NÄn som letar efter en stÄlis? Inte min annons.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du en kraftfull MTB-lampa sÄ funkar det utmÀrkt. Denna gick frÄn halv till full pÄ lite under tre timmar.
SÄ rikta en led lampa mot klockan under nÄgra timmarLED. Det finns dedikerade laddlampor. Jag kör sjÀlv med min MTB-lampa. GÄr utmÀrkt,
Du behöver inte ha det minsta oron att den ska fallera laddningsmÀssigt.btw, laddning av batteriet. Vet att den har solar charge och normalt sÄ Àr det ju bara att lÀgga den i fönstret, men just nu sÄ finns det inte direkt nÄn sol i nÀrheten den nÀrmsta veckan.
LÀgga den under en stark lampa Àr det bÀsta alternativet i sÄ fall?
Gör det för fullt, men tÀnker att under vintermÄnaderna och mörkret framÄt sÄ Àr det bra att vara förbereddDu behöver inte ha det minsta oron att den ska fallera laddningsmÀssigt.
Den har ju en batteribackup som definitivt Àr lÀngre Àn en vecka.
SlÀpp batteriÄngesten och njut av klockan istÀllet
GWG-1000 ska ha en batteribackup pÄ ca 6 mÄnader om den inte fÄr nÄgot som helst ljus (Om den Àr fullt laddad innan den hamnar i mörker)Gör det för fullt, men tÀnker att under vintermÄnaderna och mörkret framÄt sÄ Àr det bra att vara förberedd
Har redan börjat spana pÄ nÀsta G-Shock. Tror bestÀmt det blir antingen en GMW-B5000 eller en GWP-1000. Gillar tanken pÄ GPS i klockan
Jepp Och har du klockans batteri pÄ high sen sÄ rÀcker det typ hela vintern om du inte tÀnder lampan stup i kvartenSÄ rikta en led lampa mot klockan under nÄgra timmar
Will do.
Ăr pĂ„ Medium, hade ingen LED lampa sĂ„ fĂ„r införskaffa en som fĂ„r stĂ„ beredd.Jepp Och har du klockans batteri pĂ„ high sen sĂ„ rĂ€cker det typ hela vintern om du inte tĂ€nder lampan stup i kvarten
Jag brukar ladda upp mina nya med lampan till fullt, sen stÀller jag dem i ett söderfönster sÄhÀr.
Och vinklar persiennerna till dem nÀr det Àr sol en stund dÄ och dÄ. NÄgon gÄng/vecka, en timme per gÄng typ i snitt. Och mina hÄller sig konstant pÄ high dÄ.
GW-8230B
Den ser ut som en NOS DW-8200B.FortsÀtter med bilder pÄ nya Froggien
Har du ingen kan du lika vĂ€l skaffa en sĂ„n dedikerad solladdningslampa, @L&W har bild och info vart du skaffar en sĂ„n. Den verkar toppen för att den undre samtidigt vĂ€rmer klockan. Vilket min MTB-lampa gör, dĂ€rav att jag laddar pĂ„ lite avstĂ„nd.Ăr pĂ„ Medium, hade ingen LED lampa sĂ„ fĂ„r införskaffa en som fĂ„r stĂ„ beredd.
Leta reda pĂ„ en sĂ„nhĂ€r:Ăr pĂ„ Medium, hade ingen LED lampa sĂ„ fĂ„r införskaffa en som fĂ„r stĂ„ beredd.
Visst Àr sunbursteffekten pÄ tavlan hÀrlig?SoffhÀng och Derix pÄ tv
Verkligen! Bland det första som slog mig nÀr jag tog pÄ denVisst Àr sunbursteffekten pÄ tavlan hÀrlig?
- StÀmmer, 20cm+Hans, den klockan passar dig. Du har rejÀla handleder, minst 20cm va?
- Knapparna Ă€r bĂ€sta förĂ€ndringen, âkĂ€rvarâ aldrig som de gjort pĂ„ mina GWG1000. Annars Ă€r det vĂ€l en smaksak om man tycker designen Ă€r roligare eller inte. Funktionerna Ă€r ju identiska.Vad skiljer med knapparna?
GWG-1000 -knapparna kÀnns lite svampiga, och har som en initial friktion man behöver övervinna, vilket jag antar har med konstruktionen att göra. SÄ Àr i a f mitt ex och jag antar att fler Àr pÄ samma sÀtt.
Slipper man det fenomenet med 2000?
Vad Àr det utöver knapparna du tÀnker pÄ, dÀr du mÀrker förÀndring?
Jag tÀnker att designskillnaden Àr uppenbar, och Àr dessutom föremÄl för tycke och smak. SÄ jag Àr mer intresserad av funktion.
SÄg ut som en bra produkt, speciellt om man har flera klockor. NÄn hÀr inne som anvÀnder en?Har du ingen kan du lika vÀl skaffa en sÄn dedikerad solladdningslampa, @L&W har bild och info vart du skaffar en sÄn. Den verkar toppen för att den undre samtidigt vÀrmer klockan. Vilket min MTB-lampa gör, dÀrav att jag laddar pÄ lite avstÄnd.
Jag anvÀnder den. Funkar jÀttebra.SÄg ut som en bra produkt, speciellt om man har flera klockor. NÄn hÀr inne som anvÀnder en?