Owg snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej, nere pÄ fem nu. Kommer nog inte lÀgreOwg snart?
Nej, nere pÄ fem nu. Kommer nog inte lÀgre
Glaset Àr bara smutsigt (fett eller liknande), sÄg / kÀnde inga repor pÄ den iaf sÄ fÄr se nÀr jag har rengjort den annars fÄr den vandra vidare helt enkelt.
Nej, nere pÄ fem nu. Kommer nog inte lÀgre
Jag kan tycka det Àr lite kul att inte alla begagnade Àr topp i skick sÄ man inte grÄter för lite scars. Bara prislappen Àr dÀrefter, vilket den verkar....Kollegan kom med den precis, Àr den vÀrd 1400 tro? Behövs en date med tandborsten iofs, men d t gör man ju sÄ gÀrna.
Nice! Jag har 3 lÀnkbitar pÄ varje sidan pÄ min.Detta kÀnns bra @L&W sÄ stor va den ÀndÄ inte. Fick köra den pÄ max dykarförlÀngning sÄlÀnge
Jag mena mer att du skrev den va Ànnu större Àn GwG. Men tycker denna satt liknande. Grymt bekvÀm pÄ lÀnk. En froggie kan ju va bekvÀmNice! Jag har 3 lÀnkbitar pÄ varje sidan pÄ min.
Nja inte större Àn GWG men större Àn dig förra groda. Det var det jag menade. Den Àr bekvÀm för att den vÀger inte sÄ mycket.Jag mena mer att du skrev den va Ànnu större Àn GwG. Men tycker denna satt liknande. Grymt bekvÀm pÄ lÀnk. En froggie kan ju va bekvÀm
Ja just sÄ var de ja sorry de Àr jag som Àr snurrig.ja riktigt bra pÄ lÀnk. Inte obalanserad allsNja inte större Àn GWG men större Àn dig förra groda. Det var det jag menade. Den Àr bekvÀm för att den vÀger inte sÄ mycket.
Tjena kompisJuniors kvÀllsaktivitet. Grodan hÀnger med
De var bara smutsigt, ingen repa alls dock efter badet var det lite imma i, fick öppna upp den och ser att packningen var klÀmd... Försöker bli av med fukten nu (ligger pÄ elementet) sÄ fÄr ja se om jag kan stÀnga den och att fukt inte kommer in igen... Bra klocka för den pengen, men vet inte vad en packning kostar hos urmakaren...Det priset Àr ju inte fel. Glaset Àr "bara" dammigt, eller??
Men va fasen.... KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Sant, se ovan men fÄr se om ja kan fÄ ihop den utan fukt, samt vard en packning kostar...Jag gav 1000kr för en med slitet glas sÄ 1.4k lÄter vÀll bra (?). Sett till funktioner sÄ fÄr du nog inget bÀttre för 1.4k plus bra klocka överlag
Ja det Àr ju iofs sant lite sÄ man fÄr/bör tÀnka egentligen... Vilket ja har svÄrt förJag kan tycka det Àr lite kul att inte alla begagnade Àr topp i skick sÄ man inte grÄter för lite scars. Bara prislappen Àr dÀrefter, vilket den verkar....
MĂ„ste ha
Om den bara hade haft en mysig mariotegelvÀgg, kan inte begripa varför dom skippade denMÄste ha
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPMĂ„ste ha
Ăr det nĂ„gon som handlat frĂ„n dem?
Jag har nĂ„gra ggr. Inga problem för min del.Ăr det nĂ„gon som handlat frĂ„n dem?
Jag gav 1000kr för en med slitet glas sÄ 1.4k lÄter vÀll bra (?). Sett till funktioner sÄ fÄr du nog inget bÀttre för 1.4k plus bra klocka överlag
FelMM och stuvningâŠ
Va det du som knep fyndet pÄ Caliroots din jÀv.lFunderar pÄ att dra ned mina, snart 5, till en trio men inser det Àr nog dumt flippa innan de tvÄ senaste köpen har kommit. Gr-b200 verkar komma imorgon iaf