• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

🧸 Officiella G-Shocktråden

Jockinho

Patek
Gör det till en vana att ha klockan lite löst. Nästan med alla mina G hamnar jag mellan hålen så jag har accepterat faktum.😁

Lite löst är ju GG-b100 numera (bra på sommaren) men denna var tyvärr inte lite löst. Den åkte hej vilt på handleden och spände jag åt ett till gjorde det ont. Så nja utnyttjar returen, kommer få psykbryt det vet jag hur grym estetiskt den än är 🙈

L&W

Audemars
tyvärr den enda bilden jag kan bidra med på Gravitymastern då den får gå i retur, det var inte ens lite att jag hamna mellan hålen på denna utan verkligen löst eller blodstopp. Inget direkt bra 😕

576165BE-3E6D-4E99-9612-53883A7B6280.jpeg

Så synd för verkligen en grym klocka, förvisso lite större men bärs mkt bättre än Mudmastern och trots ”bara” 0.7mm tunnare irl ser den mkt tunnare ut…

Skit ☹️
Trist. Hur sitter den på andra handen?

Crispie

Rolex
tyvärr den enda bilden jag kan bidra med på Gravitymastern då den får gå i retur, det var inte ens lite att jag hamna mellan hålen på denna utan verkligen löst eller blodstopp. Inget direkt bra 😕

576165BE-3E6D-4E99-9612-53883A7B6280.jpeg

Så synd för verkligen en grym klocka, förvisso lite större men bärs mkt bättre än Mudmastern och trots ”bara” 0.7mm tunnare irl ser den mkt tunnare ut…

Skit ☹️
Och jävlar vad stealth. Haha, på bilden framstår den som ett svart hål i princip 😂

Topp