• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NĂ„gon med lösning pĂ„ mitt problem, min MM vĂ€grar gĂ„ rĂ€tt đŸ€Šâ€â™‚ïž InstĂ€lld pĂ„ Stockholm i appen och visar ju rĂ€tt tid dĂ€r men helt fel irl. OcksĂ„ försökt stĂ€lla den manuellt, rĂ€tt tid i digitala delen men gĂ„r tillbaka till efter nio Ă€ndÄ 
43D76593-168D-45D3-B311-1B066470EFE5.jpeg
915459A3-7833-44A0-B58A-F2B3990CEC3A.png
Det Àr inte sÄ att du behöver "nolla" visarna?? Som efter ett batteribyte?
Brukar ju finnas en HS-instĂ€llning.. đŸ€”
ggbvisarjustering.jpg

Senast Àndrad:
Det Àr inte sÄ att du behöver "nolla" visarna?? Som efter ett batteribyte?
Brukar ju finnas en HS-instĂ€llning.. đŸ€”
ggbvisarjustering.jpg

FĂ„r googla lite, kanske blev den sur av att jag skicka ivĂ€g Gravitymastern i retur 😅

Edit: efter att ha Ă„terstĂ€llt visarna (som du sa) via bra infovideo frĂ„n watchgeek gĂ„r den nu rĂ€tt igen 🙂

@hepanter finns din GG-b100 kvar? I vĂ€rsta fall köper jag vĂ€ll en till om denna ska lagas (vilken den sĂ„klart ska göras isf) đŸ€“

Senast Àndrad:
FĂ„r googla lite, kanske blev den sur av att jag skicka ivĂ€g Gravitymastern i retur 😅

Edit: efter att ha Ă„terstĂ€llt visarna (som du sa) via bra infovideo frĂ„n watchgeek gĂ„r den nu rĂ€tt igen 🙂

@hepanter finns din GG-b100 kvar? I vĂ€rsta fall köper jag vĂ€ll en till om denna ska lagas (vilken den sĂ„klart ska göras isf) đŸ€“
Ja den finns kvar👍

NĂ„gon som testat/Ă€ger en GM-B2100D-1AER och som kan ge en liten kort review?
TÀnker att den vore ett trevlig komplement till mina Square stÄlisar men Àr orolig att den upplevs mkt större.

Bild pÄ klockan
IMG_20221125_204955.jpg

Najs. SjÀlv förstÄr jag inte hur du orkar trÀna alls, jobbar ju stenhÄrt fysiskt redan som bonde. Hade jag varit i dina stövlar hade jag orkat trÀna var fjortonde dag skulle jag tro. Grym willpower!
GĂ„r rĂ€tt bra Ă€ndĂ„ 2 vilodagar frĂ„n trĂ€ning i veckan sen försöka vila 30 min mitt pĂ„ dagen. Hur starkare man blir desto lĂ€ttare gĂ„r jobbet ocksĂ„ 👍 blir man för trött nĂ„n dag dĂ„ Ă€r de bara hoppa trĂ€ning den dagen.
kul att trĂ€na ihop med frun ocksĂ„ blir som en rutin. TrĂ€nar alltid morgon sĂ„ dĂ„ hinner man ju inte bli allt för slö o trött. Idag bröt sig dock tjurarna ur hagen och hoppa in i hagen mitt emot o de blev gymnastik kan jag sĂ€ga mellan tjuren o en kviga🙄 sĂ„ trĂ€ningen. Blev nu ikvĂ€ll istĂ€llet

Nu kikar vi pĂ„ Moonraker 😍
DSC_9242.JPG

NĂ„gon som testat/Ă€ger en GM-B2100D-1AER och som kan ge en liten kort review?
TÀnker att den vore ett trevlig komplement till mina Square stÄlisar men Àr orolig att den upplevs mkt större.

Bild pÄ klockan
IMG_20221125_204955.jpg
Har budgetversionen bara.. 😉
En GM-2100 med gummibandet bytt till lĂ€nk👍
Blir en skön tyngd i den kontra helresinen🙂
IMG_20221125_211349.jpg

IMG_20221125_211357.jpg

Man tappar TS och BT men kommer undan ca 4 tusingar billigare.. 😁

En sak som jag Ànnu inte lyckats greppa Àr vad exakt 'Master om G' innebÀr och vilka modeller som Àr det osv. NÄgon som har lÀstips kring detta?

Tillbaka
Topp