Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀgger upp denna bara för att informera nytillkomna lÀsare att det finns andra former pÄ G-shocks utöver rektangulÀra.
Men som vanligt med en G sÄ mÀrker man knappt att man bÀr den...Den dÀr Àr jÀvligt fet. I dubbel bemÀrkelse.
Men som vanligt med en G sÄ mÀrker man knappt att man bÀr den...
Det Àr gd-400mb-1er.Kanske skulle testa nÄt liknande. Ref pÄ din?
Jag fÄr inte nog av dom!Fan vad jag saknat att bÀra rektangel-G. Ska alltid se till att en finns till hands.
Nice!
Min första G-Shock, nu gÀller det bara att förstÄ hur alla funktioner fungerar.
Funktioner, schmuktioner, kör bara!
Grym pÄ Zulu! Hittat adaptrarna pÄ eBay? Sökt lite lÀtt, utan att lÀgga för mycket energi pÄ det utan utdelning tyvÀrr.Part one Àr 44minuter.. del tvÄ typ lika lÄng!
Min pÄ Zulu!
Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/272233567914Grym pÄ Zulu! Hittat adaptrarna pÄ eBay? Sökt lite lÀtt, utan att lÀgga för mycket energi pÄ det utan utdelning tyvÀrr.
Tack! Ska kolla pÄ det.Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/272233567914
De passar en massa olika modeller! Sitter bra!
Tack detsamma!Tack! Ska kolla pÄ det.
Trevlig kvÀll
Denna landar snart hos mig! Ska bli kul att testa G-shock. Min SKX var tilltÀnkt beater men den kÀnns ÀndÄ lite för ömtÄlig i vissa lÀgen. Inga fjantiga automatverk hÀr inte...LÀgger upp denna bara för att informera nytillkomna lÀsare att det finns andra former pÄ G-shocks utöver rektangulÀra.
Japp!NĂ„gon annan som har en DW-5700?
Coolt. Har du fler screwbacks molle? Har bezeln inte förstörts Ànnu? Brukar vÀl ramla av efter nÄgra Är.Japp!
Mitt original inköpt av mig 88 (inför lumpen) och en jubileumsvariant (20 Är tror jag).
Har en 5000 ocksÄ. Originalbezel pÄ den gamle men den har sprickor vid skruvarna. Luktar ruttnande plast nu sÄ den Àr nog pÄ upphÀllningen.Coolt. Har du fler screwbacks molle? Har bezeln inte förstörts Ànnu? Brukar vÀl ramla av efter nÄgra Är.
TrÄkigt. Aftermarket bezels Àr ju inte direkt lika snygga. Kul att du ÀndÄ sparat den. Bra minne.Har en 5000 ocksÄ. Originalbezel pÄ den gamle men den har sprickor vid skruvarna. Luktar ruttnande plast nu sÄ den Àr nog pÄ upphÀllningen.
HÀftigt! Snygga klockor tycker jag. Vilken modul Àr det i den nyare?Japp!
Mitt original inköpt av mig 88 (inför lumpen) och en jubileumsvariant (20 Är tror jag).
Kan du inte lÀgga upp ett par bilder pÄ 5000. Det Àr trots allt en klassikerHar en 5000 ocksÄ. Originalbezel pÄ den gamle men den har sprickor vid skruvarna. Luktar ruttnande plast nu sÄ den Àr nog pÄ upphÀllningen.
HÄller med Aftermarket bezels hÄller oftast inte lika hög kvalite. Dock bra att det finns dem som lyckas fÄ fram dessa. G-shocken Àr ju mindre snygg utan bezelTrÄkigt. Aftermarket bezels Àr ju inte direkt lika snygga. Kul att du ÀndÄ sparat den. Bra minne.