Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mer Àn OK! Varma rekommendationer frÄn min sida.Har nÄgon handlat frÄn Kulta- Center Àr de OK att göra me'?
Det var en gammal film.VIlken serie Àr det dÀr om man fÄr frÄga?
Den hÀr trÄden Àr hetare Àn köp&sÀljFunderar ev. pÄ att lÄta flera av mina GWG1000 flytta men Àr inte hundra. Vi fÄr se.
Vill byta ut lite i samlingen. Flera MTG önskas och likasÄ nÄgon mer groda kanske.
Tack, fÄr se den nÀr jag fÄr tillfÀlle 1h borde man ju fÄ till nÄgon gÄng inom en snar framtid ^^Det var en gammal film.
ByĂŽsoku 5 senchimĂȘtoru (5 Centimeters Per Second).
Han Äker mycket tÄg, gÀller att ha koll pÄ tiden sÄ Ocasi'n fÄr en del uppmÀrksamhet.
A-a-a-a... hÀnderna pÄ spakarna !!!Jag tror att mina kollegor börjar tröttna pÄ mina wristshots
SlÄr den verkligen en kalvförlossning?A-a-a-a... hÀnderna pÄ spakarna !!!
TrÄdens bÀsta Mudmaster wristshot !!
DÄ finns de tre st nu dÄ , denna trÄden, köp o sÀlj samt de nya ks x TraderaDen hÀr trÄden Àr hetare Àn köp&sÀlj
HÀr snackar vi om nÄgot som heter bildkomposition, ljussÀttning och fingret som det överraskande momentet...SlÄr den verkligen en kalvförlossning?
Blir svÄrt att fÄ ko mamman peka klöv nÀr jag förlöser kalven samtidigt fÄr ett schysst ljus frÄn de flouriserade lysrören du har nog rÀttHÀr snackar vi om nÄgot som heter bildkomposition, ljussÀttning och fingret som det överraskande momentet...
Japp, min GW-5000 ligger ute pÄ alla treDÄ finns de tre st nu dÄ , denna trÄden, köp o sÀlj samt de nya ks x Tradera
Jag behöver en brunstspanar lampaAlldeles nyss. Casioak Àr med och öppnar ett paket.
Inte klockrelaterat denna gÄng men ack sÄ roligt ÀndÄ!
Jag Àr ju multinörd...
Sitter en sÄdan i pannan?Jag behöver en brunstspanar lampa
Jag behöver en brunstspanar lampa
F-JÀdrar! En sÄn Mà Ste man lÀgga LABBarna pÄ!
Jag tror att mina kollegor börjar tröttna pÄ mina wristshots
Va! Tycker du inte om min fina lilla domherre som jag har gjort i InkscapeDen mÄste du ha som profilbild!
Ohhh, en pelikan Dom Àr duktiga!!
Ja han Àr vÀldresserad att hÄlla sig stilla nÀr jag tar wristshotsOhhh, en pelikan Dom Àr duktiga!!
Och sÄ ett lock pÄ Generalen
à Äp stopp! Vidvinkel, 16:9 i landscape, knuten nÀve. Inte konstigt att den ser liten ut!Efter att ha öst grus haalva dagen sÄ krympte GWG pÄ armen
Korrekt! Jag hoppas att han knep cyclic med knÀnaA-a-a-a... hÀnderna pÄ spakarna !!!
TrÄdens bÀsta Mudmaster wristshot !!
DÄ kanske jag kan donera min EagleTac till dig? Avtryckaren funkar lite nÀr den vill. Jag har gett upp men vill du ha den sÄ skickar jag den norrutJag kan en del om ficklampor och har mÄnga(mÄnga fler Àn jag har klockor).
Du fÄr dock förklara mer för en fullstÀndig novis som jag nÀr det gÀller nötboskapens kÀrleksliv!