĂ€r trĂ„den Ă€r nyfikna...Det hĂ€r med G-shock tar ju aldrig slut. För det kommer ju ut nya modeller med jĂ€mna mellanrum. Modeller man bara mĂ„ste ha...
Och ikvÀll slog jag till och bestÀllde en G-shock jag tÀnkt pÄ lÀnge. Den ingÄr i en begrÀnsad upplaga som man ju inte vet hur lÀnge den finns kvar. Inom en vecka eller sÄ bör jag fÄ hem den.
Men det förblir en hemlis tills jag har den.
NÄn som Àr nyfiken?
AlltidDet hÀr med G-shock tar ju aldrig slut. För det kommer ju ut nya modeller med jÀmna mellanrum. Modeller man bara mÄste ha...
Och ikvÀll slog jag till och bestÀllde en G-shock jag tÀnkt pÄ lÀnge. Den ingÄr i en begrÀnsad upplaga som man ju inte vet hur lÀnge den finns kvar. Inom en vecka eller sÄ bör jag fÄ hem den.
NÄn som Àr nyfiken?
ICERC ?Det hÀr med G-shock tar ju aldrig slut. För det kommer ju ut nya modeller med jÀmna mellanrum. Modeller man bara mÄste ha...
NÄn som Àr nyfiken?
ICERC ?
GWX-8904K?Det var inte sÄ dÄlig gissning iofs...
GWX-8904K?
Mitt bidrag till GWG2000 debatten, bilden tagen pÄ mÄndag eftermiddag. Jag tycker det hÀr Àr den snyggaste fÀrgkombinationen dÀr tavla och visare fint matchar bandet.
Saknar lite min GWG1000 med grönt band ibland, men tycker uppgraderingen av bla knapparna gör den nya bÀttre.
Oj oj, en haj alltsĂ„âŠVa... ska avataren spegla vem man Ă€r?
Kina Àr riktigt vass.Tycker nog kina Àr ett stÄ vassare
Kul att du blev nöjd!
Det Àr det som Àr sÄ perfekt med att handla av vÄr kÀra @Hans B 1955Hans, den klockan passar dig. Du har rejÀla handleder, minst 20cm va?
Ănskar jag hade nĂ„gon NASA variant, speciellt en dag som denna dĂ„ dom spelat biljard dĂ€r ute i rymden och trĂ€ffat mitt i prick!En arkivbild bjuds det pĂ„ idagâŠ
Lyxiga =mer smör och socker gissar jagBra val i sĂ„ fall, det ska inte snĂ„las med smöret nĂ€r det gĂ€ller kanelbullar Ser gott ut!Vi har varit och fĂ„tt femte covidsprutan idag, firade med frugans kanelbullar sen. Nytt recept âlyxiga kanelbullarâ
Hembakade kanelbullar, lite kall mjölk och en kopp kaffe Àr svÄrslaget
Vad skiljer med knapparna?Mitt bidrag till GWG2000 debatten, bilden tagen pÄ mÄndag eftermiddag. Jag tycker det hÀr Àr den snyggaste fÀrgkombinationen dÀr tavla och visare fint matchar bandet.
Saknar lite min GWG1000 med grönt band ibland, men tycker uppgraderingen av bla knapparna gör den nya bÀttre.
Har inte alla det??Hans, den klockan passar dig. Du har rejÀla handleder, minst 20cm va?