Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool! MÄste bara frÄga: Visst Àr det första gÄngen du visar bild pÄ den pÄ forumet?Blev inspirerad att visa backlight pÄ den wccs jag har, G-2100WC-6
SpĂ€nnande modell. Ăr det en vanlig stĂ„lis?Ny bild pĂ„ GMW-B5000EH-1
Yes, vad jag vet sÄ KÀnns den igen?Cool! MÄste bara frÄga: Visst Àr det första gÄngen du visar bild pÄ den pÄ forumet?
Som min exfruStor men bekvÀm
SIG Àr förvÄnansvÀrt anvÀndbarVad anvÀnder ni för "funktion" mest pÄ era G-shocks? För min del Àr det nog SIG för varje hel timme, samt barometer nÀr jag har en av de klockorna
LOL!Som min exfru
Ja kanske. Har för mig att jag sÄg en sÄdan dÀr pÄ tradera-annons för ett bra tag sedan. Tvekade pÄ köp pga att jag hittade produktbilder (har för mig att det var pÄ shockbase) dÀr texten pÄ tavlan inte stÀmde med bilderna i annonsen. Ett litet mysterium. NÀr jag tvekat klart sÄ var annonsen avslutad.Yes, vad jag vet sÄ KÀnns den igen?
Den dÀr var snygg och hade snudd pÄ oemotstÄndlig prislapp. Grattis!Som sagt..... "Det Àr bÀttre att ha en G-shock man inte behöver Àn att behöva en G-shock man inte har!"
Ja, sÄg det med, nu nÀr du pÄtalade det..Ja kanske. Har för mig att jag sÄg en sÄdan dÀr pÄ tradera-annons för ett bra tag sedan. Tvekade pÄ köp pga att jag hittade produktbilder (har för mig att det var pÄ shockbase) dÀr texten pÄ tavlan inte stÀmde med bilderna i annonsen. Ett litet mysterium. NÀr jag tvekat klart sÄ var annonsen avslutad.
EDIT: Hittade bild och lade sida vid sida. "Illuminator" vs "Tidegraph"
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Möjligt att det kan vara variationer för olika marknader... Men pÄ en (vad jag antar Àr relativt fÄ tillverkade) WCCS-modell?Ja, sÄg det med, nu nÀr du pÄtalade det..
Ja, det Àr mystiskt. SÄg en pÄ ebay nu med lÄda, den har en annan modellbeteckning Àn vad jag har pÄ min lÄda.Möjligt att det kan vara variationer för olika marknader... Men pÄ en (vad jag antar Àr relativt fÄ tillverkade) WCCS-modell?
DÀr tappade du mig Ja vem vet, kan vara fejk, bra fejk isÄfall, jag hade inte ens tÀnkt pÄ skillnaderna faktiskt, bra uppmÀrksammat!But wait, there's moar:
Tycker att dessa rödmarkerade avstÄnd skiljer proportionerligt ocksÄ. Det kan förstÄs bero pÄ att ditt foto Àr taget med en riktig kamera och i en vinkel underifrÄn eller nÄt annat. Jag tror inte att din klocka Àr en fejk, men som sagt, det Àr ett mysterium.
Hehe. Jag tror inte den Àr fejk, av flera skÀl. Jag misstÀnker att lösningen pÄ mysteriet kan ligga i de olika modellbeteckningarna du hittade.DÀr tappade du mig Ja vem vet, kan vara fejk, bra fejk isÄfall, jag hade inte ens tÀnkt pÄ skillnaderna faktiskt, bra uppmÀrksammat!
Vore bra om du raderade det hÀr inlÀgget innan @Roosterwife hinner se det
Annars kommer hon vÀl göra om garaget till festlokal innan jag hinner fÄ dit bilarna
Det Àr likvÀl vÀldigt intressant att söka vidare pÄ, tack för att du hojtade till!Hehe. Jag tror inte den Àr fejk, av flera skÀl. Jag misstÀnker att lösningen pÄ mysteriet kan ligga i de olika modellbeteckningarna du hittade.
Damn!!! Det var ju inte meningenTjusigt med tak pÄ nu Àr det ju "bara" slutklÀmmen kvar.
ApropÄ att tagga fru Tupp, sÄ kan ju herr Tupp ha rÄkat (rent hypotetiskt alltsÄ) ha köpt en G-Shock till enligt det dÀringa Tradera.
Dagens har varit min ljusblÄaktiga.
Jag kunde inte motstÄ iaf... Det var ÀndÄ dax för en 6900 av nÄt slag för mig!Den dÀr var snygg och hade snudd pÄ oemotstÄndlig prislapp. Grattis!
Vad anvÀnder ni för "funktion" mest pÄ era G-shocks? För min del Àr det nog SIG för varje hel timme, samt barometer nÀr jag har en av de klockorna
Larmet...Vad anvÀnder ni för "funktion" mest pÄ era G-shocks? För min del Àr det nog SIG för varje hel timme, samt barometer nÀr jag har en av de klockorna