Hittade ett gammalt slitet ex hÀr nyss...Det Àr en bok med svart omslag va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittade ett gammalt slitet ex hÀr nyss...Det Àr en bok med svart omslag va?
LavaCola-rangeman
Det Àr en bok med svart omslag va?
UppstrÀckning hos chefen?
Eller utstrÀckning pÄ soffanUppstrÀckning hos chefen?
nu nÀr du sÀger det sÄ ser ju jag samma sak.Lol trodde först du hade pÄ dig gröna mysbyxor som slutar vid knÀna med superlÄnga strumpor pÄ.
Fin tupp och klocka
Full set med liten keps, ska tillÀggasOm nÄgon söker en New Era Square, DW-5600NE-1, hit me up
Eller utstrÀckning pÄ soffan
nu nÀr du sÀger det sÄ ser ju jag samma sak.
Hahaha, samma hÀr trodde det var nÄgon spelemans outfit.Lol trodde först du hade pÄ dig gröna mysbyxor som slutar vid knÀna med superlÄnga strumpor pÄ.
Fin tupp och klocka
Det Àr jag och Farbror Barbro (Nilecity för yngre förmÄgor)Helyllekille med plysch liksom hehe. Fattas bara knÀtofsar lol
Det Àr jag och Farbror Barbro (Nilecity för yngre förmÄgor)
Jag sÄg inte bara mysbyxor och strumpor utan Àven en vÀldigt konstig tupptrÀsko pÄ ena foten...Lol trodde först du hade pÄ dig gröna mysbyxor som slutar vid knÀna med superlÄnga strumpor pÄ.
Fin tupp och klocka
Jag anar ett âP.
Blev inspirerad att visa backlight pÄ den wccs jag har, G-2100WC-6Och med detta sÀger Love the sea and the earth-shock godnatt!
Snart dags för inomhusarbete ju!Yippiiiie. Taaaaak
NockplÄt och vindskivor kvar dÀr uppeSnart dags för inomhusarbete ju!
Vad sÀgs om mysbelysning? Kanske i soft rött?NockplÄt och vindskivor kvar dÀr uppe
Innearbetet Äker jag pÄ sjÀlv sen
Klurar pÄ vad jag ska för belysning...
MÄste ju se alla 620000 G-shocklÄdorna
Vore bra om du raderade det hÀr inlÀgget innan @Roosterwife hinner se detVad sÀgs om mysbelysning? Kanske i soft rött?
Sen en bardisk och ölkyl. DÄ har du din mancave redo
Bilarna har du ju plats för utanför ÀndÄ, tÀnker jag.
Ja, det var ju en himla tur att ingen taggade @Roosterwife sÄ att hon rÄkade hitta inlÀggetVore bra om du raderade det hÀr inlÀgget innan @Roosterwife hinner se det
Annars kommer hon vÀl göra om garaget till festlokal innan jag hinner fÄ dit bilarna