• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tack!

Trodde nog att det skulle vara mer Ă€ndĂ„ 😂
Minns den som otroligt grĂ€ddig 😀
Fick ocksÄ redig "bonnamjölk" hos mormor nÀr jag va liten och minns den som vÀldigt fet. Förra Äret fick jag Äterigen smaka mjölk frÄn samma gÄrd och samma mjölkbonde (79 Är och still going strong!) och jag blev förvÄnad att den inte va "fetare" Àn den va. Rent generellt sÄ Àr iaf min mathÄllning lite magrare nu Àn i min barndom, men det Àr rÀtt gott med lite mjölk som den Àr "orginal"... Vi var och hÀmtade 20 liter opastöriserad mjölk för dottern gjorde egen ost!

God första-advent-morgon🙂
IMG_20221127_084515.jpg

@Brogin Har du inget för dig i eftermiddag sĂ„ Ă€r det adventsmys hĂ€r uppe i hembygdsparken😉
Det kommer finnas massa tomtar som gĂ€rna flyttar ner till Blekinge😁

God första-advent-morgon🙂
IMG_20221127_084515.jpg

@Brogin Har du inget för dig i eftermiddag sĂ„ Ă€r det adventsmys hĂ€r uppe i hembygdsparken😉
Det kommer finnas massa tomtar som gĂ€rna flyttar ner till Blekinge😁
Roligt att Du nÀmner just tomtar dÄ jag tycker att vi har nog av sÄdana i mina hemtrakter men en @roosterman i tomteluva Àr ju svÄr att motstÄ! Ska ta inbjudan under beaktan...

VĂ€lsvarvade ben och bra vader.
Kör du nÄn övning för rectus femoris? Den fÄr ju ingen stimulans i böj övningarna. Benspark hade du inte i din man cave tror jag. Har du testat reverse Nordic Curls?
Nej, det har jag inte testat men nu blev jag sugen! Man blir ju lite begrÀnsad nÀr man trÀnar hemma. KnÀböj, stÄende vadpress, sÀtesbrygga, bulgariska splitsquats och marklyft.

Tillbaka
Topp