VÀÀÀÀÀrme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr unika saken kÀnner jag igen överallt. HÀrstammar sÀkerligen frÄn mig en gÄng i tiden. (Sista raden frÄn kvittot Àr avgörande)
Jag kanske ocksÄ behöver en "SmutsmÀstare" med tanke pÄ mitt skitjobb...Det var sÄ jag tÀnkte dÀrför Äkte rangeman av. Den har rÀckvidden men inte tuffheten att klara av gammal separerad hydraulolja
Ăr inte du lĂ€rare?Jag kanske ocksĂ„ behöver en "SmutsmĂ€stare" med tanke pĂ„ mitt skitjobb...
Jag Àr inte helt hundra (eftersom ja inte frÄgat) men jag tror att det faktiskt Àr min gamla ja jag gillar den som f*n faktisktVet du om detta Àr din gamla @Dan1jel ?
Sedan jag sÄlde min Pro trek Àr jag lite sugen pÄ nÄgot liknade fast i resin och G-shock Àr ju alltid liite roligare
Snart kommer pÀlsen vÀxa ut efter den dÀr drickanGodmorgon! SÄ vart det mÄndag igen och min blÄgröna G-shock fÄr göra jobbdebut.
Ănnu galnare pris...RejĂ€lt hĂ€ftig och ovanlig men priset fĂ„r kaffet att fastna i halsen
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Ser helt ny ut@roosterman nĂ„t för dejĂnnu galnare pris...
Nja... Jag Àr ju redan uppe pÄ 4-5st in den hÀr mÄnaden sÄ den fÄr "vila"Ser helt ny ut@roosterman nÄt för dej
Vi mÄste understryka att vi talar om vÀrldens tuffaste och tÄligaste klockorDenna bÀr jag sÀllan. Vill inte slita ut den i onödan.
Vi mÄste understryka att vi talar om vÀrldens tuffaste och tÄligaste klockor
SÄ han fÄr leka starwars med din mrg?Jo förvisso men den Àr inte i produktion och snuddar pÄ att vara vintage.
Har t om kommunicerat detta till min femÄring att han fÄr lÄna de flesta av mina klockor men inte denna!
SÄ han fÄr leka starwars med din mrg?