Tror personen att den köpt en GMW-5000? Den kopplar ju upp mot mobilen, men notiser och sĂ„nt skit mĂ„ste han ju fĂ„tt om bakfoten Ă€ndĂ„.Okej, nĂ„n mupp köpte min GW-5000 pĂ„ Tradera. Ăr det nĂ„n av er som driver med mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror personen att den köpt en GMW-5000? Den kopplar ju upp mot mobilen, men notiser och sĂ„nt skit mĂ„ste han ju fĂ„tt om bakfoten Ă€ndĂ„.Okej, nĂ„n mupp köpte min GW-5000 pĂ„ Tradera. Ăr det nĂ„n av er som driver med mig?
Sen nĂ€r fick G-Shock köns bestĂ€mningOkej, nĂ„n mupp köpte min GW-5000 pĂ„ Tradera. Ăr det nĂ„n av er som driver med mig?
Nu fÄr ni lÀgga ner..
Tror han jÀvlas bara. LÀtt att googla fram info om klockan.Svara med dennaThe database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Alaswadd hajar inte klocksprÄÄke serru.Nu fÄr ni lÀgga ner..
Okej, nĂ„n mupp köpte min GW-5000 pĂ„ Tradera. Ăr det nĂ„n av er som driver med mig?
DÄ kanske den kommer ut pÄ ett Tradera nÀra dig inom kort igenSlutet gott, allting gott..
Hade jag rÀtt?Slutet gott, allting gott..
Ăr det sĂ„ att du ska kunna ladda din trötta stĂ„lis on the fly??
Man kan ju förstÄ att han gick bort sig. Den Àr till förvirring lik en svart stÄlis. Exakt likadan. NÀstan. Det Àr ju bara plasten pÄ utsidan som skiljer. Och bandet. Och spÀnnet. Och knapparna. Och modulen.Slutet gott, allting gott..
Haha, jag har min GW-5000u redan ju.
Jag ska bara ladda upp min gmw med nya superlampan han kan va intresseradSlutet gott, allting gott..
Nu fattar jag Àr de ditt guldtackor lager i kÀllaren
Nu fattar jag Àr de ditt guldtackor lager i kÀllaren
SÀker pÄ att det inte Àr @FruDerix som driver med dig?? Verkar liiite förÀlskad i dig ju
De dÀr minuset pÄ slutet Àr psykandeSÀker pÄ att det inte Àr @FruDerix som driver med dig?? Verkar liiite förÀlskad i dig ju
Tack detsamma. Grymt schysst att jag fick testa den. Otroligt bra klocka, fel tajming för mig bara. HÀrlig sammanhÄllning i trÄden
Nej nu tappade du mig alldeles.I den hÀr trÄden mÄste man ligga i @spammerstakeahike @daniel svensson
@Patric J
@Derix mfl
Gymmar ju som galningar
Valde spÀnningströja ocksÄ