Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ har det blivit lördag och efter ett par timmars klocksurfande innan jag steg upp(jo jag har nog beroende problem...) sÄ tar jag svart kaffe tillsammans med svart-shock. Och det Àr ju svarthelg sÄ det passar ju bra.
Den dÀr klockan lockar nog fram savann vÀrmenSkönt att slippa regn, snö eller dimma en ledig dag.
Har du anmÀlt dom??Varning för fakes
Den högra har ju en knapp eller sensor för strength, @alla gymgubbar i trÄdenVarning för fakes
Den högra har ju en knapp eller sensor för strength, @alla gymgubbar i trÄden
Japp men det brukar ta en stund att fÄ bort annonsenHar du anmÀlt dom??
KĂĂĂĂĂĂĂĂP Heppis Innan dom blir raderade
Tycker fortfarande att de kunde har gjort ett bÀttre jobb med denna. Men men...mÄste ha den i alla fall.Fick ett paket igÄr.
Den Àr kul, men ser samtidigt jÀkligt billig ut Lite synd, hade potential att bli nÄt roligare.Tycker fortfarande att de kunde har gjort ett bÀttre jobb med denna. Men men...mÄste ha den i alla fall.
SlÄr ihjÀl lite dötid...
Vad Àr de jag lÀser... ni behöver nÄgra kossorLördag Àr vilodag....
Alla collab modeller ser billiga ut.Den Àr kul, men ser samtidigt jÀkligt billig ut Lite synd, hade potential att bli nÄt roligare.
Men man vill ha de ÀndÄ.Alla collab modeller ser billiga ut.
Ăr de en sĂ„n dĂ€ra Bluetooth telefonklocka ?
H2oMycket gym, keso och grejer i denna trÄd.
Fyller ni aldrig pÄ med nÄn vÀtska, eller?
Inte i förÀdlad form alltsÄ?