• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Lite löst Ă€r ju GG-b100 numera (bra pĂ„ sommaren) men denna var tyvĂ€rr inte lite löst. Den Ă„kte hej vilt pĂ„ handleden och spĂ€nde jag Ă„t ett till gjorde det ont. SĂ„ nja utnyttjar returen, kommer fĂ„ psykbryt det vet jag hur grym estetiskt den Ă€n Ă€r 🙈

TrÄkigt att den fÄr lÀmna. Men sitter den som bilhandlarhÀng Àr det givetvis inte kul.
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
tyvĂ€rr den enda bilden jag kan bidra med pĂ„ Gravitymastern dĂ„ den fĂ„r gĂ„ i retur, det var inte ens lite att jag hamna mellan hĂ„len pĂ„ denna utan verkligen löst eller blodstopp. Inget direkt bra 😕

576165BE-3E6D-4E99-9612-53883A7B6280.jpeg


SĂ„ synd för verkligen en grym klocka, förvisso lite större men bĂ€rs mkt bĂ€ttre Ă€n Mudmastern och trots ”bara” 0.7mm tunnare irl ser den mkt tunnare ut


Skit â˜č
Trist. Hur sitter den pÄ andra handen?
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Ja det Àr ocksÄ ett sÀtt, att anvÀnda kronografen. Jag gillar dock att det piper nÀr det Àr dags för nÀsta set.
Den absolut bÀsta klocka jag burit i gym-sammanhang nÀr nog Gulfman, mycket högt pip och lagom stor sÄ att den inte Àr i vÀgen nÀr t ex dragremmar anvÀnds.
PXL_20221124_164727103.jpg
- Katten 
 đŸ˜łđŸ„°đŸ„°đŸ„°
 

Crispie

Rolex
tyvĂ€rr den enda bilden jag kan bidra med pĂ„ Gravitymastern dĂ„ den fĂ„r gĂ„ i retur, det var inte ens lite att jag hamna mellan hĂ„len pĂ„ denna utan verkligen löst eller blodstopp. Inget direkt bra 😕

576165BE-3E6D-4E99-9612-53883A7B6280.jpeg


SĂ„ synd för verkligen en grym klocka, förvisso lite större men bĂ€rs mkt bĂ€ttre Ă€n Mudmastern och trots ”bara” 0.7mm tunnare irl ser den mkt tunnare ut


Skit â˜č
Och jĂ€vlar vad stealth. Haha, pĂ„ bilden framstĂ„r den som ett svart hĂ„l i princip 😂
 

roosterman

G-shock
2-Faktor

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
SĂ„ fina klockor har jag inte. Än. Om det blir nĂ„n ligger vĂ€l nĂ„n casioak bra till. Hade annars funkat med en klocka med kompass i. En skogsklocka sĂ„ att sĂ€ga. GĂ„r ju vilse i mitt eget navelludd liksom. đŸ€”đŸ˜…
Det finns nÄt hÀr för dej dÄ i trÄden. Vi kan rada upp klocka efter klocka som uppfyller dina önskningar
 
Topp