Illuminator.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och denna har suttit pÄ i mer Àn tvÄ veckor
Ja denna modell har seglat upp och blivit en solklar favorit. Det mÄste ha nÄgot att göra med formen, den smidiga storleken och de glada fÀrgerna. Dual illuminator Àr ocksÄ riktigt nice samt den dÀr videon pÄ YT dÀr klockan fick rejÀlt med stryk utan problem. Visst, det klarar ju alla G-Shocks men ÀndÄ.Grym modul. TvÄ tidtagningar Àr grymt anvÀndbart. Och 7 Ärs batteri tror jag?
TyvĂ€rr anvĂ€nder jag den inte. Ăr ju aldrig ledig och jag kan verkligen inte motivera till att nöta ner den fina finishen pĂ„ klockan.fan @hepanter trodde dagen aldrig skulle komma, trodde de var vi som var MT-G bros som hade dessa pĂ„ sig mest meeen icke vad fick dig att lĂ€gga ut den?
Avslutad - Casio G-Shock MTG-B2000BDE-1AER
OBS Sà LD Sà LDHej trodde inte att detta skulle intrÀffa men har bestÀmt mig för att slÀppa ivÀg min fina MTG som Àr en limited edition. Klockan Àr i mycket fint skick och kommer komplett med ytter och innerbox extra lÀnkar, extra rött gummiband verktyg för att lÀtt byta band tag och böcker samt...klocksnack.se
BestĂ€lld sĂ„ taggadTyvĂ€rr anvĂ€nder jag den inte. Ăr ju aldrig ledig och jag kan verkligen inte motivera till att nöta ner den fina finishen pĂ„ klockan.
MTG Àr till för kontorsnisse. Den Àr magiskt fin.
Nu Àr jag ett lillfinger ifrÄn att klicka hem en GWG2000 Toyota landcruiser edition, velar fortfarande mellan modellerna. Men de klappar mest för just den och den kommer jag kunna ha glÀdje av ocksÄ
Ăhmen vĂ€nta nu.TyvĂ€rr anvĂ€nder jag den inte. Ăr ju aldrig ledig och jag kan verkligen inte motivera till att nöta ner den fina finishen pĂ„ klockan.
Nu Àr jag ett lillfinger ifrÄn att klicka hem en GWG2000 Toyota landcruiser edition, velar fortfarande mellan modellerna. Men de klappar mest för just den och den kommer jag kunna ha glÀdje av ocksÄ
Men det beror ju pÄ hur lÀnge du behÄller den@ironcastle De blir dyra timmar att mysa dÄ om man slÄr ut det
âSpela gitarrâOj vad mĂ„nga steg jag brukar ha gĂ„tt av att spela gitarr i en timme med Fitbit pĂ„ högerarmen tex.
FörstĂ„r vad du menar, jobbar visserligen kontor men vill inte slita ut den för mycket eller för fort men ja det Ă€r en skönhet verkligen!TyvĂ€rr anvĂ€nder jag den inte. Ăr ju aldrig ledig och jag kan verkligen inte motivera till att nöta ner den fina finishen pĂ„ klockan.
JÀmfört med Suunto traverse visar denna likadana steg dÄ jag vet hur mycket jag gÄr i ladugÄrden. FrÄgan Àr om bÄda i sÄfall skulle visa galet eller om de Àr olika mellan gshockarna ocksÄ i modellerna
Okej, intressant. Jag baserar det pÄ att ha referensat en GBDH1000 mot Garmin, Samsung aktivitetsband samt sunt förnuft och erfarenhet (som var rörande överens nÀstan pÄ steget). Jag tog en kort biltur med gbdh1000 och klev ut med 500 steg. DÄ blev jag arg och skickade tillbaka den. Kanske ska se hur stegrÀknaren i ggb100 klarar sig dÄ.Jag anvÀnder inte min G med stegrÀknare superofta men nÀr jag gjort det sÄ har jag nog upplevt att den hÄller sig relativt jÀmn med min Fitbit som sitter pÄ andra handleden. Detta trots att jag Àr vÀnsterhÀnt och har klockan pÄ min dominanta arm. Sen tror jag förvisso att bÄda Àr glÀdjemÀtare
Oj vad mÄnga steg jag brukar ha gÄtt av att spela gitarr i en timme med Fitbit pÄ högerarmen tex.
Kanske borde köra en vecka konstant med den kombon iofs för att kunna fÄ en tydligare bild, nu gÄr jag mest pÄ "data" frÄn strödagar
Gbd har jag hört förut har dÄlig stegrÀknare. Jag tror inte man ska dra alla g s över en kantOkej, intressant. Jag baserar det pÄ att ha referensat en GBDH1000 mot Garmin, Samsung aktivitetsband samt sunt förnuft och erfarenhet (som var rörande överens nÀstan pÄ steget). Jag tog en kort biltur med gbdh1000 och klev ut med 500 steg. DÄ blev jag arg och skickade tillbaka den. Kanske ska se hur stegrÀknaren i ggb100 klarar sig dÄ.
Helt hypotetiskt sett sÄ kan man ju ha trillat in i en affÀr med G-shocks och befriat en av dom...
Skruva ut kronan, sen dra ut den ett snÀpp, dÀr ska du kunna vÀlja autorc on eller off.Du som kan allt om Gsen hur gör jag för att denna ska stÀlla om sig sjÀlv ?
Efter ett drygt 4 Är lÄngt klockuppbehÄll köpte jag min första digitala klocka, en G-SHOCK CASIOAK GA-2100. Behövde en beater som fixade att ta en smocka eller tvÄ under jobbveckan. Hade skrattat Ät tanken under mina tidigare samlarÄr, och framförallt Ät G-Shocks som jag under min klockaktiva period alltid fnyst sÀrskilt Ät.
En mĂ„nad senare sitter jag nu pĂ„ 5 stycken och Ă€r FULLSTĂNDIGT jĂ€kla sĂ„ld (och tillbakadragen i klocksvĂ€ngen).
Söker och BEHĂVER nu en DW 6600, och vĂ€nder mig till er konnĂ€ssörer. NĂ„gon som kan tĂ€nkas avyttra en eller har pejl pĂ„ vart jag hittar en till ett skĂ€ligt pris?
Tack för en fantastiskt rolig och trevlig trÄd!
Tack! Löste det!Skruva ut kronan, sen dra ut den ett snÀpp, dÀr ska du kunna vÀlja autorc on eller off.
Sen tryck in och skruva tillbaks kronan.
För manuell sync vÀljer du r/clÀger med modeknappen, sen hÄller du in nedre högra knappen till den börjar söka mottagare