• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1BE6E0AD-192D-496D-8A17-5A1E2833B45F.jpeg

Owg snart?

Glaset Àr bara smutsigt (fett eller liknande), sÄg / kÀnde inga repor pÄ den iaf sÄ fÄr se nÀr jag har rengjort den :) annars fÄr den vandra vidare helt enkelt.

Jag gav 1000kr för en med slitet glas sĂ„ 1.4k lĂ„ter vĂ€ll bra (?). Sett till funktioner sĂ„ fĂ„r du nog inget bĂ€ttre för 1.4k plus bra klocka överlag 🙂

Det priset Ă€r ju inte fel. Glaset Ă€r "bara" dammigt, eller?? 🙂
Men va fasen.... KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP:D
De var bara smutsigt, ingen repa alls :) dock efter badet var det lite imma i, fick öppna upp den och ser att packningen var klÀmd... Försöker bli av med fukten nu (ligger pÄ elementet) sÄ fÄr ja se om jag kan stÀnga den och att fukt inte kommer in igen... Bra klocka för den pengen, men vet inte vad en packning kostar hos urmakaren...
Jag gav 1000kr för en med slitet glas sĂ„ 1.4k lĂ„ter vĂ€ll bra (?). Sett till funktioner sĂ„ fĂ„r du nog inget bĂ€ttre för 1.4k plus bra klocka överlag 🙂
Sant, se ovan men fÄr se om ja kan fÄ ihop den utan fukt, samt vard en packning kostar...
Jag kan tycka det Àr lite kul att inte alla begagnade Àr topp i skick sÄ man inte grÄter för lite scars. Bara prislappen Àr dÀrefter, vilket den verkar....
Ja det Ă€r ju iofs sant :p lite sĂ„ man fĂ„r/bör tĂ€nka egentligen... Vilket ja har svĂ„rt för 😅

1000000998.jpg

Tillbaka
Topp