Jonte.L
Silver
Mmmm saabcab. Saknar minRiktigt bra. Minns med glÀdje min -02 Aero cab. SÄldes -07 nÀr den gÄtt runt 5000. Missade tyvÀrr att köpa tillbaka den för tvÄ Är sedan för en rimlig summa, nÀr den gÄtt cirka 7500
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mmmm saabcab. Saknar minRiktigt bra. Minns med glÀdje min -02 Aero cab. SÄldes -07 nÀr den gÄtt runt 5000. Missade tyvÀrr att köpa tillbaka den för tvÄ Är sedan för en rimlig summa, nÀr den gÄtt cirka 7500
Hur mÄnga paket köpte du?Noterat
Det Àr bannemig inte alla som har kakelugn i gymmetNu Àr hemmagymmet stÀdat
Kommer fÄ hem ca 70st dekalerHur mÄnga paket köpte du?
Najs@ironcastle Den eldar vi pÄ i nÀr vi kör hot yoga
Stort tack. SÄ du menar att de inte Äldras vÀl för att de tar bort funktioner, right? à andra sidan hade vÀl inte GPS-versionerna blue tooth?
VA! Har kossorna bara ett nummer? Vad hÀnde med Rosa och MajrosMorn kamrater
Ser framför mig hur du blir pÄkommen av chauffören nÀr du fotarBlev ju bra match detta
Jamen vafan, stÄr du och ollar min DAF???Ser framför mig hur du blir pÄkommen av chauffören nÀr du fotar
Va f..n hÄller du pÄ med?
Ser framför mig hur du blir pÄkommen av chauffören nÀr du fotar
Va f..n hÄller du pÄ med?
Visade honom bilderna och sa Ät honom att skaffa en likadan klocka som min nu nÀr han just fÄtt sin nya dragareJamen vafan, stÄr du och ollar min DAF???
NÀdÄ, jag bara fÀrgmatchar min Gee
Ja , int fasen Àre en spillans ny lastbil iaf... Tur det inte Àr luktbilder du lÀgger in.Behöver jag ens förklara vad bakgrunden Àr?
Det Àr ju vÀrldens största kladdkaka sÄg att @ironcastle la ut bakbilder hÀromdan.Ja , int fasen Àre en spillans ny lastbil iaf... Tur det inte Àr luktbilder du lÀgger in.
GShock- proveniensBehöver jag ens förklara vad bakgrunden Àr?
Ja de gjordes ju inte för skrivbordenGShock- proveniens