• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DGKđŸ›č👑
PXL_20221019_082232008.NIGHT-02.jpeg
Hojta till om du nĂ„gon gĂ„ng tĂ€nker skilja dig frĂ„n den 🙂

God eftermiddag trĂ„den! 😃

Tar idag fram en klocka som jag haft i min Ă€go ett tag men aldrig postat bilder pĂ„ sĂ„ fĂ„r passa pĂ„ att tacka @Sonnyboy för denna fina pjĂ€s. 🙏😃

Edit: Jösses, mĂ„ste Ă€ndra, har ju köpt sĂ„ mkt MRGs sĂ„ jag blivit förvirrad. Denna klocka kommer frĂ„n @Meraborsten dĂ„ Sonnyboys nog var svart. MĂ„ste kolla detta. đŸ€Ł

Tack sĂ„ mycket till er bĂ„da för fina klockor! 😍
Kommer snart flera bilder pĂ„ mer. 😃

392BDA07-0339-4259-8D65-B5F63340A248.jpeg
98540F0D-9F4D-4EB1-A26F-4793BC8D75EB.jpeg

Senast Àndrad:
Tackar oxĂ„ @Hans B 1955 och @Sonnyboy sĂ„ mycket för MRGs! 🙏😍

SĂ„, tack sĂ„ mycket bĂ„da ni! 🙏😃😍

5CEC2F90-8CF1-420F-B86F-6E0BA1EBDA3E.jpeg
Nu har du för mĂ„nga klockor att hĂ„lla reda pĂ„ i gökboet đŸ€Ł Den svarta har du köpt av mig men den Ă€r ursprungligen köpt av @Hans B 1955 i butik. Den silvriga har du köpt av mig eller eventuellt av @Derix Jag tror du har ✌ av den modellen. Jag kĂ€nner faktiskt inte igen den silvriga eftersom den jag sĂ„lde hade ett mycket karakteristiskt hack pĂ„ bezeln. Fina klockor 😍

Nu har du för mĂ„nga klockor att hĂ„lla reda pĂ„ i gökboet đŸ€Ł Den svarta har du köpt av mig men den Ă€r ursprungligen köpt av @Hans B 1955 i butik. Den silvriga har du köpt av mig eller eventuellt av @Derix Jag tror du har ✌ av den modellen. Jag kĂ€nner faktiskt inte igen den silvriga eftersom den jag sĂ„lde hade ett mycket karakteristiskt hack pĂ„ bezeln. Fina klockor 😍
Ha ha, bra att ni har koll! Jag skrev först att den svarta var frĂ„n dig men Ă€ndrade sedan. 😃

Den silvriga har jag oxĂ„ tvĂ„ av, det stĂ€mmer. DĂ„ ska vi se om den har ett hack! 😃

Tillbaka
Topp