• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Okej, nĂ„n mupp köpte min GW-5000 pĂ„ Tradera. Är det nĂ„n av er som driver med mig?
SkÀrmavbild 2022-11-25 kl. 15.39.58.png
Tror personen att den köpt en GMW-5000? Den kopplar ju upp mot mobilen, men notiser och sÄnt skit mÄste han ju fÄtt om bakfoten ÀndÄ.

Slutet gott, allting gott..
1457DBBF-E54C-462B-AE1C-9EC25A3A0814.jpeg
Man kan ju förstÄ att han gick bort sig. Den Àr till förvirring lik en svart stÄlis. Exakt likadan. NÀstan. Det Àr ju bara plasten pÄ utsidan som skiljer. Och bandet. Och spÀnnet. Och knapparna. Och modulen.
Men fÀrgen Àr ju lika i a f. NÀstan.

Men det stÄr ju för faan G-SHOCK pÄ den i a f!!!

Förbannat.

😂😂😂

Tack @Jonte.L idag har Gmw fÄtt flytta hem igen, resan har varit trygg.
Tack Ă€ven @Patric J för proffesionell konsulting i mitt första seriösa lampköp. Denna killen kan sin sak om lampor ska ni veta. Nu jĂ€klar laddar vi den för fullt 😁
DSC_9218.JPG
DSC_9223.JPG
Tack detsamma. Grymt schysst att jag fick testa den. Otroligt bra klocka, fel tajming för mig bara. HĂ€rlig sammanhĂ„llning i trĂ„den 🙂👍

Tillbaka
Topp