• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej!

TÀnkte köpa en Gshock till brorsan i 50-Ärspresent. NÄgra tips pÄ vilken specifik modell? Budget 1500:-
Tacksam för svar dÄ jag Àr helt okunnig pÄ Gshocks!

GW-M5610U-1ER tror jag aldrig Àr fel som en första G-shock, om det blir hans första?

Bilagor

• Screenshot_20221122_092608_DuckDuckGo.jpg
    Screenshot_20221122_092608_DuckDuckGo.jpg
    64.2 KB · Visningar: 1
Ni med gr-b200, Ă€r lug to lug extremt lĂ„ng som spec antyder? (64mm). Tycker min GG-b100 Ă€r skapligt ok men den Ă€r 54mm đŸ€“

Har en Royal Air Force. Den vÀger ingenting jÀmfört med GWG och sitter riktigt skönt pÄ handleden.
PXL_20221103_134041388-02-01.jpeg

Tack! Valde att bestĂ€lla en, kĂ€nde mig nyss lite trött pĂ„ större klockor men priset var lockande och inte helt vanlig modell fĂ„ tag i lĂ€ngre (inte heller begagnad) för det sĂ„ lika bra 🙂

Tycker raf Ă€r lite coolare men stealth blir nice med, en stealthtrio med GG-b100 och King. Gör vĂ€ll dock att GWG-2k lĂ€ggs pĂ„ is men var nog inte aktuellt Ă€ndĂ„, inte dĂ€r Ă€n mentalt i ”g-peng” fast jag försöker hehe 😅

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp