Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den har en hel del villhöver över sigInga GA-B001 i trÄden? Den röda ser ju frÀsig ut
Ni gör ett grymt bra jobbGodmorgon! En ny vecka med toaletter, kontor, konferensrum, korridorer och entreer.
Ni gör ett grymt bra jobb
God service Àr en förutsÀttning för att hjulen ska rulla pÄ. PÄ min skola har vi vÄr Valdemar som hÀlsar glatt pÄ oss om morgnarna! Alltid gott att se stÀdvagnen och höra hans favorit podd i vÄra nystÀdade lokaler.....Godmorgon! En ny vecka med toaletter, kontor, konferensrum, korridorer och entreer.
- Snöskottning hÀr ocksÄ, blött o tungt (norra VÀstmanland)Strax dags för tredje snöskottningen idag.
Gasa!Skit ocksÄ
Ingen kommer ihÄg en fegisSkit ocksÄ
Dessutom utrustad med bÄde traktor och balgripIngen kommer ihÄg en fegis
Blev motorsÄgsmassakern av de hela den va med i traktorn, sÄgen alltsÄ en Husqvarna 242xpIngen kommer ihÄg en fegis
Riktigt dĂ„ligt pĂ„ Gâs sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt.Vi har lite gemensam BLACK FRIDAY bevakning hĂ€r va? @Derix kan man ju lita pĂ„ det vet man ju jag Ă€r pĂ„ jakt efter ett kanonpris pĂ„ en GWG1000. Hojta gĂ€rna till om ni ser nĂ„got. NĂ„gon annan som Ă€r pĂ„ jakt efter nĂ„got specifikt?
aah i seeBlev motorsÄgsmassakern av de hela den va med i traktorn, sÄgen alltsÄ en Husqvarna 242xp
Snart fÄr man halka hem i snöyran igen
FÄr inte loss sommarhjulen pÄ bilen
Har ni saab?Ja vad Àr det som hÀnder nÀr hjulen Àr fastklistrade? Jag fick sparka pÄ alla fyra dÀck för att fÄ dem att lossna!
- NÀr hjulen sitter fast Àr det oftast för att fÀlgen fastnat pÄ navcentrumet. Rost/smuts eller helt enkelt för tight passning.Ja vad Àr det som hÀnder nÀr hjulen Àr fastklistrade? Jag fick sparka pÄ alla fyra dÀck för att fÄ dem att lossna!
Anledning till denna frÄgestÀllningen.. hade en 9-5 och jag minns varenda hjulbyte. Grannen har haft saab hela sitt liv och han har lÄnat slÀggan varje gÄng de ska skiftas. Men bra bilar Àr det sÄ inget ont om saabHar ni saab?