Jonte.L
Silver
Tur du har en liknandeSer jÀkligt bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tur du har en liknandeSer jÀkligt bra ut!
Trevlig kvÀll
God afton, kör lite fredagsmys med DW-9500US-3V
Ja, nÄgot mÄste man försöka med i novemberNice, inte för att den pÄ nÄgot sÀtt Àr fel nu.... Men den dÀr pÄ sommaren
RÄkade sÀlja tillbaka den svart/röda igÄr. SÄ nu har jag bara en.Blir det fler king? En positiv gissar jag pÄ
Ha ha ja verkligen, mörkt nÀr man gÄr och mörkt nÀr man kommer hem. Men snart Àr det skidsÀsongJa, nÄgot mÄste man försöka med i november
RÄkade sÀlja tillbaka den svart/röda igÄr. SÄ nu har jag bara en.
Vore kul att köpa en till bb och modda med vit bezel. NÄn som vet var man kan köpa det, den jag hitta va dyr
Den sitter sÄ himlans bekvÀmt pÄ handleden. Tycker inte storleken alls stör.Aha, ja vitt var grymt lÀckert. Hmmmm, fÄr nog prova en king nÄgon gÄng. KÀnns den mindre eller större i verkligheten Àn man trodde? Alla G jag testat hittils har kÀnts mindre i verkligheten
RÀtt billig hÀrHmmm, jag ska testa. Kanske en bb. Jag har lite svÄrt för negativ. Men det Àr inte sÄ farligt. Den passar faktiskt grymt bra med negativ display.
Har 2 negativa. Bb:n passar det sÄ grymt bra pÄ, gw:n har jag lite svÄrare för. Den fÄr nog lÀmna
Ja man blir lite sugen! Tror det mÄste va 15-1600 nÄgonting för att koden ska funkaRÀtt billig hÀr
Funkar fortfande rabattkoden bfshoppimg?
G-Shock The Origin Heren Horloge GX-56BB-1ER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock The Origin Heren Horloge GX-56BB-1ER. </p> <p> Denna klocka har en quartz tidmÀtare. Urtavlan Àr svart och Àr överdragen medmineralglwww.brandfield.se
Ălskar backlighten:God afton, kör lite fredagsmys med DW-9500US-3V
Funkar kanon enligt migSÄhÀr ser den ut pÄ 17 cm handled
Ti-To-Torsdag
Tufft ju!Ălskar backlighten:
Wave cutterTufft ju!
Bild lÄnad frÄn den hÀr intressanta bloggposten:
https://50-gs.blogspot.com/2013/01/g-shock-3-salmon-pink-dw-9500-x-treme.html
Den du sÀljer/sÄlt?Nya jÀmnt imot gamla gillar den grÄ/röda kombon mer, men helt Àrligt sÄ Àr modellen sjukt bra tycker ja!
Precis, det var den grön-vita som jag sÄldeDen du sÀljer/sÄlt?
Samlingen av G vÀxer stadigt
VĂ€ljer utegymskompis