Chumba
Guld
Du fÄr stÀlla in 24h visning pÄ den.LÀtt som en fjÀder. Andra gÄngen jag anvÀnder denna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr stÀlla in 24h visning pÄ den.LÀtt som en fjÀder. Andra gÄngen jag anvÀnder denna.
Jag vet! Fan hoppades att ingen skulle anmÀrka ska hinna imorgon.Du fÄr stÀlla in 24h visning pÄ den.
Snyggt! Har en likadan sjÀlv samt den limiterade HUF utgÄvan, helt blacked out inklusive baksida samt annorlunda mönster pÄ bandet och vit LED lyse. Dock positiv display pÄ denna. GD400 sitter som en smÀck pÄ handleden!Det Àr gd-400mb-1er.
Ja det Àr en riktigt trevlig modell. Kan du inte bjuda pÄ lite bilder pÄ din limiterade version?Snyggt! Har en likadan sjÀlv samt den limiterade HUF utgÄvan, helt blacked out inklusive baksida samt annorlunda mönster pÄ bandet och vit LED lyse. Dock positiv display pÄ denna. GD400 sitter som en smÀck pÄ handleden!
SjÀlvklart!Ja det Àr en riktigt trevlig modell. Kan du inte bjuda pÄ lite bilder pÄ din limiterade version?
Den var ju riktigt cool. Riktigt snyggt band. Negativ display ser ju tufft ut men föredrar nog de positiva.SjÀlvklart!
Gillar bÀgge riktigt mycket! Har helt snöat in mig pÄ stealth/militÀr looken. Finns 3 till ur samma serie som GD400MB som vi bÄda Àger, MB pÄ slutet stÄr för military black. Tyckte alla sÄg riktigt frÀna ut sÄ det slutade med att jag köpte alla... Favoriten ur den serien Àr nog GD120MB, en lite nyare udda look med sjukt lÀcker stark blÄ LED lyse. Finns Àven en annan Àldre serie som slutar pÄ MS som just stÄr för military series, lite svÄrare att fÄ tag pÄ men finns en del coola dÀr med.Den var ju riktigt cool. Riktigt snyggt band. Negativ display ser ju tufft ut men föredrar nog de positiva.
Det Àr det som Àr kul med G-shocks, det finns sÄ mycket att snöa in pÄ. Började sommaren med en g, sitter nu med 4 st och letar vidare efter nr 5.Gillar bÀgge riktigt mycket! Har helt snöat in mig pÄ stealth/militÀr looken. Finns 3 till ur samma serie som GD400MB som vi bÄda Àger, MB pÄ slutet stÄr för military black. Tyckte alla sÄg riktigt frÀna ut sÄ det slutade med att jag köpte alla... Favoriten ur den serien Àr nog GD120MB, en lite nyare udda look med sjukt lÀcker stark blÄ LED lyse. Finns Àven en annan Àldre serie som slutar pÄ MS som just stÄr för military series, lite svÄrare att fÄ tag pÄ men finns en del coola dÀr med.
Bild pÄ Military black serien med GD120MB uppe till höger.
Gillar bÀgge riktigt mycket! Har helt snöat in mig pÄ stealth/militÀr looken. Finns 3 till ur samma serie som GD400MB som vi bÄda Àger, MB pÄ slutet stÄr för military black. Tyckte alla sÄg riktigt frÀna ut sÄ det slutade med att jag köpte alla... Favoriten ur den serien Àr nog GD120MB, en lite nyare udda look med sjukt lÀcker stark blÄ LED lyse. Finns Àven en annan Àldre serie som slutar pÄ MS som just stÄr för military series, lite svÄrare att fÄ tag pÄ men finns en del coola dÀr med.
Fick hem en sÄn i tisdags. Den heter gd-400mb-1er. StenhÄrd med bullbars och skön 80-tals actionfilm feeling.Den dÀr nere Ät vÀnster gillade jag!
Gillar den uppe till vÀnster. Vad Àr det för ref pÄ den?Gillar bÀgge riktigt mycket! Har helt snöat in mig pÄ stealth/militÀr looken. Finns 3 till ur samma serie som GD400MB som vi bÄda Àger, MB pÄ slutet stÄr för military black. Tyckte alla sÄg riktigt frÀna ut sÄ det slutade med att jag köpte alla... Favoriten ur den serien Àr nog GD120MB, en lite nyare udda look med sjukt lÀcker stark blÄ LED lyse. Finns Àven en annan Àldre serie som slutar pÄ MS som just stÄr för military series, lite svÄrare att fÄ tag pÄ men finns en del coola dÀr med.
Det Àr GA110MB-1A!Gillar den uppe till vÀnster. Vad Àr det för ref pÄ den?
https://www.ebay.com/itm/291834763633Tjena, och tack sÄ mycket...
LĂ€st igenom hela trĂ„den och fastslĂ„r att jag mĂ„ste ha en jag med. Ăr ju fiskare, bĂ„de hummer, krabba och öring.
Klart jag mÄste ha en med tidvatten.
Fastnade för en..
Tips och rÄd att hitta en?
Verkar inte sÄ lÀtt att fÄ tag i dessvÀrre.
N
HĂ€r har man suttit och ebayat och inte hittat nĂ„got, sĂ„ fĂ„r man pĂ„ nĂ„gra minuter en fĂ€rdig lĂ€nk. Ăr man sĂ„ inkompetent...
Köpt, tackar och bockar..
HĂ€r har man suttit och ebayat och inte hittat nĂ„got, sĂ„ fĂ„r man pĂ„ nĂ„gra minuter en fĂ€rdig lĂ€nk. Ăr man sĂ„ inkompetent...
TrÀning ger fÀrdighetKöpt, tackar och bockar..
Coolt! Ăr det ett originalband pĂ„ klockan?En till pĂ„ 5600C. KĂ€nns inte mkt större Ă€n DW5600E trots screwback.
Den finns i k o s om inte redan sĂ„ldCoolt! Ăr det ett originalband pĂ„ klockan?
Ăr sjĂ€lv ute efter en 5600C.
Ref pÄ denna?
Hittade: Casio G-Shock G-5600A-7. Verkar tyvÀrr vara en utgÄngen modell. Synd.