AlltsÄ, du mÄste verkligen förklara... Vad gör du med all din bubbelplast???Gulfie. En av mina favoriter nÀr jag vill kÀnna mig lite nÀtt.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AlltsÄ, du mÄste verkligen förklara... Vad gör du med all din bubbelplast???Gulfie. En av mina favoriter nÀr jag vill kÀnna mig lite nÀtt.
![]()
Yes. LĂ€nken Ă€r frĂ„n gw-b5600hr.Ăr det samma lĂ€nk som pĂ„ fyrkanterna som passar?
Ta en bild sjÀlv med en potatis fÄ du se hur enkelt det Àr!Det dÀr Àr fan inte illa, att inte fÄ fokus nÄgonstans i en bild, varken före, pÄ eller efter klockan
Det dÀr krÀver sin man!
Hmmm intressantYes. LÀnken Àr frÄn gw-b5600hr.
Potatis/billig XiaomiTa en bild sjÀlv med en potatis fÄ du se hur enkelt det Àr!![]()
AlltsÄ, du mÄste verkligen förklara... Vad gör du med all din bubbelplast???
![]()
Jag har alltid undrat varför du alltid har en rulle bubbelplast i det rummet![]()
![]()
Riktigt krispig. Kul att man kan springa pÄ den hos handlare.
Mycket bra!![]()
Testing testing, det hÀr var inte sÄ dumt![]()
Brukar heta sÄLOL
NÀ allvarligt rullen tillhör min fru![]()
Det var ju skönt! Köp en GD350 sÄ fÄr du vibe alarm om du vaknar av det?Nej, den fÄr gÄ. Drygt tre veckor in sÄ hann den nÀstan sabotera mitt klockintresse. Varför? För att den Àr vÀldigt kompetent!
NÄgra av funktionerna som jag kommer att sakna Àr:
StegrÀknare/GPS vid promenader och daglig aktivitet
Aviseringar frÄn telefonen, exempelvis Tradera-auktioner som löper ut
Möjligheten att kunna lÀgga ifrÄn sig telefonen och vandra fritt i huset men ÀndÄ vara nÄbar
Sömnbevakning och ett underbart diskret alarm med vibration som vÀcker mig pÄ morgonen
Anledningar till att den fÄr lÀmna:
Behöver laddas dagligen
Aviseringar blir stressigt i lÀngden och jag kan ÀndÄ se dem pÄ telefonen om jag mÄste
FruktansvÀrt ful
Alla (som inte Àr klockintresserade) Àger en
Vill inte bli beroende av ytterligare en Apple-produkt
![]()
![]()