F*** Jag hade helt glömt ryssen@Aros
Dags att rasta ryssen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
F*** Jag hade helt glömt ryssen@Aros
Dags att rasta ryssen!
@Berns har örnkoll!@Berns och @Staafen Ska man redovisa i tråden när man köper lotter, eller stämmer ni av med listan?
Förresten, de som inte är kopplade till Klocksnack och går in och läser beskrivningen varför vi donerar pengar kliar sig nog i huvudet av ”utmaningen” att bära en och samma klocka i en månad
Mäktigt om vi når upp till 100.000sek vid slutet av månaden vilket finns all anledning att tro och hoppas att så blir fallet, och med råge
Feels so goooood. Tack för i år grabbar o flickor. Lycka till alla ni som är kvar
Ses i G-shocktrådenDå så mina vänner. Har man en deal med sin vän @Brolle89 så har man. Det är dax att gå över till den mörka sidan. Butt-man, hit me with your best lavett and bring the red banner.
För att vara seriös så är detta ett fantastiskt intiativ och att pengarna går till något bra är helt underbart. @Staafen och @Berns ni har styrt upp detta enormt bra och denna tråden är väldigt kul att följa. En sån här grej har iaf fått mig att uppskatta mina andra klockor bra mycket mer än tidigare då jag nästan tröttnat på de men nu känns det helt fantastiskt att ha nått annat på armen. Dock kan jag säga att min Explorer homage känns enormt liten efter att ha burit en rangeman i 10 dagar.
Här i Umeå skiner solen och vi har 25 plusgrader.Dag 11, nu är vi snart halvvägs bröder! Vi fick lite "snö" i Skåne inatt... Suck... Hoppas det har snöat längre norrut också bara.
Vist är det märkligt hur stor skillnad det är på trådarna?? Sinn tråden och denna är magiska! Vissa andra not so much!Jag råkade gå in på Rolextråden och blev nästan lite deprimerad. Den här tråden är underbar! ❤
Har du vart in i G-shocktråden nåt?? Annars rekommenderar jag den varmt och dyrtVist är det märkligt hur stor skillnad det är på trådarna?? Sinn tråden och denna är magiska! Vissa andra not so much!
Mycket vacker med grönt läder.Dag 11. Grönt är skönt
+1 G-shock tråden är i princip som denna. Minus några gifarHar du vart in i G-shocktråden nåt?? Annars rekommenderar jag den varmt och dyrt
Och ytterligare några KÖÖÖÖÖÖÖÖP!+1 G-shock tråden är i princip som denna. Minus några gifar
Här i Umeå skiner solen och vi har 25 plusgrader.
Dag 11, checkar in från ett stormigt fjäll. Idag blir det en kort dag i backen och en lång dag framför Netflix.
En deal? Dafuq?!Då så mina vänner. Har man en deal med sin vän @Brolle89 så har man. Det är dax att gå över till den mörka sidan. Butt-man, hit me with your best lavett and bring the red banner.
För att vara seriös så är detta ett fantastiskt intiativ och att pengarna går till något bra är helt underbart. @Staafen och @Berns ni har styrt upp detta enormt bra och denna tråden är väldigt kul att följa. En sån här grej har iaf fått mig att uppskatta mina andra klockor bra mycket mer än tidigare då jag nästan tröttnat på de men nu känns det helt fantastiskt att ha nått annat på armen. Dock kan jag säga att min Explorer homage känns enormt liten efter att ha burit en rangeman i 10 dagar.
Ja det har det säkert men man vill nog inte vara där uppe nu. Vi hann åka ner och skulle ta första liften så stängde dom allt. Blev en svettig promenad upp tillbaka till stuganDet kan ju drivet in fin snö annars i Kobåset