Ăr vĂ€l ett rĂ€tt hyfsat pris ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KöööööööpĂr vĂ€l ett rĂ€tt hyfsat pris ?
RÄkat köpa nÄt annat heheKöööööööp
Ja, alla tĂ€nkte att âvad fan dillar han omâ? BĂ€st att lĂ„ta grabben hĂ„llas!Har typ uteslutande haft stĂ„lisar pĂ„ sen jag köpte hem min MB. Sjukt att jag vĂ€ntade sĂ„ lĂ€nge med den modellen
P.S. @Ploprof inte frÀsta med nÄt annat nu, mÄste ha rÄd med julklappar, diesel och elrÀkningar!
HahaJa, alla tĂ€nkte att âvad fan dillar han omâ? BĂ€st att lĂ„ta grabben hĂ„llas!
Hoppsan
Uttrycket man lever bara en gÄng, de Àr nÄt som ekat ett antal ggr i mitt liv
Mmmmmmm, MB Bara en mÄnad till jag fÄr hem minHaha
Japp och nu har jag iaf 3st hel och 2 semi
Som sagt nytt klockköp.
Maharishin Àr sÄld Àven GWG2 K TLC den ena av de tvÄ alltsÄ den jag hade tÀnkt haft som hyllvÀrmare.
Men man Àr för impulsiv.
MTG fastna jag inte riktigt för, man vill ju ha de dÀr R:et i tavlan.jag Àr verkligen imponerad över finishen Denna har ju nÄgra deskdives pÄ spÀnnet sÄ tÀnker banne mig ha den nÀr jag rattar traktorn ocksÄ.
Jag Àlskar verkligen just denna modellen, i mtt tycke fullÀndad. HÄller pÄ och laddar den nu hoppas den vaknar till liv imorgon bitti iaf. VÀrstinglampan har fÄtt sitt nya jobb nu som klockladdare.
FrÀnt med lÄs system i lÀnken ifall rosa försöker sno den
@Daion tack för affÀren alltid lika tryggt att bÄde sÀlja och köpa av dej
Now end station hepanter the last place on earthDet Ă€r en fantastisk modell! Ălskar fĂ€rgtemat pĂ„ den. Grattis.
Ăr det @Derix gamla som gĂ„r runt?
Som sagt nytt klockköp.
Maharishin Àr sÄld Àven GWG2 K TLC den ena av de tvÄ alltsÄ den jag hade tÀnkt haft som hyllvÀrmare.
Men man Àr för impulsiv.
MTG fastna jag inte riktigt för, man vill ju ha de dÀr R:et i tavlan.jag Àr verkligen imponerad över finishen Denna har ju nÄgra deskdives pÄ spÀnnet sÄ tÀnker banne mig ha den nÀr jag rattar traktorn ocksÄ.
Jag Àlskar verkligen just denna modellen, i mtt tycke fullÀndad. HÄller pÄ och laddar den nu hoppas den vaknar till liv imorgon bitti iaf. VÀrstinglampan har fÄtt sitt nya jobb nu som klockladdare.
Stort tack för dom vÀrmande orden klockorna blir ju lite av ljuset i vardagen i mitt upplÄsta liv.FÄ jag unnar kunna köpa en mrg lika mkt som dig med dina arbetstider
HÀrligt förverkliga nÄgot man vill ha
Det Àr den snyggaste MRG enligt mig. Sjukt snygg fÀrgsÀttning! Stort grattis och mÄ kossorna mjölkaSom sagt nytt klockköp.
Men man Àr för impulsiv.
Grattis! Kul med en rökarvariant!Som sagt nytt klockköp.
Men man Àr för impulsiv.
Stort tack NÀ en 2,7 V6 190 hk med dubbla utblÄs sline chassi och svart optikpaketGrattis! Kul med en rökarvariant!
En annan frÄga. TrotjÀnaren du sitter i, Àr det en 2,0 TFSI?
Nintendo square Àr ju nice
Kan bara hÄlla med. Denna med nÄgon mario symbol hade varit tuffare Àn den som gjordes tycker jag. Men det Àr bara lilla jagNintendo square Àr ju nice
Det lÄter det! Vilken drar mest, den eller traktorn?Stort tack NÀ en 2,7 V6 190 hk med dubbla utblÄs sline chassi och svart optikpaket
Den Àr sjukt dyr att Àga. FörsÀkring och skatt liksom. Kör man vettigt sÄ drar den inte sÄ farligt. Men det Àr jÀkligt kul att dra plattan i mattan med den dÀrDet lÄter det! Vilken drar mest, den eller traktorn?