Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vem Àr den killen pÄ bilden ?Ref pÄ denna?
Vem Àr den killen pÄ bilden ?
Japanska mÀstaren i tyngdlyftning -70 kgVem Àr den killen pÄ bilden ?
En med inverterad display kanske kan vara nÄgot? http://www.shoppinginjapan.net/gwx-5600c-7jf
Snygg i vit!
Kikuo Ibe heter han. HjÀrnan bakom G-ShockVem Àr den killen pÄ bilden ?
Tack för lÀnken. Undrar hur mÄnga G-Shock modeller det finns.SÀkert gammal och vÀlkÀnd men var nytt för mig sÄ för de som missat - Sneaker Freaker G-Shock Digital Issue.
http://world.g-shock.com/asia-mea/en/gsw/culture/sfg_book/data/
Han har ju stil som matchar klockan med tofflorna.Japanska mÀstaren i tyngdlyftning -70 kg
Han Àr skön. Han har bara 3 klockor han anvÀnder (en röd, vit och svart) och vÀxlar dessa efter Ärstiderna. Alla Àr i 5600 serien.Han har ju stil som matchar klockan med tofflorna.
Han har garanterat tofflorna i de fÀrgerna med.Han Àr skön. Han har bara 3 klockor han anvÀnder (en röd, vit och svart) och vÀxlar dessa efter Ärstiderna. Alla Àr i 5600 serien.
Tack sjÀlv!
Den dÀr Àr riktigt sjyst. Hade vart fett om det fanns en svart och med den displayen.Rangeman just nu (och innan med)...
GW-9400BJ-1JF ?Den dÀr Àr riktigt sjyst. Hade vart fett om det fanns en svart och med den displayen.
Lite svart text i "G-SHOCK" sÄ Àr man hemma.GW-9400BJ-1JF ?
Min favorit! Har köpt gw5000 band till.Nytillskott i samlingen. En no-nonsense klassiker... DW-5600E...
Bra idé, det bandet Àr ju mer bekvÀmt.Min favorit! Har köpt gw5000 band till.
Haha nej den ligger orörd i en lÄda. Fick ju hem en ny screwback ocksÄ. Ska lÀgga upp lite bilder snart.Bra idé, det bandet Àr ju mer bekvÀmt.
AnvÀnder du din "FOX FIRE" nÄt?
Nytillskott i samlingen. En no-nonsense klassiker... DW-5600E...
Den dÀr var riktigt fetGW-9400BJ-1JF ?
MOAR pics!
Tog i morse innan jobbet. Ska fota nÄgra flerMOAR pics!
Riktigt snygg!HÀr kommer tvÄ till. Blev ganska bra @Sorubim
Jag tycker screwbacken kÀnns lite lustig. Den Àr lite stÄl men kÀnns lite smÄmjuk. NÀstan som den vore gummibelagd. Skönt mot huden iallafall. Banden Àr inte lika mjukt som pÄ gw5000 men Àr bÀttre Àn pÄ DW-5600E. Annars Àr det vÀl samma modul som pÄ DW-5600E (vilket jag gillar) dÄ den har tidsvisningen Àven i timer lÀgena. Den har dock ett annat nummer pÄ modulen (3421 istÀllet för 3229).