Jonte.L
Silver
En liten klick lila. SkÀmt Äsido sÄ sÄg jag en blÄ i trÄden va? Den var riktigt riktigt grymJag vill nog ha gw9400 igen men dÄ ska de va nÄn mer spexig fÀrg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En liten klick lila. SkÀmt Äsido sÄ sÄg jag en blÄ i trÄden va? Den var riktigt riktigt grymJag vill nog ha gw9400 igen men dÄ ska de va nÄn mer spexig fÀrg
HonungsklockanSnöplogen pÄ traktorn
En liten klick lila. SkÀmt Äsido sÄ sÄg jag en blÄ i trÄden va? Den var riktigt riktigt grym
En skock GW-9400 med sin garderob
Det yttre svarta Àr kolfiber-versionen.
AjjemÀnHonungsklockan
Vit och mörkblÄ har jag som favorit dÀr. Camogrön passar fint med i mina ögon
Vilken bredd Àr det pÄ bandet?
Jag kan eventuellt ha nÄgonting liggandes
Den har jag spanat pÄ ett tag..AjjemÀn
Ja va nog @daniel svensson s smurf du tÀnker pÄEn liten klick lila. SkÀmt Äsido sÄ sÄg jag en blÄ i trÄden va? Den var riktigt riktigt grym
Whoo, den dÀr har jag vÀntat pÄ hÀr i trÄden. Love it!Snöplogen pÄ traktorn
Har aldrig rÀknat ut nÄt snitt
Men lÄgsÀsong 9 tim om dagen. HögsÀsong upp mot 14 tim. HögsÀsong=vÄrbruk vallskörd och snöröjning halkbekÀmpning. Men tur att de inte alltid Àr fullt ös. Men Ätagandet finns ju alltid och man Àr lÄst till att va hemma. Men man slipper ju iaf va social hela tiden och det Àr ju skönt
Har inte mycke mer val, man sitter ju fast i eu Ätaganden, man har samlat pÄ sig rejÀla lÄn, har typ inget val KÀnns som den överdrift att sÀga att jag skulle Àlska detta hmmFy satan va timmar. DÄ Àlskar man det man gör.
Jag har ett Jays&Kays canvasband över (bara provat nÄgra gÄnger)Halloj,
Saknar ett spÀnne till ett resinband och 2 springbars. Allt till en dw5600. NÄgon som har tips pÄ var kan man schoppa det lite billigt?
Ja ja sÄg det, funderar pÄ o köpa den oxÄ.Den har jag spanat pÄ ett tag..
En till mig och en till @Roosterwife
Finns ju i anadigi-modell oxÄ.
KööööpDen dÀr skulle man ha
Langa pÄ din adress i PM sÄ postar jag i veckan
18mm ser det ut som för spÀnnet
Det dĂ€r var kul! Ăr inte @Jonte.L sugen sĂ„ Ă€r jag detJag har ett Jays&Kays canvasband över (bara provat nĂ„gra gĂ„nger)
Hojta till om du Àr intresserad.
Med koden Vip30 pÄ Caliroots blir priset finfint. 30 procent pÄ hela sortiment.Den har jag spanat pÄ ett tag..
En till mig och en till @Roosterwife
Finns ju i anadigi-modell oxÄ.
Missade dig i citatet. Med Vip30 pÄ Caliroots Àr det bara att slÄ tillJa ja sÄg det, funderar pÄ o köpa den oxÄ.
Den kommer med en schysst lÄda oxÄ
Honung Àr fint som snus
SÀg inte tyvÀrr till mig, dÄ fÄr ju jag tjing pÄ bandetBara resin för min del pÄ g tyvÀrr
Ăr jĂ€kligt sugen pĂ„ de dĂ€r Rag & Bone A1000. Men för de pengarna borde de ha screwback case tycker jag.Med koden Vip30 pĂ„ Caliroots blir priset finfint. 30 procent pĂ„ hela sortiment.
Riktigt trevlig! Men prisetĂr jĂ€kligt sugen pĂ„ de dĂ€r Rag & Bone A1000. Men för de pengarna borde de ha screwback case tycker jag.
Jag vet var det finns en bra mjukglassmaskinGalet sugen pÄ mjukglass helt plötsligt
förbannat