Ăr detta ett klipp? Första gĂ„ngen jag ser den komma under 5000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan det hÀnga ihop med att den kommer icke monterad enligt den övre bilden?
Ăr detta ett klipp? Första gĂ„ngen jag ser den komma under 5000
Beror pÄ skick. Den ser lite repig ut, Àr den det? 2,5' - 3' kanske.TÀnkte sÀlja min stÄlis. Rimligt pris?
Jag letade i min bandlÄda utan bra resultat tyvÀrr. Dom stiften jag hade var aningens för lÄngaTestar att frÄga igen
Ja det Àr den vÀl. Den Àr anvÀnd kan man vÀl sÀga. Tack för ditt svarBeror pÄ skick. Den ser lite repig ut, Àr den det? 2,5' - 3' kanske.
...jag lider iaf inte...Morn stackars er som fÄr se denna varje dag. Kommer dock lite annat i nÀrtid nu
Tack ÀndÄJag letade i min bandlÄda utan bra resultat tyvÀrr. Dom stiften jag hade var aningens för lÄnga
Ping @L&W ?NÄgon i trÄden som har 2st bandstift passande en StÄlis (dvs gmw) att sÀlja?
Finns pÄ pacparts.
TrÀning 79kg dagsvikt GWG pÄ som alltid
Kan va bra att ha lite mage dock om de blir kÀrva tider och man mÄste leva pÄ vatten och brödInget onödigt magflÀsk dÀr inte! Vilket jag dock har. SÄ jag vill inte visa upp min mage. Dock en klocka.
TrÀning 79kg dagsvikt GWG pÄ som alltid
Ja en sÄdan skulle man lÀgga vantarna pÄ.Morn stackars er som fÄr se denna varje dag. Kommer dock lite annat i nÀrtid nu
Undrar om Los Polisos har nÄn slags rea pÄ fortkörningsböter om man erkÀnner dom pÄ fredag??Ja en sÄdan skulle man lÀgga vantarna pÄ.
Blir det nÄtt bra pris pÄ fredag tror ni?
à Äh det ser ud som om du behauver litta mer hvidergrÞd med spittekaga!TrÀning 79kg dagsvikt GWG pÄ som alltid
Den hÀr kör jag med.Nu nÀr det Àr mordor vÀder ute sÄ Àr det low battery konstant. Vad ska en ha för en "tough solar" laddare?
Dagens gymbild frÄn sydöstra delen av riket....TrÀning 79kg dagsvikt GWG pÄ som alltid
Ser ut och kunna va en jÀkla stark bonna kropp nÀr nÄt ska förflyttas pÄ gÄrdenDagens gymbild frÄn sydöstra delen av riket....
Du fÄr testa om dom har detUndrar om Los Polisos har nÄn slags rea pÄ fortkörningsböter om man erkÀnner dom pÄ fredag??