Hojta till om du nÄgon gÄng tÀnker skilja dig frÄn den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hojta till om du nÄgon gÄng tÀnker skilja dig frÄn den
Priset Àr riktigt bra, men jag misstÀnker att annonsen Àr skum. Lite för bra pris, konto reggat idag.Dagens tips kanske? vet inte om det Àr ett bra pris eller ej -
Ah ok, synd jag missade den med 1min hade glömt lösenord pÄ tradera.Nix, men det Àr @dzlDave hÀr pÄ KS som gör
Han har bra ordning pÄ sina grejer
Den avslutas vÀl pÄ fredag?Ah ok, synd jag missade den med 1min hade glömt lösenord pÄ tradera.
DÄ Àr det inte den jag hittade, ser ingen annan GBD-200 hellerDen avslutas vÀl pÄ fredag?
Den dÀr Àr sjukt cool och fin!Testar denna under kvÀllen, innan jag bestÀmmer om den ska fÄ vandra vidare
https://www.tradera.com/item/563933790DÄ Àr det inte den jag hittade, ser ingen annan GBD-200 heller
konstigt att jag ej hittar den nÀr jag söker pÄ GBD-200. Den jag missade var svart.
Nu har du för mĂ„nga klockor att hĂ„lla reda pĂ„ i gökboet Den svarta har du köpt av mig men den Ă€r ursprungligen köpt av @Hans B 1955 i butik. Den silvriga har du köpt av mig eller eventuellt av @Derix Jag tror du har â av den modellen. Jag kĂ€nner faktiskt inte igen den silvriga eftersom den jag sĂ„lde hade ett mycket karakteristiskt hack pĂ„ bezeln. Fina klockor
Ha ha, bra att ni har koll! Jag skrev först att den svarta var frĂ„n dig men Ă€ndrade sedan.Nu har du för mĂ„nga klockor att hĂ„lla reda pĂ„ i gökboet Den svarta har du köpt av mig men den Ă€r ursprungligen köpt av @Hans B 1955 i butik. Den silvriga har du köpt av mig eller eventuellt av @Derix Jag tror du har â av den modellen. Jag kĂ€nner faktiskt inte igen den silvriga eftersom den jag sĂ„lde hade ett mycket karakteristiskt hack pĂ„ bezeln. Fina klockor
Bara du som inte har sÄlt din MRG till @Daion dÄ. LOLEn gedigen MRG samling!
Bara du som inte har sÄlt din MRG till @Daion dÄ. LOL
Nej, mera bilderNu har jag bombat trÄden tillrÀckligt med bilder för en dag, nu fÄr jag hÄlla mig lugn!
Trevlig afton!
Konstigt. Jag ser inte hacket pÄ denna heller. Kanske Àr det jag som yrar i nÀsmössan
Litet hack kl. 19 ca. Inte det du tÀnker pÄ?Konstigt. Jag ser inte hacket pÄ denna heller. Kanske Àr det jag som yrar i nÀsmössan
Tack!En gedigen MRG samling!