Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den matchade kniven riktigt braGod eftermiddag pÄ er!
Det var ett tag sedan. Har varit mycket hÀr men hÄller ett öga pÄ trÄden iaf.
Idag anvÀnds denna nya G som anlÀnde idag vilken jag fÄr tacka @hepanter sÄ mycket för!
Klockan som Arnold har i filmen The Running Man. Cool G!
Funkar det inte med en 6900 istÀllet? Annars fÄr du nog punga upp ett par laxar pÄ Ebay för en NOS.Hej, fantaster!
Efter ett drygt 4 Är lÄngt klockuppbehÄll köpte jag min första digitala klocka, en G-SHOCK CASIOAK GA-2100. Behövde en beater som fixade att ta en smocka eller tvÄ under jobbveckan. Hade skrattat Ät tanken under mina tidigare samlarÄr, och framförallt Ät G-Shocks som jag under min klockaktiva period alltid fnyst sÀrskilt Ät.
En mĂ„nad senare sitter jag nu pĂ„ 5 stycken och Ă€r FULLSTĂNDIGT jĂ€kla sĂ„ld (och tillbakadragen i klocksvĂ€ngen).
Söker och BEHĂVER nu en DW 6600, och vĂ€nder mig till er konnĂ€ssörer. NĂ„gon som kan tĂ€nkas avyttra en eller har pejl pĂ„ vart jag hittar en till ett skĂ€ligt pris?
Tack för en fantastiskt rolig och trevlig trÄd!
SĂ„ jĂ€kla snygg, en av de snyggaste g shocks dĂ€r ute. Grym i svartDagens val, blir nog morgondagens medâŠ
Den gröna var ju bra tuffmÄnadens nyheter
G-Shock December 2022 / New Releases / Casio Watches
The Ultimate Guide to All G-SHOCKs â composed by Experts Enjoy our Quick Survey of G-Shock monthly New Releases. These are not the watches that were produced in 2022 (sometimes maybe), but usually, colors or bands updates. The listing is being constantly updated. G-SHOCK NEW RELEASES IN 2023 â...casiofanmag.com
SÄ jÀkla snygg, en av de snyggaste g shocks dÀr ute. Grym i svart
NÀstan sÄ jag saknar den dÀr Protreken, den vÀxte lite pÄ mig faktiskt.Det hÀr Àr fina grejer⊠6600 + PRW-3500T
Nja.. Upplever dom nog som rĂ€tt lika faktisktNi som haft bĂ„da. Ăr GWG1000 bekvĂ€mare Ă€n GGB100? Bandet verkar mjukare, stĂ€mmer det?
Ni som haft bĂ„da. Ăr GWG1000 bekvĂ€mare Ă€n GGB100? Bandet verkar mjukare, stĂ€mmer det?
Jag hÄller med, de Àr ganska likvÀrdiga.Nja.. Upplever dom nog som rÀtt lika faktiskt
Gg b100 Ă€r ju lite nĂ€ttare Ă€n gwg1000Ni som haft bĂ„da. Ăr GWG1000 bekvĂ€mare Ă€n GGB100? Bandet verkar mjukare, stĂ€mmer det?
Ytterligare en kommentar pĂ„ samma frĂ„ga.Ni som haft bĂ„da. Ăr GWG1000 bekvĂ€mare Ă€n GGB100? Bandet verkar mjukare, stĂ€mmer det?