• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

bb383dee4f90a3adfa52d5a3c86cb92f_w200.gif

Mjölk menar du vĂ€l?? K(2)O😁

De varierar hela tiden fetthalten. Men jag har vĂ€ldigt bra fett i min besĂ€ttning👍

NĂ€r nu har jag börjat kolla pĂ„ fler rangemans, kan vĂ€l erkĂ€nna att jag saknat rackaren nĂ€r jag sĂ„lde den förra 😁

s-l400.jpg
Jag vill ju ha positiv display jag, vette fan varför jag blev sĂ„ kĂ„t pĂ„ den blĂ„ du köpte? Kom ju pĂ„ att jag hade samma lika som den gröna fast med positiv display och den fick jag nog aldrig att sitta bra, tror det var dĂ€rför iaf
 😳
Vansinnigt snygga hursomhelst 😍

Jag vill ju ha positiv display jag, vette fan varför jag blev sĂ„ kĂ„t pĂ„ den blĂ„ du köpte? Kom ju pĂ„ att jag hade samma lika som den gröna fast med positiv display och den fick jag nog aldrig att sitta bra, tror det var dĂ€rför iaf
 😳
Vansinnigt snygga hursomhelst 😍
Ja positiv Àr ju att föredra, den gröna med positiv Àr ju winwin. Har du nÄn gammal bild kvar pÄ den?
Den hÀr Àr jag oerhört glad över att jag inte tvekade pÄ för lÀnge, de va faktiskt fru Hepanter som sa kööööp

Ja positiv Àr ju att föredra, den gröna med positiv Àr ju winwin. Har du nÄn gammal bild kvar pÄ den?
Den hÀr Àr jag oerhört glad över att jag inte tvekade pÄ för lÀnge, de va faktiskt fru Hepanter som sa kööööp
Hon Ă€r en keeper om man sĂ€ger sĂ„ dĂ€r, min Ă€r redan less pĂ„ de fĂ„ jag har 😒 dock Ă€r min inte "fru" Ă€n sĂ„ fĂ„r vĂ€l avveckla henne eventuellt... Eller som andra hĂ€r sĂ€ger, "fĂ„r kanske lĂ„ta henne gĂ„ vidare" 😅

De dÀr va ögongodis rejÀlt fin
Undrar hur mycket milkshake man kan göra pĂ„ 1 m3 mjölk... đŸ€”
Det mĂ„ste va en jĂ€dra massa i a f 😁
TillrÀckligt mycket för att fÄ ont i magen.
AngĂ„ende TLC sĂ„ avslĂ„r jag din ansökan 😁
Jag hade en sÄn hÀr fuskis ett tag. Saknar den ibland.
PXL_20210305_144055770.jpg
Den Ă€r inte tokig den heller😍

VÀntar med spÀnning pÄ veckans trender @Sorubim
KĂ€nns som gw9400 kom starkt pĂ„ slutet, vore förvĂ„nad om inte gwg va med ocksĂ„, skojiga 6900 har tappatđŸ€Ș

Tillbaka
Topp