Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja givetvis minst 1,5 liter grÀddig mjölk om dagen. Allt annat Àr löjligt
Mjölk menar du vÀl?? K(2)O
Vi pratade om det dÀr igÄr vid matbordet, vad Àr det för fetthalt pÄ mjölken man vÀxte upp pÄ?Ja givetvis minst 1,5 liter grÀddig mjölk om dagen. Allt annat Àr löjligt
Pokemon film jaja jag fÄr stÀlla upp
Vi pratade om det dÀr igÄr vid matbordet, vad Àr det för fetthalt pÄ mjölken man vÀxte upp pÄ?
4,51 Varför kan man inte köpa det!?
De varierar hela tiden fetthalten. Men jag har vÀldigt bra fett i min besÀttningTack!
Trodde nog att det skulle vara mer ÀndÄ
Minns den som otroligt grÀddig
Det kan man... Om man har en mjölkbonde i sin nÀrhet4,51 Varför kan man inte köpa det!?
Jag vill ju ha positiv display jag, vette fan varför jag blev sĂ„ kĂ„t pĂ„ den blĂ„ du köpte? Kom ju pĂ„ att jag hade samma lika som den gröna fast med positiv display och den fick jag nog aldrig att sitta bra, tror det var dĂ€rför iafâŠDe varierar hela tiden fetthalten. Men jag har vĂ€ldigt bra fett i min besĂ€ttning
NÀr nu har jag börjat kolla pÄ fler rangemans, kan vÀl erkÀnna att jag saknat rackaren nÀr jag sÄlde den förra
Eller 2,1 grader Àr Ànnu isigare o godareDet kan man... Om man har en mjölkbonde i sin nÀrhet
Direkt ur tanken nerkyld till 3 grader
Ja positiv Ă€r ju att föredra, den gröna med positiv Ă€r ju winwin. Har du nĂ„n gammal bild kvar pĂ„ den?Jag vill ju ha positiv display jag, vette fan varför jag blev sĂ„ kĂ„t pĂ„ den blĂ„ du köpte? Kom ju pĂ„ att jag hade samma lika som den gröna fast med positiv display och den fick jag nog aldrig att sitta bra, tror det var dĂ€rför iafâŠ
Vansinnigt snygga hursomhelst
Ja positiv Àr ju att föredra, den gröna med positiv Àr ju winwin. Har du nÄn gammal bild kvar pÄ den?
Den hÀr Àr jag oerhört glad över att jag inte tvekade pÄ för lÀnge, de va faktiskt fru Hepanter som sa kööööp
Ser ut som att du börjar bli mottaglig för ett bud pÄ TLC:n snartJa givetvis minst 1,5 liter grÀddig mjölk om dagen. Allt annat Àr löjligt
Pokemon film jaja jag fÄr stÀlla upp
Undrar hur mycket milkshake man kan göra pÄ 1 m3 mjölk...
Har du vĂ€garna förbi antingen sydöstraste eller nordöstraste SmĂ„land (sydöstraste Ăstergötland) sĂ„ ska @hepanter eller jag förse dig med riktig mjölk4,51 Varför kan man inte köpa det!?
Hon Àr en keeper om man sÀger sÄ dÀr, min Àr redan less pÄ de fÄ jag har dock Àr min inte "fru" Àn sÄ fÄr vÀl avveckla henne eventuellt... Eller som andra hÀr sÀger, "fÄr kanske lÄta henne gÄ vidare"Ja positiv Àr ju att föredra, den gröna med positiv Àr ju winwin. Har du nÄn gammal bild kvar pÄ den?
Den hÀr Àr jag oerhört glad över att jag inte tvekade pÄ för lÀnge, de va faktiskt fru Hepanter som sa kööööp
Jag hade en sÄn hÀr fuskis ett tag. Saknar den ibland.Ja positiv Àr ju att föredra, den gröna med positiv Àr ju winwin. Har du nÄn gammal bild kvar pÄ den?
De Àr ju @Meraborsten s kÀndaste citatHon Àr en keeper om man sÀger sÄ dÀr, min Àr redan less pÄ de fÄ jag har dock Àr min inte "fru" Àn sÄ fÄr vÀl avveckla henne eventuellt... Eller som andra hÀr sÀger, "fÄr kanske lÄta henne gÄ vidare"
De dÀr va ögongodis rejÀlt fin
Helt fantastiskt bra
TillrÀckligt mycket för att fÄ ont i magen.Undrar hur mycket milkshake man kan göra pÄ 1 m3 mjölk...
Det mÄste va en jÀdra massa i a f
Den Àr inte tokig den hellerJag hade en sÄn hÀr fuskis ett tag. Saknar den ibland.
Hehe, vi fÄr vÀl seAngÄende TLC sÄ avslÄr jag din ansökan