Helt hypotetiskt sÄ kan det komma att rÄka trilla in en liten G-rackare till i eftermiddag
Undrar hur det gick till?
Undrar hur det gick till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
2001 lovers collection i nyskick. G-2000 + Baby-G i offwhite med pearl effekt som skiftar fÀrg i ljuset. G-2000 har djÀvlen i bakgrundsbelysning och Baby-G har Àngeln i bakgrundsbelysning. Displayen pÄ bÄda har ett mesh filter precis som Dw-5035D Riktigt coola! Ska ta lite bÀttre bilder senare i helgen.Fick ett roligt paket idag.
Lovers-serierna Àr riktigt frÀna2001 love collection i nyskick. G-2000 + Baby-G i offwhite med pearl effekt som skiftar fÀrg i ljuset. G-2000 har djÀvlen i bakgrundsbelysning och Baby-G har Àngeln i bakgrundsbelysning. Displayen pÄ bÄda har ett mesh filter precis som Dw-5035D Riktigt coola! Ska ta lite bÀttre bilder senare i helgen.
Tack. Ja de Àr riktigt coola!Lovers-serierna Àr riktigt frÀna
Grattis
BRT + WLP + denna = episk wildlife combo
Poison frog + rainbow frog + ICERC frog = Ultimata A-frog trio .BRT + WLP + denna = episk wildlife combo
Wildlife combo borde vara nÄgon av BRT/APF/ICERC + WLP GWG + Polar Bear Rangeman.BRT + WLP + denna = episk wildlife combo
Och zebra 9405Wildlife combo borde vara nÄgon av BRT/APF/ICERC + WLP GWG + Polar Bear Rangeman.
Tack Daniel de behöver jag min vardag nu Àr stressade stockholmare bÄde i bilar o till fots. Ska fota mitt golv pÄ mf som gÄtt 950 tim o jÀmföra nÀr jag kommer hem haha@hepanter lite kort för att stilla hemlÀngtan.
Skoförbud underlÀttar stÀdning. Ca 2Är gammal och ca 700 timmar pÄ maskinen
Den dÀr har jag tittat pÄ fler ggr Àn en gÄngOch zebra 9405
Hur lÄnga combos kommer ni fÄ ihop egentligen???Wildlife combo borde vara nÄgon av BRT/APF/ICERC + WLP GWG + Polar Bear Rangeman.
Ok, NĂ„gon av de 100 olika Wildlife Rangeman.Och zebra 9405
Vad Àr ert första G-Shock minne?
Jag uppskattar alltid att se folk lÀgga upp bilder pÄ sina första G-Shocks eller skriva om sina barndomsklockor och klockminnen. Kan inte ni dela med er av era första minnen av G-Shock sÄ hÀr en fredag i december?
Mitt första minne av G-Shock Àr frÄn nÄgon gÄng mitten av 90-talet. Min tre Är Àldre bror hade varit ivÀg och fiskat med en polare, han mÄste varit 10-12 och jag 7-8 nÄnting. NÀr han kom tillbaka hade han en klocka med sig, en digital. Han hade hittat den i ett trÀsk och den var lerig och dan. Han tvÀttade av den och den jÀveln funkade. Helt otroligt! Det var en G-Shock. Klockan och mÀrket fick smÄtt legendarisk status bland kidsen i grannskapet den sommaren. Fy fan vad coolt. Jag minns att min brorsa hade den dÀr klockan ganska lÀnge men jag vet tyvÀrr inte vad det var för modell. Tror heller inte att han har den kvar. Utöver att vara ett G-Shock minne Àr det ocksÄ mitt första starka klockminne.
Dela med er av era minnen och gÀrna bilder sÄklart om ni har
RejÀlt villhöver
Eller blir kanske kossorna förgiftade nÀr giftgrodan glider ner mellan spenarnaRejÀlt villhöver
Jag gick i sjuan mÄste varit runt 1999. Jag och en kompis bestÀllde en varsin likadan. Om jag bara kunde minnas modellen. RÀtt sÀker pÄ att den köptes frÄn hobbex katalogen.. Vill minnas den sÄg nÀsta ut som en 6900 fast ÀndÄ inte. Den va vit/blÄ mest vitt. Minns att bandet var kardborre inte va de gummi iaf. Minns de tre subdialesen lÀngst upp, den hade autolight. Vad kan de varit för modell??? NÄn gissning. Vet inte va den försvann har inget minnet alls av det. Men man var tuffast i klassen med den. Va för mig display ljuset va blÄtt hmmVad Àr ert första G-Shock minne?
Jag uppskattar alltid att se folk lÀgga upp bilder pÄ sina första G-Shocks eller skriva om sina barndomsklockor och klockminnen. Kan inte ni dela med er av era första minnen av G-Shock sÄ hÀr en fredag i december?
Mitt första minne av G-Shock Àr frÄn nÄgon gÄng mitten av 90-talet. Min tre Är Àldre bror hade varit ivÀg och fiskat med en polare, han mÄste varit 10-12 och jag 7-8 nÄnting. NÀr han kom tillbaka hade han en klocka med sig, en digital. Han hade hittat den i ett trÀsk och den var lerig och dan. Han tvÀttade av den och den jÀveln funkade. Helt otroligt! Det var en G-Shock. Klockan och mÀrket fick smÄtt legendarisk status bland kidsen i grannskapet den sommaren. Fy fan vad coolt. Jag minns att min brorsa hade den dÀr klockan ganska lÀnge men jag vet tyvÀrr inte vad det var för modell. Tror heller inte att han har den kvar. Utöver att vara ett G-Shock minne Àr det ocksÄ mitt första starka klockminne.
Man kan fantisera ihop en hjÀrtskÀrande, tÄrdrypande backstory till varför dom Àr oanvÀnda.2001 lovers collection i nyskick. G-2000 + Baby-G i offwhite med pearl effekt som skiftar fÀrg i ljuset. G-2000 har djÀvlen i bakgrundsbelysning och Baby-G har Àngeln i bakgrundsbelysning. Displayen pÄ bÄda har ett mesh filter precis som Dw-5035D Riktigt coola! Ska ta lite bÀttre bilder senare i helgen.
Jag hjĂ€lpte sĂ€ljaren att designa logga/avatar... blev erbjuden Froggien som ersĂ€ttning, behövde stĂ„lars, sĂ„ tackade nej till den.Min favoritfrogman, minns nĂ€r det fanns en för 3k x antal Ă„r sedan. Tyckte det var lite dyrt, smartâŠ
https://shockbase.org/watches/band_dyn.php?band=NylonJag gick i sjuan mÄste varit runt 1999. Jag och en kompis bestÀllde en varsin likadan. Om jag bara kunde minnas modellen. RÀtt sÀker pÄ att den köptes frÄn hobbex katalogen.. Vill minnas den sÄg nÀsta ut som en 6900 fast ÀndÄ inte. Den va vit/blÄ mest vitt. Minns att bandet var kardborre inte va de gummi iaf. Minns de tre subdialesen lÀngst upp, den hade autolight. Vad kan de varit för modell??? NÄn gissning. Vet inte va den försvann har inget minnet alls av det. Men man var tuffast i klassen med den. Va för mig display ljuset va blÄtt hmm
Mitt första G-Shock minne kommer ifrÄn nÀr jag var liten, minns att vi gÄr förbi eller Àr i en klockbutik, vet inte om det Àr för mig eller min pappa vi kollar.Vad Àr ert första G-Shock minne?
Inte va jag kÀnner igenhttps://shockbase.org/watches/band_dyn.php?band=Nylon
NÄgon av dom hÀr? Alla g med nylonband
Jag hjÀlpte sÀljaren att designa logga/avatar... blev erbjuden Froggien som ersÀttning, behövde stÄlars, sÄ tackade nej till den.