• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Trevlig kvÀll
DSC_8543.JPG

Blir det fler king? En positiv gissar jag pÄ

RÄkade sÀlja tillbaka den svart/röda igÄr. SÄ nu har jag bara en.
Vore kul att köpa en till bb och modda med vit bezel. NÄn som vet var man kan köpa det, den jag hitta va dyr
620b32338de73f61c995fd13fd799390.jpeg

Aha, ja vitt var grymt lÀckert. Hmmmm, fÄr nog prova en king nÄgon gÄng. KÀnns den mindre eller större i verkligheten Àn man trodde? Alla G jag testat hittils har kÀnts mindre i verkligheten

Aha, ja vitt var grymt lÀckert. Hmmmm, fÄr nog prova en king nÄgon gÄng. KÀnns den mindre eller större i verkligheten Àn man trodde? Alla G jag testat hittils har kÀnts mindre i verkligheten
Den sitter sÄ himlans bekvÀmt pÄ handleden. Tycker inte storleken alls stör.
Vore jÀtte kul om testa en. Vilken Àr du mest sugen pÄ i sÄ fall?

Hmmm, jag ska testa. Kanske en bb. Jag har lite svÄrt för negativ. Men det Àr inte sÄ farligt. Den passar faktiskt grymt bra med negativ display.

16675810608884343651059044842101.jpg

Har 2 negativa. Bb:n passar det sĂ„ grymt bra pĂ„, gw:n har jag lite svĂ„rare för. Den fĂ„r nog lĂ€mna🙂
RÀtt billig hÀr
Funkar fortfande rabattkoden bfshoppimg?

RÀtt billig hÀr
Funkar fortfande rabattkoden bfshoppimg?
Ja man blir lite sugen! Tror det mĂ„ste va 15-1600 nĂ„gonting för att koden ska funka🙂

Fick precis hem en solterapiampa för behandling av mörkertrötthet/depression. Har ju senaste 20 Ären kÀnt av mörkerdepp, eller trötthet under den mörka Ärstiden i norra Sverige, nÀr det inte Àr fullt dagsljus under ett par-tre mÄnader.

20221104_212809.jpg

Och hej vad den lyser! Det Àr anstrÀngande för ögonen att vara nÀrmare Àn en halvmeter ifrÄn den. Och kom pÄ en till anvÀndning av den: laddning av ljusdrivna klockor! Den nya G-shocken pÄ bilden Àr dock inte ljusdriven.
Denna bild ger en viss uppfattning om hur starkt den lyser. Rumsbelysningen i övrigt Àr samma men det ser ut som att det Àr nedslÀckt nÀr kameran har blÀndat ned.

20221104_212955.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp