• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ser ut och kunna va en jÀkla stark bonna kropp nÀr nÄt ska förflyttas pÄ gÄrden
DSC_9141.JPG
Ja den gubben ser verkligen ut som en "riktig" bonne sĂ„ om det Ă€r dit herr @hepanter siktar sĂ„ har han en bit kvar....😉 Men jag tror att bĂ„de herr och fru Hepanter Ă€r nöjda som det Ă€r.... đŸ€”đŸ˜
20221005_182658.jpg

Bild för att hĂ„lla mig "in-topic"....đŸ€«

Kollegan funderar pÄ att sÀlja en GG-B100-1AER för en relativt billig peng, tycker ni man ska slÄ till?
(@roosterman behöver inte svara för jag vet vad han kommer att skriva 😅)

Kollegan funderar pÄ att sÀlja en GG-B100-1AER för en relativt billig peng, tycker ni man ska slÄ till?
(@roosterman behöver inte svara för jag vet vad han kommer att skriva 😅)

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😇
(Det var inte jag)

Tror jag slĂ€ppte den asbilligt typ 1850kr sĂ„ borde vara ett fynd nu 🙈

Finns mkt bra med den klockan, jag köpte ju en till (fast stealth) som Ă€gs nu sĂ„ 😎
StÀmmer bra, min första kollega som köpte den av dig, visade din annons pÄ 1850, vet dock inte skicket pÄ den just nu, eftersom min första kollega sÄlde den till min andra kollega (totalt 2 av mina kollegor har haft den), men Àr den i bra skick med alla tillbehör Àr det ju en no-brainer... men han ska ta med den imorgon :)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp