Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀgg den under en stark lampa i ett par dagar. Att sekundvisaren tickar tvÄ steg i taget Àr ett tecken pÄ att batteriet börjar ta slut.
Köp min vettja
Avslutad - SkyddsvÀska för upp till 21 st klockor PB
SkyddsvÀska frÄn Jula. Storlek 460x176x360 mm Utskuren för 21 st klockplatser, se inspirationsbild lÀngre ner (Klockor ingÄr inte :stop:) Vid en av klockplatserna sÄ har "mellanrummet" lossnat men den sitter pÄ plats ÀndÄ (Se sista bilden, lÀngst upp till höger) Pris: 400 300 kr inkl frakt...klocksnack.se
Gammal bild, men sÄ hÀr mÄnga ryms sen om man vill och orkar kan man ha 2 laget, men dÄ bör man ha nÄgot skydd (skum eller liknande) imellan sÄ dem inte möter imot varandra.NÄgon med koll pÄ hur mÄnga klockor som ryms i den lilla?
SkyddsvÀska | Mycket robust konstruktion | Hard Head S | Jula
Robust vÀska som Àr fylld med förskuren skumgummiinredning. Locket har snÀpplÄs, gummitÀtning och Àr lÄsbart (hÀnglÄs sÀljs separat).www.jula.se
Har en kĂ€nsla av att min sambo skulle Ă€lska denna typ av förvaring till mina Gâs, Casio och Suunto
Den har legat i solen i tvÄ dagar, men den Àr stendödLÀgg den under en stark lampa i ett par dagar. Att sekundvisaren tickar tvÄ steg i taget Àr ett tecken pÄ att batteriet börjar ta slut.
Hade ja haft pengar hade ja nog köpt en, Àr lite smÄsugen pÄ hur den kÀnnsKööööööp
CASIO G-SHOCK GMW-B5000 Full Metal
Utropspris: 1800 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-12-10 08:33:36. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Gammal bild, men sÄ hÀr mÄnga ryms sen om man vill och orkar kan man ha 2 laget, men dÄ bör man ha nÄgot skydd (skum eller liknande) imellan sÄ dem inte möter imot varandra.
Den har legat i solen i tvÄ dagar, men den Àr stendöd
Jag har extra band, verktyg, usb kabel (till GBDn) pÄ andra lagret, kÀnner att ja inte riktigt har nytta med fler Àn 8 klockorBlir perfekt, fÄr Äka ned till jula sen dÄ
Kan vara tveksamt att vintersol gör tillrÀckligt för att fÄ den att hopp igÄng. Testa stark led-lampa. Men var uppmÀrksam pÄ ev, vÀrmeutveckling. Annars ÄterstÄr vÀl batteribyte. Inte sÄ blodigt.Den har legat i solen i tvÄ dagar, men den Àr stendöd
Skulle han inte kunna ha stark lampa och klockan i vatten? Eller pÄverkar vattnen sÄ ljuset inte Àr sÄ starkt?Kan vara tveksamt att vintersol gör tillrÀckligt för att fÄ den att hopp igÄng. Testa stark led-lampa. Men var uppmÀrksam pÄ ev, vÀrmeutveckling. Annars ÄterstÄr vÀl batteribyte. Inte sÄ blodigt.
Inte mer nytta??? Vad menar du med det???Jag har extra band, verktyg, usb kabel (till GBDn) pÄ andra lagret, kÀnner att ja inte riktigt har nytta med fler Àn 8 klockor
DÀr har vi den den hade jag behövt nu
Akta sÄ den inte blir för varm baraEfter tvÄ timmar under lampan börjar den visa lite livstecken, lÄter den ligga ett tag till. Tack för tipset
Det kan ta ett par dygn innan den Àr helt laddad. Bara sÄ du vetEfter tvÄ timmar under lampan börjar den visa lite livstecken, lÄter den ligga ett tag till. Tack för tipset
Dra ett PM sÄ löser jag detIngen med ett g-shockklistermÀrke till salu?