@daniel svensson Mycke testo i trÄden nu, gwgn har ju förvandlats till en leopard tillomed. Grattis till nyförvÀrvetBra peak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@daniel svensson Mycke testo i trÄden nu, gwgn har ju förvandlats till en leopard tillomed. Grattis till nyförvÀrvetBra peak!
Lite löst Àr ju GG-b100 numera (bra pÄ sommaren) men denna var tyvÀrr inte lite löst. Den Äkte hej vilt pÄ handleden och spÀnde jag Ät ett till gjorde det ont. SÄ nja utnyttjar returen, kommer fÄ psykbryt det vet jag hur grym estetiskt den Àn Àr
Trist. Hur sitter den pÄ andra handen?tyvÀrr den enda bilden jag kan bidra med pÄ Gravitymastern dÄ den fÄr gÄ i retur, det var inte ens lite att jag hamna mellan hÄlen pÄ denna utan verkligen löst eller blodstopp. Inget direkt bra
SĂ„ synd för verkligen en grym klocka, förvisso lite större men bĂ€rs mkt bĂ€ttre Ă€n Mudmastern och trots âbaraâ 0.7mm tunnare irl ser den mkt tunnare utâŠ
Skit
TrÄkigt att den fÄr lÀmna. Men sitter den som bilhandlarhÀng Àr det givetvis inte kul.
- Katten âŠJa det Ă€r ocksĂ„ ett sĂ€tt, att anvĂ€nda kronografen. Jag gillar dock att det piper nĂ€r det Ă€r dags för nĂ€sta set.
Den absolut bÀsta klocka jag burit i gym-sammanhang nÀr nog Gulfman, mycket högt pip och lagom stor sÄ att den inte Àr i vÀgen nÀr t ex dragremmar anvÀnds.
Trist. Hur sitter den pÄ andra handen?
Fina syskon pÄ bild
Och jÀvlar vad stealth. Haha, pÄ bilden framstÄr den som ett svart hÄl i principtyvÀrr den enda bilden jag kan bidra med pÄ Gravitymastern dÄ den fÄr gÄ i retur, det var inte ens lite att jag hamna mellan hÄlen pÄ denna utan verkligen löst eller blodstopp. Inget direkt bra
SĂ„ synd för verkligen en grym klocka, förvisso lite större men bĂ€rs mkt bĂ€ttre Ă€n Mudmastern och trots âbaraâ 0.7mm tunnare irl ser den mkt tunnare utâŠ
Skit
JassÄ det var dÀr den hamnade! Grattis! Riktigt coolKör med gwg istÀllet. timer överflödig.
Den andra trÄden började bli lite vÀl elitistisk. FÄr vÀl posta lite diskogymbilder hÀr istÀllet. ^^
Anyway, MRG Àr skitkass att trÀna med. DÄlig timer! Ser nada med de dÀr smÄ subdialsen. FÄr bli digitalt all the way fr om nu.
Ni bjöd pÄ dennaKör med gwg istÀllet. timer överflödig.
SĂ„ fina klockor har jag inte. Ăn. Om det blir nĂ„n ligger vĂ€l nĂ„n casioak bra till. Hade annars funkat med en klocka med kompass i. En skogsklocka sĂ„ att sĂ€ga. GĂ„r ju vilse i mitt eget navelludd liksom.Jag trodde de var @Utvisaren först
Stort grattis till henne hurrar hurra
FrÄgar Ät en kompis?NÄn som Àr villig
Hade jag haft en egen frogman sĂ„ hade jag hĂ„llt med dig till 100%En av de mysigare g-shocks llumes. Ăr jag ensam om denna i trĂ„den förresten?
Det finns nĂ„t hĂ€r för dej dĂ„ i trĂ„den. Vi kan rada upp klocka efter klocka som uppfyller dina önskningarSĂ„ fina klockor har jag inte. Ăn. Om det blir nĂ„n ligger vĂ€l nĂ„n casioak bra till. Hade annars funkat med en klocka med kompass i. En skogsklocka sĂ„ att sĂ€ga. GĂ„r ju vilse i mitt eget navelludd liksom.
Vart bor du? Osynken Àr ju outhÀrdlig!
HÄller med, osyncen Àr sinnessjukVart bor du? Osynken Àr ju outhÀrdlig!
- âNĂ„n som Ă€r villigâ? Har det hĂ€r nĂ„t med de tidigare âBrunst-inlĂ€ggenâ att göraNĂ„n som Ă€r villig